Iz ugla kompanije
Kompanije pišu za Helloworld - Pročitaj sve o njihovim projektima, tehnologijama i izazovima sa kojima se susreću.
Kako me je Zühlke vratio kući?
Piše Sulejman Karišik, softverski inženjer u Zühlke Group Grad u kojem se spajaju različite kulture. Uvek sjajan domaćin, Novi Pazar. Baza u kojoj je Zühlke Engineering otvorio svoj drugi hab, početkom septembra. I moj rodni grad. Isti onaj iz kojeg sa
Razvoj displeja budućnosti
Danas živimo u eri gde većina informacija dolazi sa neke vrste ekrana - bilo da je to mobilni telefon, lični računar, TV ili slično. Slična je situacija i u automobilskoj industriji! Možemo videti trend rasta broja displeja u automobilu, kao i povećavanj
Razvoj elektronike displeja
Kada su se prvi put pojavili ekrani u automobilima, bili su svega par inča veličine. Sada se razvijaju displeji koji su pillar to pillar tj. ekrani koji se prostiru celom širinom automobila. Rešenja za elektronska kola, mnoštvo elektroskih komponenti, per
TNation tim završio još jedan uspešan projekat, čeka ih Kraft pivo i voćno iznenađenje!
Tokom oktobra tim je finalizovao složeni sistem i predstavio demo verziju klijentu iz inostranstva. Demo je prošao uspešno i klijent je pokazao zadovoljstvo tokom saradnje sa našim timom. Kako bi pokazali zahvalnost članovima TNation tima, odlučili smo da
Hi, we are CREATEQ!
Hello and welcome to CREATEQ universe! We might have already met in the past. In Serbia we are known as enjoy.ing, in Romania you have probably heard of youngculture, and in Switzerland they call us NSM Engineering.
The Importance of Having a Psychologist in the Organization
Our environment is constantly changing. Since the changes happen so often, in most cases, people's reactions to them are automatic and without conscious perception that a change has even happened. Nevertheless, they surely affect our lives and can be priv
Data & AI sa Brankom Kovačem: Početak Nove Ere
Nastavljamo da jačamo tim i ekspertizu!
Zašto smo odlučili da Infostud grupi promenimo ime?
Od 2000. godine, kada smo osnovali Infostud, prošli smo sve faze koje prolaze kompanije u razvoju - fazu opstanka, zatim širenja, a onda je došla faza produbljivanja i samospoznaje o tome ko smo, šta dobro radimo, a šta ne, koliko smo jaki i koji je naš p
Da ti ništa ne promakne
Ako želiš da ti stvarno ništa ne promakne, prijavi se jer šaljemo newsletter svake dve nedelje.