
BCD Technology d.o.o. - Dynadot
Iskustva
Customer Support Representative for Chat - Dynadot
Pozitivno
Kolege koje možete upoznati uživo, i plata.
Zamerke
Gde da počnem... Pa hajde da krenem od samog treninga kojeg nisam ni uspeo da prođem do kraja jer je firma tako odlučila. Naime, nakon mesec dana treninga, oni imaju pravo da odrede i dostave njihov razlog zašto zaposleni ne mogu da nastave dalje treniranje. Kako se navodi, mene dalje nisu hteli da treniraju jer sam pitao previše pitanja vezanu za jednu stavku koja mi nije bila razumna. Zar trening ne služi baš tome da se pitaju nedoumice kako bi bili sigurni kada počnemo da radimo da ne zgrešimo nešto? Pa u normalnoj firmi to je okej, ovde u Dynadot -u to se vodi kao "buduće potencijalno oštećenje firme". Ovako nešto mi se nikada nije desilo u karijeri. Takođe da dodam, da sama firma NEMA HR i sa time tako lako prolaze sa ovim licemerjem i dvoličnosti. Ako u oglasu stoji da je moguća mogućnost rada od kuće, to slobodno zaboravite, ukoliko nemate vi sami računar. Ukoliko Vi njih pitate za opremu, oni će naravno odbiti taj zahtev, i reći da morate da prvo prođete kroz šestomesečni probni period, iako im je kancelarija puna MacBook-ova i iMac-a.