Levi9 je outsourcing kompanija koja pruža usluge razvoja, održavanja i testiranja softvera. Sedište kompanije nalazi se u Amsterdamu, a svoje usluge pružaju iz razvojnih centara u Srbiji, Ukrajini i Rumuniji. Tokom punih deset godina uspešnog poslovanja sarađivali su sa brojnim svetski poznatim klijentima, kao što su Heineken, Hyundai, Adidas, Tom Tom, Xerox, Relatieplanet i mnogi drugi.
Sedište razvojnog centra u Srbiji nalazi se u Novom Sadu i Zrenjaninu, a nedavno su otvorili kancelariju i u Beogradu. Srpski razvojni centar je najveći i broji preko 350 zaposlenih.
Na IT Insajderu, gde (sadašnji i bivši) zaposleni pišu svoje utiske o radu u kompanijama, ova kompanija se rangira kao jedna od najbolje ocenjenih. To je bio lep povod da popričamo sa njima i uverimo se u verodostojnost ovih iskaza.
[wonderplugin_slider id="1"]
Neki od utisaka zaposlenih o kompaniji Levi9 na IT insajderu
Razgovarala sam sa Dušicom Ljubojević, HR-om ove kompanije, o tome šta to utiče na zadovoljstvo zaposlenih, kako reaguju na zamerke i na koji način se trude da unaprede svoje poslovanje.
Imate li kreiran sistem merenja zadovoljstva zaposlenih?
Na godišnjem nivou merimo nivo zadovoljstva zaposlenih sprovodeći anketu na globalnom i lokalnom nivou. Činjenica da je nivo zadovoljstva zaposlenih u kompaniji Levi9 na visokom nivou godinama unazad dokaz je da idemo u pravom smeru. Komentare, predloge i ideje koje dobijemo na osnovu pomenute ankete koristimo kao smernice u osmišljavanju i poboljšanju aktivnosti za zaposlene.
Koji faktori utiču na motivisanost i zadovoljstvo vaših zaposlenih?
Na prvom mestu se izdvaja korporativna kultura i atmosfera što je ujedno jedna od vrednosti kojom Levi9 može da se pohvali i istakne na tržištu. Na poslu provodimo najveći deo dana i od krucijalnog značaja za svakog pojedinca jeste osećaj pripadnosti, razumevanja i deljenja vrednosti sa ljudima sa kojima provodi to vreme. Potom slede zadovoljstvo poslom, odnosno projektom na kome zaposleni rade i mogućnost njihovog profesionalnog rasta i razvoja. Prednost rada u outsourcing kompaniji kakva je Levi9 ogleda se u velikom broju projekata koje prati mogućnost rotacije, a time i upoznavanja sa najnovijim tehnologijama.
Sa druge strane, na koji način izlazite u susret nezadovoljnim radnicima? Koje korake preduzimate ukoliko vam, na primer, zaposleni predoči da je nezadovoljan na svom radnom mestu?
Osnovni korak jeste prevencija pojave nezadovoljstva. Kroz mesečne sastanke između menadžera i zaposlenog težimo ka tome da ispratimo razmišljanja i željeni pravac razvoja svakog pojedinca, da oslušnemo njegove kako poslovne tako i privatne potrebe i problem, te da pokušamo da sve to uskladimo na obostrano zadovoljstvo. Kada dođe do zasićenja u radu na određenom projektu, naši zaposleni to otvoreno komuniciraju sa svojim direktno nadređenim, čiji je dalje zadatak da pronađe novi izazov svom članu tima. HR služba tokom cele godine osmišljava dodatne sadržaje za zaposlene koji će doprineti njihovom zadovoljstvu i osećaju pripadnosti i uvek smo raspoloženi za predloge i sugestije za unapređenje radnog okruženja.
Da li u vašoj kompaniji postoji razvijen sistem stimulacija i nagrađivanja za zalaganje zaposlenih?
Zaposleni u Levi9 uživaju mnogobrojne pogodnosti rada u kompaniji. Na prvom mestu bih istakla dodatno zdravstveno osiguranje koje omogućuje svim zaposlenima da se u slučaju razboljevanja obrate privatnim zdravstvenim ustanovama. Odlasci na konferencije širom sveta jedan su od načina stimulisanja zaposlenih, a njihova privrženost kompaniji svakodnevno se nagrađuje radom u najsavremenijim uslovima kako za rad, tako i za zabavu.
Šireći svoja znanja, zaposleni de facto doprinose unapređenju svojih sposobnosti, ali i celokupnim rezultatima u kompaniji. Da li ih podstičete na dodatno obrazovanje i usavršavanje?
U prirodi čoveka jeste želja za otkrivanjem novog. IT industrija je srećom takva da se nove stvari dešavaju na dnevnom nivou, što je veliki motivišući faktor za sve zaposlene. Mi kao kompanija pomažemo svakom zaposlenom da identifikuje svoje lične ciljeve i da ih realizuje kroz lični razvojni plan. Odlasci na konferencije, uzimanje učešća u seminarima, meetup-ovima, prezentovanje na svetski poznatim konferencijama samo je deo programa koji naši zaposleni prolaze. Interno za sve zainteresovane organizujemo kurs engleskog jezika, kao i radionice iz oblasti socijalnih veština koje su sve popularnije među IT populacijom.
Nudite li program praksi?
Program stručne prakse nudimo tokom cele godine. Studenti informatičkih i softverskih usmerenja pohađaju stručnu praksu u trajanju od mesec dana uz stručni nadzor i mentorstvo. Veliki procenat studenata koji prođu program prakse nakon završetka studija dobijaju šansu da se i zaposle kod nas. Svake godine organizujemo takmičenje u programiranju „Pet dana na javi“, koje je prilika za sve studente tehničkih/informatičkih fakulteta da reše postavljeni izazov za pet dana. Pored takmičenja organizujemo i radionice pod nazivom Code9 (Java, .Net, Testing), a stipendije delimo najboljim studentima završnih godina studija.
Ne mogu da se ne dotaknem teme žena u IT-ju :) Koji je procenat zaposlenih žena u Levi9? Vlada li ravnopravnost između njih i “jačeg pola”?
Žene čine oko 30% zaposlenih u našoj kompaniji, na šta smo vrlo ponosni. Da li to možemo nazvati ravnopravnošću ili ne, ali u poslu koji obavljaju, oni su jednako cenjeni. Ono
što sa sigurnošću mogu reći jeste da ove dame uživaju svu pažnju i poštovanje od strane kolega “jačeg pola”.
Vaš stav o servisu kao što je IT Insajder?
IT Insajder je servis koji je upotpunio IT online scenu. Pored velikog broja oglasa koji u sebi sadrže i benefite rada u IT kompanijama, nedostajalo je mesto gde se možete informisati o kompaniji u kojoj želite da konkurišete za posao. IT Insajder nudi mogućnost da procenite na osnovu komentara sadašnjih i bivših zaposlenih ili pak ljudi koji su učestvovali u procesu selekcije kakvo su iskustvo imali, kako izgleda sam proces selekcije, kao i rad u određenoj kompaniji.
Sve u Levi9 se zasniva na ljudima i procesima. Teže da okupe najtalentovanije profesionalce kojima nude inspirišuće okruženje visoke tehnologije i stalnog usavršavanja. Ljudi su najveća snaga i vrednost ove kompanije. Kvalitet poslovanja i usluga koje pružaju su odraz kvaliteta rada svakog pojedinačnog člana timova, a svi zajedno čine najveći i najvažniji, Levi9 tim.
0 komentara