Banca Intesa a.d.
O nama
Banca Intesa je članica Intesa Sanpaolo, jedne od vodećih bankarskih grupa u Evropi. Naš svet mogućeg zajedno gradimo 19 godina. Lideri smo na tržištu duže od decenije, a našu Poslovnu mrežu čini više od 140 ekspozitura u preko 90 gradova naše zemlje. Zajedno, timskim radom, svakodnevno brinemo o potrebama više od 1,3 miliona klijenata.
Verujemo u važnost kontinuiranog usavršavanja, te dizajniramo personalizovane programe treninga i razvoja po meri svakog pojedinca. U cilju ostvarivanja profesionalnih težnji svakog člana našeg tima, kreiramo razvojne programe uz pomoć kojih nadograđujemo specifična znanja i veštine naših timova, omogućavajući im da postižu vrhunske rezultate u oblastima svoje ekspertize. Uz to, sve koleginice i kolege imaju pristup i digitalnoj platformi za učenje, koja im pruža mogućnost usavršavanja bilo kada i bilo gde.
Takođe, uz jačanje tehničkih kompetencija, naše koleginice i kolege pohađaju i razvojne akademije koje im omogućavaju da naprave karijerni iskorak za preuzimanje viših pozicija. Ove akademije najviše su bazirane na soft skill kompetencijama kao što su vođenje sebe, vođenje timova, emocionalna inteligencija, stres menadžment, rezilijentnost, prezentacione veštine.
Posebno nas raduje činjenica što kroz Intesa Future GEN program koji je namenjen studentima završnih godina i diplomcima različitih fakulteta, podstičemo mlade talente da uz praktičan rad i mentorsku podršku iskusnijih kolega, naprave prve značajne korake u karijeri i na što lakši način usvoje nova znanja i steknu sigurnost u svoj rad. Nakon završetka programa, mladi imaju mogućnost zaposlenja u organizacionom delu gde su bili angažovani.
Trudimo se da olakšamo uključivanje u tim svim novim koleginicama i kolegama uz pažljivo organizovani Onboarding program. Tokom prva tri meseca rada, svi novi članovi tima imaju punu podršku svojih mentora koji su tu za sva njihova pitanja, a u skladu sa pozicijom i prethodnim iskustvom za sve nove koleginice i kolege kreiramo i individualne razvojne programe.
Međunarodni karakter naše banke oslikava se u mogućnosti internacionalne karijere i profesionalnom i ličnom razvoju kroz veliki broj konkursa u okviru Grupacije Intesa Sanpaolo. International Talent program, našim koleginicama i kolegama pruža priliku da steknu vredno internacionalno iskustvo i dodatna znanja zahvaljujući raznovrsnim obukama koje vode najeminentniji svetski stručnjaci.
Zalažemo se za balans privatnog i poslovnog života, kroz hibridni način rada, podsticanje zdravih životnih navika, kao i kroz brigu o porodici i deci zaposlenih. Takođe, pružamo mogućnost besplatnog sistematskog pregleda i privatno zdravstveno osiguranje. Ljubiteljima sporta i rekreacije omogućili smo brojne benefite i interne događaje, a kroz aktivnosti na nivou Grupe organizujemo i raznovrsne uzbudljive sportske aktivnosti (turniri u košarci, odbojci, fudbalu i tenisu) koje doprinose jačanju sportskog duha i promociji sporta.
Verujemo u integritet i održivost našeg delovanja i poslovanja.
Brinemo o klijentima kroz izvrsnost naših usluga i proizvoda negujući dugoročne odnose.
Stvaramo inovacije i dodatnu vrednost za pojedince, kompanije i zajednice u kojima poslujemo.
Gradimo održivu budućnost, posvećeni očuvanju životne sredine, mladim generacijama i izgradnji istinski inkluzivnog društva.
Radujemo se da te upoznamo i budemo kolege, te nastavimo da zajedno jačamo kulturu usmerenu na jednakost i poštovanje svakog pojedinca.
Priznanja
VRH poslodavac - TOP20
Galerija
Tech stack
Beneficije
Eatesa restoran
U sklopu naše centralne zgrade, zaposleni imaju mogućnost da, kroz raznovrsnu ponudu Eatesa restorana priušte sebi kvalitetne dnevne obroke po povoljnim cenama i na taj način održe izbalansiranu ishranu koja je jedan od ključnih faktora i najvažnijih preduslova za očuvanje dobrog zdravlja. Pored zajednog doručka ili ručka, kolege restoran često koriste kao udoban i prijatan ambijent za održavanje internih sastanaka, radionica ili različitih timskih okupljanja.
