
Blue Grid d.o.o.
Iskustva
DevOps
Pozitivno
Projekti su zanimljivi i izazovni, dosta mogucnosti da se nauci nesto novo, pogotovo ako si na pocetku karijere. Remote rad, benefiti. Timska atmosfera je izuzetno pozitivna, sa kolegama koji su uvek spremni da pomognu.
Zamerke
Nema
Tehnologije
Technical Support Engineer
Pozitivno
Atmosfera u kompaniji je vrlo prijatna i podrzavajuca, svi su spremni da pomognu i uce jedni od drugih. Stvarno je lepo raditi u ovakvom okruženju, gde mozes da se razvijas. Sjajno mesto za rad!
Zamerke
Nemam zamerke.
Accounting Receivable/Payable Specialist
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
(Milica I.)
Accounting Receivable/Payable Specialist
Pozitivno
Rad u ovoj kompaniji mi stvarno prija – posao je dinamičan i raznovrstan. Imamo dobar sistem i definisane procedure, što dosta olakšava svakodnevni rad. Ako naiđem na neki problem ili dilemu, uvek mogu da se oslonim na kolege – tim je super, ljudi su susretljivi i voljni da pomognu. Sviđa mi se i što se ceni predlog ili inicijativa – osećaš da tvoj glas ima težinu. Sve u svemu, pozitivna radna atmosfera, dosta prilika za učenje i lični razvoj, i osećaj da si deo nečeg većeg – to je ono što bih najviše izdvojila.
Zamerke
Jedina "mana" je što smo svi toliko posvećeni da ponekad zaboravimo na pauzu – srećom, imamo kolege koji će nas podsetiti da je i kafenisanje deo radne kulture. ?
Support
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Technical support engineer
Bez ponude za posao
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Software Developer
Pozitivno
Radila sam u Bluegridu neko vreme i iskreno, ono što mi se najviše svidelo su ljudi. Ekipa s kojom sam bila je stvarno bila opuštena, bez ikakvog mikromenadžmenta i sa stvarno prijatnom, drugarskom atmosferom. Niko ti nije stajao nad glavom, što mi je baš značilo. Imala sam prostora da učim kada nije bilo posla i da radim na nekim stvarima koje su mene zanimale. Kancelarija je mala ali prijatna, super je za dolazak jednom ili dva puta nedeljno – više zbog druženja nego zbog posla. Ima i one male staklene sobice gde možeš da se zaviješ i radiš u miru, što je meni baš prijalo. Rad od kuće je ogroman plus i niko te ne pritiska da dolaziš. Takođe, privatno zdravstveno osiguranje je super stvar, to cenim kod svake firme.
Zamerke
Iako su mi kolege bile okej, moram da priznam da mi se nikako nije dopao način na koji HR i menadžment komuniciraju. Sve deluje kao neka lažna korporativna priča – "mi smo porodica", "uvek smo tu za vas", a zapravo osećaš da nisi deo tima, već broj u tabeli. Devojka iz HR-a mi je delovala kao da stalno ima skriptu iz koje čita, nikada normalna, opuštena rečenica, uvek neki prenaglašeni formalizam koji te više udalji nego što pomogne. Projekti brzo postanu dosadni jer se teško prelazi na nešto drugo. Ja sam radila na jednom zanimljivom projektu, ali čim sam poželela da istražim nešto novo – nije bilo šanse. Deluje kao da su svi putevi zatvoreni osim onog koji ti je od starta dodeljen. Bluegrid mi je ostavio utisak agencije, ne IT firme. Oni te zaposle za klijenta, i to je to. Nema tu razumevanja za karijerni rast ili neku dublju povezanost sa projektom. Klijent te plaća kao inženjera, ali si za njih samo "resurs", a za Bluegrid si samo "Srbije". Ako imate ambiciju, dodatna interesovanja ili želite da napredujete i istražujete šta vas zanima – ovo verovatno nije mesto za vas. Možda jeste za one koji vole rutinu, tihi rad od kuće i korporativni "fake smile" mindset. Ja sam se brzo zasitila i poželela nešto više.
Technical Support Engineer
Pozitivno
Redovna plata, mnogo dobre kolege i opustena atmosfera u radu, ponekad i neki zanimljiv timbilding. Frizider ima svasta, ima nekakvih aparata za vodu, kafu i dobra je lokacija (ali, naravno, bez parkinga).
Zamerke
Tesko napredovanje, nemogucnost pomeranja s projekta i strah od klijenata kojima menadzment firme ne sme nista da kaze. Klijent s tobom moze da radi sta god zeli, ako kaze da brises podove, ti ces to raditi i nemas mnogo izbora. Ako pokazes da ne zelis, dolazis u sukob s njim i odmah ide nekakav proces tesiranja tvog performansa, kao pripreme pored otkaz. Ja sam radio kod klijenta od cijeg tehnickog direktora se svi boje i mole se da on ustane na pravu nogu. Politika isplate plata je cudna, druga cifra svakog meseca nikada ne znas kolika je zapravo tvoja plata, pa se pricalo da zakidaju na sitno, ne znam koliko je tacno. Oko povecanja, to je svima isto u smislu da ne treba puno da se cimas jer onaj sto radi puno ce dobiti na kraju isto povecanje kao i ti koji si blejao i radio jos jedan posao sa strane. Sto se zaposlenja tice, klasican outsourcing sa ljudima koji porodicno vode firmu, direktorka ljudskih resursa je to postala sa pozicije cs u ncr - potvrdjujem komentar od preko koji mesec da samo rodjaci i prijatelji prolaze te referal programe. Jedino im je finansijski direktor profesionalan i dobar covek. Organizacija je kao i ok, ali menadzeri projekata su uglavnom ljudi koji klimaju glavom a ne oni koji znaju da rade posao. Poneki medju njima politicki optereceni i agresivni.
Advanced Technical Support Enginner
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Support Engineer
Pozitivno
Proces zapošljavanja je bio brz i profesionalan , HR tim je bio izuzetno ažuran, uvek dostupan za pitanja i podršku tokom celog procesa. Radim od kuće, bez pritiska i mikromenadžmenta. Tim lider je odličan, kolege su prijatne i spremne da pomognu. Sve u svemu, veoma pozitivan početak bez ikakvih zamerki.