WebMind, u saradnji sa IAB Serbia, sa zadovoljstvom najavljuje predstojeći workshop i panel diskusiju na temu "Google Analytics & Cookiesless era". Događaj će se održati 27. marta 2024. godine, u prostorijama hotela Holiday Inn (Španskih boraca 74, Novi Beograd), u periodu od 10 do 14 časova.
Ovaj skup ima za cilj da okupi stručnjake iz oblasti digitalnog marketinga i analitike, kako bi zajednički istražili nove trendove u praćenju konverzija i alternativama za kolačiće trećih strana, koji su neizostavan deo digitalnog oglašavanja i analize posetilaca na web stranicama.
Naravno, uz priču o ovoj temi ne možemo zanemariti ni činjenicu da ćemo se uskoro pozdraviti sa kolačićima trećih strana. Koji je trenutno status, koje alternative se nude i da li su one zaista dovoljno dobre da zamene praksu na koju smo navikli?
Workshop će održati:
Vladimir Ćuk marketinga i eCommerce direktor u kompaniji Gigatron će voditi workshop, fokusirajući se na konverzije - njihovo setovanje, praćenje i sve ostale elemente koji su ključni u ovom kontekstu. Nakon uspešnog obrađivanja promena koje GA4 donosi, ovog puta će se detaljnije osvrnuti na praktične aspekte i izazove sa kojima se stručnjaci susreću u cookiesless eri.
Panelisti:
Na panelu će učestvovati predstavnici vodećih kompanija u digitalnom marketingu, Direct Media, kao i drugi ugledni stručnjaci čija imena će uskoro biti objavljena. Diskusija će pokriti trenutni status tržišta bez kolačića trećih strana, moguće alternative i njihovu efikasnost u zamenu za dosadašnje prakse.
Kotizacije i prijava:
Prijave za događaj možete izvršiti putem linka.
Cene kotizacija su sledeće:
- Redovna cena: 15.000 RSD
- T1 - redovni članovi IAB Serbia: 8.000 RSD
- T2 - pridruženi članovi IAB Serbia: 9.000 RSD
- T3 - pridruženi članovi IAB Serbia: 10.000 RSD
- Studentska kotizacija: 4.500 RSD
Za prijavu i dodatne informacije, zainteresovani se mogu obratiti putem e-maila na masterclass@iab.rs.
Ne propustite priliku da se upoznate sa najnovijim trendovima i strategijama u digitalnom marketingu, i da iz prve ruke čujete od vodećih stručnjaka kako se prilagoditi svetu bez kolačića trećih strana. Očekujemo vas na događaju koji će oblikovati budućnost digitalnog oglašavanja.
Za više informacija, pratite WebMind i IAB Serbia na društvenim mrežama i našim zvaničnim web stranicama.
0 komentara