Dodatni slobodni dani
Verujemo u važnost obeležavanja i slavljenja individualnih trenutaka, a jedan od najposebnijih datuma upravo jeste rodjendan svakog od nas. Zbog toga smo odlučili da svim članovima tima omogućimo slobodan dan za rođendan, kako bi mogli da svoje važne trenutke podele i prožive sa sebi najmilijima.
Pored ovoga, svi zaposleni imaju na raspolaganju dodatna tri dana plaćenog odsustva, mimo regularnog godišnjeg odmora, koje mogu iskoristiti tokom godine za različite lične potrebe.
Društvena odgovornost
Svesni smo da kao vodeća banka na tržištu imamo važnu ulogu u ekonomskom životu zemlje, ali i da naš direktni i indirektni uticaji značajno definišu ne samo finanasijski kontekst već i društveni ambijent i prirodno okruženje. Zbog toga našu strategiju poslovnog razvoja temeljimo na principu postizanja održivosti. To znači da prilikom kreiranja vrednosti težimo da strateške ciljeve ostvarujemo na društveno odgovoran način, kroz uspostavljanje balansa između ekonomskih, socijalnih i ekoloških (ESG) aspekata našeg delovanja, doprinoseći ne samo jačanju privrede, već podršci ukupnom društvenom rastu kao i većoj dobrobiti zajednice.
Family friendly
Kao Banka, razumemo važnost porodičnih vrednosti i svesni smo da dolazak novog člana porodice donosi ogromnu radost, ali i finansijske izazove, te smo uvođenjem novog porodičnog benefita omogućili da svaki novi roditelj u Banci dobije jednokratnu novčanu podršku. Takođe, svim novim tatama omogućili smo dodatnih 10 radnih dana plaćenog odsustva po rođenju deteta. Kreirali smo sjajan sportsko-edukativni sadržaj za najmlađe članove porodica naših zaposlenih, pa deca naših kolega imaju mogućnost da učestvuju u letnjem kampu za decu u Italiji ili da budu deo nekog sportskog tima i zaigraju svoj omiljeni sport zajedno sa decom iz drugih zemalja. Ukoliko su zainteresovani za školovanje u inostranstvu, nudimo im mogućnost stipendije za jednogodišnje školovanje u Italiji.
Zdravlje
Zdravlje i dobrostanje svih naših kolega jedna je od najvažnijih misija naše Banke i zato zaposlenima pružamo mogućnost privatnog zdravstvenog osiguranja, besplatnog sistematskog pregleda i Međunarodni zdravstveni program (International Healthcare Program®) koji je dostupan kolegama u slučaju ozbiljnih bolesti i pruža im priliku da o njima brine iskusan i posvećen tim profesionalaca specijalizovanih međunarodnih medicinskih ustanova. Kroz niz zanimljivih aktivnosti u okviru Well being programa jačamo našu BIBalans zajednicu i podstičemo zdrave životne navike.
Rad od kuće
Balans privatnog i poslovnog života naših zaposlenih nam je važan i zbog toga smo uveli Smartwork model rada koji našim kolegama i koleginicama pruža mogućnost da 8 dana mesečno rade van kancelarija Banke. Ovu mogućnost mogu iskoristiti svi zaposleni kojima priroda i opseg posla daju prostora da posao efikasno obavljaju i izvan prostorija Banke. Kao društveno odgovorna kompanija kroz ovu mogućnost kontinuirano razvijamo svoje radne uslove i zadovoljstvo naših zaposlenih, što je naš najveći prioritet.
Sport i rekreacija
Ljubiteljima sporta i rekreacije omogućili smo korišćenje Fitpass usluge po povlašćenoj ceni, pa naše kolege mogu da unapređuju i održavaju svoju dobru kondiciju u velikom broju sportsko-rekreativnih objekata širom zemlje. Kroz interne aktivnosti na nivou Grupe organizujemo raznovrsne uzbudljive sportske aktivnosti (turniri u košarci, odbojci, fudbalu, tenisu) i uživamo u našim tradicionalnim druženjima i putovanjima.
