HelloWorld logo
09.10.2024. ·
4 min
· [ Vreme: četvrtak, 24.10.2024. ]

Digitalni talasi dolaze u Niš – DigiTalk 2024 je tu!

HelloWorld

DigiTalk zajednica se okuplja u Nišu od 24. do 27. oktobra i donosi vam znanje, zanimljive priče i iskustva iz oblasti digitalne industrije i primene veštačke inteligencije.

U hotelu Tami Residence renomirani predavači iz sveta, zemlje i regiona, tokom četiri dana, nesebično će podeliti svoja znanja i pomoći vam da svoje poslovanje i karijeru podignete na viši nivo.

Kao i uvek do sada, DigiTalk okupljanje se sastoji iz dva dela: Media Days i sama konferencija.

DigiTalk Media Days, 24. i 25. oktobra, okuplja nezavisne medije iz Srbije i regiona i ostale činioce medijskog ekosistema (agencije, oglašivače i drugo) fokusira se na inovacije, digitalne trendove i prilike za razvoj održivosti medijskog biznisa.

Naglasak će biti stavljen na primenu veštačke inteligencije u medijima, korišćenje podataka za bolju monetizaciju i razvoj oglašivačklih publika, paywall strategije, naprednu analitiku, realtime izveštavanje, a biće razmatrana i pitanja vezana za etiku u novinarstvu i digitalnu transformaciju medija.

Od predavača na Media Days vas očekuju Lazar Čovs (BBC), Stefan Marković i Anđela Jovanović (CINS), Aleksandar Petković (FMK i WMG), Darko Dimitrijević (Goraždevac), Aleksandar Ašković (stručnjak za Youtube optimizaciju), Marko Živković (TikTok Ads za Srbiju), kao i predstavnici Buro274, EnergetskiPortal, DirectMedia, MediaHouse, MDIF i drugi.

Na DigiTalk Konferenciji (od 25. do 27. oktobra), kroz predavanja, studije slučaja i panel diskusije vodećih stručnjaka, biće reči o trendovima u IT industriji, upotrebi AI u poslovanju, hibridnom radu, načinima kako se prave sjajni proizvodi, mogućnostima koje nudi globalno tržište, ali i o krizi u industriji.

U programu ćete čuti šta imaju da nam kažu Zorana Arunović (Olimpijska šampionka iz Pariza 2024.), Aleksandar Ćirić (Novonordisk Austria), Tomislav Car (Productive), Miloš Radivojević (Entain), Milica Maksimović (Wasp), Tamara Papić (BabyFM), Aleksandra Lazović (N26), Aleksandar Stojković (South Agency), Vanja Al Halidi, Lazar Krstić (Detachless), Petar Ačanski (Toptal), Pavle Miljković (Chonky Loaf) i brojne druge.

Iza čitave DigiTalk priče stoji dobro poznata trojka, Vladimir Kovač, Ivan Minić, i Vitomir Ognjanović koji su, i ove godine, pripremili kvalitetan, bogat i, pre svega, veoma koristan i produktivan sadržaj za posetioce DigiTalk-a.

Ivan Minić kaže da ovogodišnje okupljanje u Nišu ljudi iz digitalne sfere ne bi trebalo da propuste.

Pre punih 18 godina, prvi put smo se okupili u Nišu. Da Vita sa prijateljima i kolegama studentima tada nije imao tu viziju, veliko je pitanje kako bi se tržište razvijalo i da li bismo danas bili ovako upućeni jedni na druge. U Nišu su započele neke od najlepših priča, i želimo da tako bude i u budućnosti. Treća godina da smo tu sa brendom DigiTalk, i kao i do sada, spremili smo sjajan program u okviru koga će biti autentičnih ljudskih priča o rastu i razvoju, konkretnih sesija na kojima ćemo naučiti nešto novo, kao i diskusije o trendovima i aktuelnostima, sa savetima kako možemo da ih primenimo u svom poslovanju.“, navodi Minić.

Vitomir Ognjanović naglašava da će, na okupljanju, akcent biti stavljen baš na konkretne izazove sa kojima se ljudi iz industrije suočavaju.

„Na Media days obrađujemo teme digitalnog oglašavanja, izgradnje i monetizacije zajednice, content marketinga, novih medijskih formata i alternativnih izvora finansiranja. Dakle ulazimo direktno u stvari sa kojima se većina medija bori. S druge strane, na konferenciji će se predstaviti ljudi koji su postigli uspeh kod nas i u svetu i otkriti koji su to recepti koji su njima pomogli, a nema razloga zašto iste te oprobane formule ne bi neko mogao da iskoristi za sebe“.

Vladimir Kovač dodaje da DigiTalk okupljanje donosi, ne samo nova vredna znanja, već i mogućnost ostvarivanja vrednih kontakata.

„Cilj nam je da posetioce inspirišemo pričama onih ljudi koji pomeraju granice mogućeg i da pokažemo da je to put kojim svako može krenuti. Međutim, u srži DigiTalk-a je ideja da zajedno, kroz saradnju i razmenu iskustava sa drugim ljudima možemo postići mnogo više nego li sami. Upravo zato, ovo je prilika da svi koji dođu na DigiTalk okupljanje ostvare nova poznanstva, ojačaju stara, pronađu dobar savet, podele svoju priču i da, u najmanju ruku, postanu svesni da nisu sami u onome što rade. Sve nas muče slični problemi, a DigiTalk je prilika da dobijete rešenja i odgovore od onih koji su već prošli tom stazom koja je pred vama“.

Naravno, kao i svake godine DigiTalk okupljanje biće začinjeno networking večerima u koje su uključeni različiti sadržaji poput degustacije odabranih vina i rakija, kao i završna žurka na kojoj je zagarantovan dobar provod.

Čitaoci i pratioci HelloWorld-a sada imaju priliku da iskoriste promo kod „helloworld“ i ostvare 20% popusta na kotizacije za Media Days i Digitalk konferenciju. Ne propusti šansu da unaprediš svoje znanje i povežeš se s liderima u industriji!

Više informacija o samom okupljanju u Nišu možete pogledati na zvaničnom DigiTalk sajtu.

 

Pogledaj komentare

Iz ove kategorije