Posetite profil kompanije Sipod DOO.
Kao i u svakoj softverskoj kompaniji koja ima hibridni model rada, i u Sipod-u je komunikacija među članovima tima izuzetno važna za uspeh projekata na kojima radimo. Uz rast broja zaposlenih i složenije projekte, postalo je očigledno da Slack više nije dovoljan i da moramo proširiti svoje alate za internu komunikaciju. Zato smo odlučili da uvedemo Atlas.
Slack je sjajan alat za brzu i efikasnu komunikaciju, ali kada se timovi šire i projekti postaju složeniji, često je teško pratiti sve razgovore koji se događaju u različitim kanalima. Uz to, često su razgovori u Slack-u kratki i površni, a ponekad nedostaje kontekst za bolje razumijevanje neke situacije ili problema. Zato smo odlučili da u našu komunikaciju uvedemo Atlas.
Atlas je cloud proizvod kompanije Atlassian koji pomaže unapređenju timske komunikacije i eliminiše potrebu za neproduktivnim sastancima za ažuriranje statusa. Ovaj alat pomaže u održavanju sveukupne saradnje između timova. Omogućava postavljanje statusnih ažuriranja u formatu "tviter" poruka dužine 280 karaktera ili manje, što podstiče efikasnu komunikaciju. Atlas odgovara na tri glavna pitanja u svakoj kompaniji:
- Na čemu radimo?
- Zašto to radimo?
- Šta za nas predstavlja uspeh?
Timovi su u samom srcu Atlasa, a sve ostalo se vrti oko njih. Alat se može koristiti za praćenje projekata, ciljeva i tema. Projekti pokazuju šta tim trenutno radi, ciljevi su namenjeni stvaranju šire slike, dok su teme zamišljene kao brz način otkrivanja relevantnih tema. Alat omogućava praćenje projekata i ciljeva po ključnim rečima i tagovima, što omogućava bolju organizaciju i efikasnije upravljanje projektima. Pored toga, Atlas ima i stranicu sa timovima, gde se mogu videti aktivnosti svih članova tima, status onoga na čemu trenutno rade i gde možete pohvaliti kolege za dobro obavljen posao.
Atlas se može povezati sa drugim alatima, poput Jire ili Confluence, omogućavajući efikasniju saradnju u okviru timova i organizacija. Korišćenje Atlasa za timsku komunikaciju čini posao jednostavnijim i efikasnijim. Atlas nam je pružio mnogo više mogućnosti za organizaciju i praćenje projekata, što nam je pomoglo da poboljšamo produktivnost. Na primer, možemo napraviti tematske grupe za različite projekte, dodati datoteke i druge relevantne materijale, pratiti napredak i dodavati komentare i ideje.
Atlas je posebno koristan za izgradnju osećaja zajedništva unutar kompanije. Pomaže nam da uprkos radu na daljinu, ostanemo povezani, pohvalimo kolege i slavimo postignuća u okviru kompanije. Ovaj koristan alat preporučujemo svim kompanijama koje žele da poboljšaju produktivnost svojih zaposlenih kao i komunikaciju između timova.