Švajcarska softverska agencija Namics otvorila je konkurs namenjen svim startapima koji razvijaju softverska rešenja u Srbiji sa ciljem da im pomogne pri unapređenju ideje, uklanjanju potencijalnih nedostataka u biznis konceptu i u što uspešnijem lansiranju proizvoda na tržište. Konkurs pod nazivom "Startap. Expertise. Upgrade. Namics" će trajati do 30. avgusta u ponoć i time Namics želi da podstakne tehnološko preduzetništvo i pojača srpsku softversku zajednicu.
Najbolje kandidate odabraće panel eksperata, koje čine švajcarski i nemački softverski stručnjaci sa iskustvom od dvadeset godina u razvoju digitalnih rešenja. Panel je sastavljen od eksperata koji su radili na projektima za najveće svetske kompanije kao što su ABB, Medela, BASF, Ciriški aerodrom, Daimler i Victorinox. Najperspektivniji startapi, odabrani prema parametrima konkursa, dobiće priliku da se konsultuju "jedan na jedan" sa stručnjacima panela.
Ketrin Simon iz Namics-a ističe da ih je na organizaciju konkursa navela činjenica da samo jedan od deset startapa u Srbiji uspe. Startapi skoro uvek razviju ideju do kraja, ali se prilikom izlaska na tržište pokaže da za nju ne postoji interesovanje. Razlog tome je, što startapi nekad lansiraju ideju u pogrešnom trenutku, a nekad naiđu na druge prepreke kao što je razilaženje vizija ljudi u timu i nedovoljna podrška okoline.
Konkurs je besplatan i namenjen je svim tehnološkim startapima iz Republike Srbije. Potrebno je prijaviti učešće. Svi zainteresovani startapi mogu da pošalju svoj predlog projekta do 30. avgusta, a javna prezentacija predloženih rešenja zakazana je za septembar.
0 komentara