Edukacija, profesionalni razvoj
Pažljivo slušamo i procenjujemo potrebe svakog pojedinca, na osnovu kojih kreiramo obuke, trening programe, seminare i radionice, samostalno ili u saradnji sa najboljim domaćim i svetskim stručnjacima, jačajući kulturu napredovanja unutar Banke. Pružamo mogućnost kolegama da kroz specifične talent programe ili interne konkurse ostvare svoje profesionalne aspiracije i prošire svoja znanja. Kolege sa ambicijom i željom da steknu internacionalno iskustvo, imaju mogućnost da se prijave na neki od konkursa za otvorene pozicije u Matičnoj banci ili nekoj drugoj banci naše Grupe, a najtalentovanije kolege kroz Unlock Potentials talent program dobijaju mogućnost da steknu vredno internacionalno radno iskustvo u trajanju od tri do pet godina.
Fleksibilno radno vreme
Svi zaposleni kojima priroda posla i radno mesto to dozvoljava, mogu da prilagode početak svog radnog vremena u skladu sa sopstvenim potrebama. Klizni početak radnog vremena omogućava zaposlenima da neguju svoje jutarnje navike i lakše usklade privatne i poslovne planove. Poštujući individualne razlike, trudimo se da podržimo različite potrebe kolega, pružajući im mogućnost da radni dan usklade sa porodičnim obavezama, sportskim aktivnostima, različitim hobijima i interesovanjima.
Kompanijski popusti
Za naše zaposlene smo obezbedili popuste i pogodnosti na prodajnim mestima naših partnera koji pružaju razne vrste usluga i proizvoda. Zahvaljujući tome naše kolege mogu da po povoljnijim uslovima priušte sebi zanimljiva putovanja, uživaju u svojim hobijima i brinu o svom zdravlju.
Naši ljudi
Andrija Zdravković
Svoj karijerni put u Banca Intesa vidim kao interesantan i raznovrsan, kako u pogledu samih pozicija na kojima sam radio, tako i u smislu prilika za obuku i razvoj koje sam imao. Svoju karijeru u našoj Banci započeo sam na poziciji specijaliste za akviziciju talenata. Ova pozicija mi je pomogla da ojačam svoje organizacione veštine, fleksibilnost, ali i da prilagodim komunikaciju različitim grupama ljudi, steknem dublji uvid i bolje razumem njihove potrebe. Nakon vrlo kratkog perioda ukazala mi se prilika i za sledeći izazov na poziciji HR biznis partnera. Uloga HR biznis partnera je u našem sistemu veoma kompleksna, ali uz sjajnu podršku koleginica i kolega sa kojima svakodnevno radim, onboarding je prošao lakše nego što sam očekivao. Ova pozicija mi je omogućila i bolje razumevanje svih HR procesa, implementaciju HR strategije i suočavanje sa potrebama različitih organizacionih delova Banke, između ostalog i ICT sektora. Jedan od aspekata ovog posla koji me najviše motiviše jeste stalni kontakt sa našim koleginicama i kolegama, kao i mogućnost da pružim podršku i pomoć uzimajući u obzir njihovu jedinstvenost i raznovrsne potrebe, interesovanja i želje. Posebno sam srećan što sam deo internog jednogodišnjeg talent programa za buduće liderske uloge pod nazivom „Future Leaders“. U okviru ovog programa imao sam prilike da jačam i razvijam liderske kompetencije kao što su upravljanje sobom, drugima ili organizacijom uz bolje razumevanje biznis strategija, ali i kreiranje preduzetničkog duha i podsticanje inovacija.
Luka Kosić
Pred sam završetak studija ukazala mi se prilika da postanem deo ICT sektora u okviru Banca Intesa. Rad na poziciji junior programera je moje prvo radno iskustvo i prvi susret sa velikim sistemom. Jedan od prvih velikih projekata na kojima sam radio je obuhvatao modernizaciju delova IT sistema što mi je omogućilo da se od samog početka karijere usavršavam u radu sa najnovijim tehnologijama. Veoma mi je značila podrška iskusnijih kolega koji su mi davali priliku da učestvujem u izradi izazovnih delova projekta i tako mi pomogli da rastem i jačam svoje samopouzdanje. Rado se sećam da sam pri početku rada u banci izjavio da ne volim javni nastup, a samo godinu dana kasnije sam se zatekao držeći prezentaciju pred celim sektorom, što i danas smatram svojim velikim profesionalnim, ali i ličnim uspehom. Za kraj moram da istaknem jednu od mojih omiljenih stvari u banci, a to je veliki trud i usmerenost ka razvijanju timskog duha i dobrih medjuljudskih odnosa. Zahvaljujući tome ja danas više nemam kolege nego prijatelje i zaista se pokazalo tačno da "najbolji tim ne čine najbolji pojedinci nego ljudi koji najbolje rade zajedno. (Aleksandar Saša Djordjević)
Đurđina Zdravković
Tokom završne godine osnovnih akademskih studija, prijavila sam se za edukativno-takmičarski program Am-Champs. Na ovom programu susrela sam se sa različitim izazovima, a imala sam sreću da, u periodu od godinu dana, moj rad prati i koordiniše mentor iz Divizije za poslovanje sa Privredom u Banca Intesa.
