Iskustva i komentari zaposlenih
Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.
Iskustva i komentari za poziciju Customer Support
Customer support / Technical support
Siber Systems Inc
Bez ponude za posao
Intervju lak
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
(Uroš Ž.)
Pozitivno
Godinu dana sam radio u Yettelu i većina utisaka mi je upravo pozitivna: Kolege su odlicne, radno okruženje je prijatno. Sam menadžment (pod ovim mislim na lidere inbound timova) su korektni i trude se da ti pomognu da napreduješ ili da dostigneš maksimum na svojoj poziciji. Za delove posla koji ti ne idu ti pružaju dodatne obuke (u okviru radnog vremena). Plata je solidna (pogotovo za remote) i bonusi koje dobijate od prodaje umeju da budu u visini same plate.
Zamerke
Jedina zamerka koju imam je forsiranje same prodaje (zbog koje mi sam ugovor nije produžen na neodredjeno, nakon godinu dana). Ukoliko se od početka ne navikneš da na kraju SVAKOG poziva ponudiš prodaju, ne možeš očekivati da će ti se ugovor produžiti.
Tehnologije
Pozitivno
Radna atmosfera je dinamična i timska saradnja je na visokom nivou. Kompanija ulaže u obuku i profesionalni razvoj zaposlenih, što mi je pomoglo da brzo savladam sve potrebne veštine. Plata je korektna, a smene su fleksibilne, što omogućava dobar balans između posla i privatnog života. Takođe, benefiti poput besplatnih obroka i popusta na dostavu su Sjajno!
Zamerke
Evo odgovora za Wolt Beograd: **Kompanija:** Wolt Beograd **Pozicija:** Customer Support Specialist **Tip zaposlenja:** Full Time **Dužina zaposlenja:** Manje od jedne godine **Pozitivni utisci o kompaniji:** Radna atmosfera je dinamična i timska saradnja je na visokom nivou. Kompanija ulaže u obuku i profesionalni razvoj zaposlenih, što mi je pomoglo da brzo savladam sve potrebne veštine. Plata je korektna, a smene su fleksibilne, što omogućava dobar balans između posla i privatnog života. Takođe, benefiti poput besplatnih obroka i popusta na dostavu su sjajan dodatak. **Zamerke kompaniji:** Tempo rada može biti intenzivan, posebno tokom vikenda i praznika kada je povećan obim narudžbina. Takođe, ponekad se dešava da smene budu neujednačene, pa bi bilo dobro da postoji bolja ravnoteža u rasporedu.
6573 iskustva o radu na helloworld.rs
Anonimno unesi iskustvo
Povećaj transparentnost IT tržišta!
Customer Support Representative for Chat - Dynadot
BCD TECHNOLOGY DOO
Pozitivno
Kolege koje možete upoznati uživo, i plata.
Zamerke
Gde da počnem... Pa hajde da krenem od samog treninga kojeg nisam ni uspeo da prođem do kraja jer je firma tako odlučila. Naime, nakon mesec dana treninga, oni imaju pravo da odrede i dostave njihov razlog zašto zaposleni ne mogu da nastave dalje treniranje. Kako se navodi, mene dalje nisu hteli da treniraju jer sam pitao previše pitanja vezanu za jednu stavku koja mi nije bila razumna. Zar trening ne služi baš tome da se pitaju nedoumice kako bi bili sigurni kada počnemo da radimo da ne zgrešimo nešto? Pa u normalnoj firmi to je okej, ovde u Dynadot -u to se vodi kao "buduće potencijalno oštećenje firme". Ovako nešto mi se nikada nije desilo u karijeri. Takođe da dodam, da sama firma NEMA HR i sa time tako lako prolaze sa ovim licemerjem i dvoličnosti. Ako u oglasu stoji da je moguća mogućnost rada od kuće, to slobodno zaboravite, ukoliko nemate vi sami računar. Ukoliko Vi njih pitate za opremu, oni će naravno odbiti taj zahtev, i reći da morate da prvo prođete kroz šestomesečni probni period, iako im je kancelarija puna MacBook-ova i iMac-a.
Kako je izgledao proces
Pozitivno
Prijatni ljudi, kolegijalnost na nivou.
Zamerke
Organizacija smena po potrebi špiceva. Nedostatak ljudi.
Customer Support
Hyperoptic Ltd
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Odgovor kompanije
Pozitivno
Prijatna atmosfera u kancelariji, sa modernim i lepo uređenim prostorom. Neformalna druženja u dvorištu dodatno doprinose pozitivnom radnom okruženju. Tim je sastavljen od sjajnih, profesionalnih ljudi koji su uvek spremni da pomognu i budu od podrške.
Zamerke
Napredak je spor i tesko ostvariv u praksi.
Odgovor kompanije
Customer support
Cypher Tech Solutions d.o.o
Pozitivno
Atmosfera u firmi je sjajna, preovladjuje timski duh. Obuka traje dve nedelje, vodi je stručna i sjajna osoba koja odlično prenosi znanje. Plata je dobra, trud se ceni, iako je posao poprilicno obiman, nema prekovremenog rada. Devojka iz HR-a je fleksibilna i profesionalna, sve se može dogovoriti.
Zamerke
/
Pozitivno
Plata stiže na vreme i bukvalno to je to.
Zamerke
Uff... Odakle početi. 1. Mikro menadžment na next level, kad treba da vam se zameri na radu tu kreću od senior agenata do qa do team lead a do lika koji nisi znao da uopšte postoji. Kad ti treba pomoć nikoga nema da ti pomogne ili budu samo u fazonu IDK. Najgore je što ti micromanadžuju šta smeš a šta ne smeš da kažeš, koje reči smeš a ne smeš da upotrebljavaš a niko međusobno ne može da se dogovori šta smeš a šta ne smeš pa onda ti nagađajj. 2. Plata je stvarno bedna za količinu rada, nonstop si za kompom imaš 2 pauze i njih koristiš za wc jer van pauza nemaš vremena da odeš u wc, ako nisi prisutan ispred kompa neko te odmah kontaktira da vidi zašto nisi toliko i toliko minuta tu. Za ovoliku količinu posla je naravno kriva kompanija zbog nedostatka radne snage. 3. Greške ti se ne opraštaju. Čak i kad nemaš pojma da nešto nisi smeo jer te niko nije obavestio ili si dezinformisan udaraju ti negativne poene, qa ti bukvalno skida poene za neke gluposti. Da ne pričam o korisnicima koji su konstantno nezadovoljan i konstantno vređanje i psovanje od strane istih. Sve u svemu izbegavate.