Google se posle velike kompanijske reorganizacije, sada i vizuelno promenio. Samo mesec dana nakon objavljivanja vesti o restrukturiranju kompanije i osnivanju nove holding firme Alphabet, Google nam predstavlja svoj novi logo. Ovo je njihov najveći redizajn od 1999. godine.
Novi logo i dalje čini šest raznobojnih slova, ali potpuno izmenjenog dizajna i fonta. Slova se pretvaraju u tačke iz kojih se ponovo stvara dvodimenzionalni logotip. Menjanje logoa je prva dramatična promena od kad je ovaj gigant pod vođstvom novog generalnog direktora Sundara Pichai-ja. Iz Google-a poručuju da će novi logo uskoro videti na svim njihovim proizvodima.
Novi logo je predstavljen na naslovnoj stranici Google-a, animacijom koja prebriše stari i „nacrta“ novi logo.
Iz Google-a poručuju da su odlučili da redizajniraju logo kako bi se poboljšala preglednost i čitljivost kroz različite platforme i veličine ekrana. „Nekada davno, Google je bio jedna destinacija na koju ste stizali preko jednog servisa - desktop računara. Sada su ljudi interaktivni i pristupaju produktima Google-a kroz različite platforme, aplikacije i uređaje“, objašnjavaju Tamar Yehoshua, predsednik odeljenja za menadžment proizvoda, i Bobby Nath, direktor korisničkog servisa, u blog postu u kome objašnjavaju ovu grafičku izmenu. Dizajn je izveo tim dizajnera novoosnovane kompanije „Alphabet“ koja će u svom sastavu imati i Google.
Ova promena uzdrmala je mnoge dizajnere i stručnjake, ali i ljude koji svakodnevno posećuju ovaj čuveni pretraživač. Pored komentara koji odražavaju oduševljenje ovom izmenom, bilo je i onih koji su je ismevali.
Google-ov logotip je tokom godina doživeo mnoge, doduše male promene – u vidu boja, slova, interpukcijskih znakova (jedno vreme je sadržao uzvičnik). Na blogu kažu da ovo nije prva, a verovatno ni poslednja logo promena.
Koji li je sledeći Google-ov korak?
0 komentara