Na ovaj način sam ostvarila uvid u poslovanje jedne banke i spoznala veliki raspon zanimanja unutar velikog sistema. Odmah nakon diplomiranja, usledio je i poziv da se pridružim timu Banke na poziciji junior ICT projekt menadžera. Moj prvi posao doneo mi je nove aspekte posmatranja realnog poslovanja, ali i unapređenje liderstva, veština organizacije vremena i komunikacionih veština. Zahvaljujući nesebičnom deljenju znanja i iskustva koleginica i kolega, brzo sam se uklopila u tim i dobila svoje prve projekte. Kao neko ko je brzo prešao iz studentskog u poslovni svet, zahvalna sam na prepoznavanju mojih potencijala i prilici da radim sa velikim ekspertima Banke u dinamičnom, podsticajnom i inovativnom okruženju.
Marko Miletić
Započeo sam svoj karijerni put u Banca Intesa kao ICT projekt menadžer gde sam se susreo sa dosta različitih projekata koji su uvek nosili nešto novo i izazovno sa sobom. Radom na ovoj poziciji bliže sam upoznao sistem Banke, ali i proširio svoje znanje o funkcionisanju modernog ICT-ja. Nakon toga, počeo sam da vodim tim za ICT upravljanje, rizike i usklađenost gde se svakodnevno, zajedno sa svojim koleginicama i kolegama, suočavam sa novim izazovima u vezi sa pitanjima usklađenosti i funkcionisanja ICT-ja.
Smatram da imamo veoma inspirativnu kompanijsku kulturu, kojoj svi zajedno doprinosimo, a koja nam omogućava da se usavršavamo u prijatnom i podržavajućem okruženju, gde se zalaganje i angažovanje prepoznaju i cene. Upravo nas ti razlozi motivišu da damo svoj maksimum i da budemo ponosni da budemo deo ove organizacije.
Proces selekcije
Trudimo se da proces selekcije bude jedno prijatno iskustvo u kome ćemo se bolje upoznati. Voleli bismo da saznamo više o tebi, ali i da ti damo što veći broj informacija koje bi ti bile potrebne da razumeš samu poziciju i način funkcionisanja organizacije.
Zato se proces selekcije sastoji iz nekoliko koraka:
1. Prijava
Prijavi se na neku od otvorenih pozicija tako što ćeš popuniti kratak formular i prikačiti svoj CV. Kolege iz HR-a u dogovoru sa kolegama za čiji tim apliciraš će pažljivo pogledati tvoju prijavu i obavestiti te ukoliko prelazimo na naredni korak.
2. Tehnički intervju
Na razgovoru koji ima za cilj da se obostrano informišemo i bliže upoznamo, naše kolege će ti detaljnije predstaviti samu poziciju i odgovoriti na tvoja pitanja. Povremeno kandidatima dajemo i kraći stručni test ili zadatak a ukoliko se već u ovoj fazi interesovanja podudaraju i sa jedne i sa druge strane, onda ostaje još jedan korak.
3. HR test i intervju
Naredni korak u procesu selekcije sastoji se iz dva dela. Prvi deo čine online testovi logike i ličnosti, a drugi deo je online intervju u trajanju od oko pola sata.
4. Ponuda
Kolega iz HR-a će te obavestiti o ishodu ovog procesa i uvek nam je drago kada imamo pozitivnu informaciju i ponudu za tebe.
APR
Broj zaposlenih
Profit i prihod
Kontakt
root@hw.rs:~# Helloworld.rs koristi kolačiće kako bi ti pružao najbolje korisničko iskustvo. Nastavkom korišćenja sajta smatraćemo da imamo saglasnost sa korišćenjem kolačića. Više o kolačićima možeš pročitati ovde.
Kontaktiraj nas
Greška
...
Budi obavešten!
Prati kompaniju i ne propusti nove važne informacije. Dobićeš email obaveštenje kada poslodavac objavi novi oglas za posao, kada neko podeli platu, iskustvo o radu ili sa intervjua.