O kompaniji
37
Iskustva
10
Plate
Poslovi
Blue Grid d.o.o. logo

Blue Grid d.o.o.

3.7 51-100

Iskustva

3.7 89%

Menadžment kompanije

3.6

Beneficije

3.6

Balans karijera-privatni život

4.7

Timska atmosfera

4.4

Zadovoljstvo projektima

4

Mogućnost napredovanja

3.3
Iskustvo
28.07.2025
5 Preporučuje

DevOps

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Projekti su zanimljivi i izazovni, dosta mogucnosti da se nauci nesto novo, pogotovo ako si na pocetku karijere. Remote rad, benefiti. Timska atmosfera je izuzetno pozitivna, sa kolegama koji su uvek spremni da pomognu.

Zamerke

Nema

Tehnologije

DevOps
Korisno? 1
Iskustvo
25.07.2025
5

Technical Support Engineer

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Atmosfera u kompaniji je vrlo prijatna i podrzavajuca, svi su spremni da pomognu i uce jedni od drugih. Stvarno je lepo raditi u ovakvom okruženju, gde mozes da se razvijas. Sjajno mesto za rad!

Zamerke

Nemam zamerke.

Korisno? 2
Intervju
21.07.2025
Pozitivno iskustvo

Accounting Receivable/Payable Specialist

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Hiring proces u kompaniji je protekao brzo i jasno. Nakon što sam poslala prijavu, ubrzo sam dobila poziv na prvi razgovor – komunikacija je bila jako korektna i prijatna od samog početka. Razgovor je bio neformalan, ali konkretan – fokus je bio na mom dosadašnjem iskustvu, znanju i tome kako se uklapam u tim i kulturu kompanije. Svidelo mi se što su pitanja bila realna i vezana za svakodnevne situacije u radu, a ne samo “knjiška” teorija. Takođe, ceo proces je bio bez nepotrebnog razvlačenja – sve je išlo u nekoliko koraka, ali bez stresa i sa jasnim povratnim informacijama. Ono što mi je ostalo kao poseban plus jeste to što se od početka vidi koliko se vodi računa o međuljudskim odnosima i dobroj atmosferi – to se oseti još tokom razgovora.
Korisno? 1
Iskustvo
21.07.2025

(Milica I.)

5 Preporučuje

Accounting Receivable/Payable Specialist

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Rad u ovoj kompaniji mi stvarno prija – posao je dinamičan i raznovrstan. Imamo dobar sistem i definisane procedure, što dosta olakšava svakodnevni rad. Ako naiđem na neki problem ili dilemu, uvek mogu da se oslonim na kolege – tim je super, ljudi su susretljivi i voljni da pomognu. Sviđa mi se i što se ceni predlog ili inicijativa – osećaš da tvoj glas ima težinu. Sve u svemu, pozitivna radna atmosfera, dosta prilika za učenje i lični razvoj, i osećaj da si deo nečeg većeg – to je ono što bih najviše izdvojila.

Zamerke

Jedina "mana" je što smo svi toliko posvećeni da ponekad zaboravimo na pauzu – srećom, imamo kolege koji će nas podsetiti da je i kafenisanje deo radne kulture. ?

Korisno? 1
Intervju
24.06.2025

Support

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Prijavio sam se na support poziciju i ubrzo dobio e-mail sa standardnim pitanjima – očekivanja, iskustvo, osnovno poznavanje cyber security protokola. Ništa preterano zahtevno. Nakon dve nedelje kontaktirala me je devojka iz HR-a za intervju. Razgovor je vodila zajedno sa delivery menadžerom. Ona je bila izuzetno profesionalna i prijatna, što zaista cenim. Pitanja su bila konkretnija i više vezana za moje prethodno iskustvo, iako o samoj poziciji nisam saznao mnogo, ali su hteli da vide "kako razmišljam" i kao bih se snašao na novom poslu. Moje kvalifikacije očigledno nadmašuju ono što je bilo oglašeno, što je, uostalom, i potvrđeno tokom razgovora. Rečeno mi je da će povratna informacija stići za nedelju dana. Stigla je u vidu klasične poruke: "Odlučili smo se za drugog kandidata." Zanimljivo je da se već sutradan isti oglas ponovo pojavio na njihovom sajtu.
Korisno? 5
Intervju
13.06.2025
Pozitivno iskustvo

Technical support engineer

Bez ponude za posao

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Iako mi je žao što nisam prošao dalje u selekcionom procesu, želeo bih da istaknem da je celokupno iskustvo bilo izuzetno prijatno i profesionalno. Posebno bih pohvalio razgovor sa regruterom – od prvog kontakta telefonom, pa sve do samog intervjua. Tokom razgovora imali smo priliku da detaljnije prodiskutujemo o mom prethodnom i trenutnom radnom iskustvu, kao i o konkretnim aspektima pozicije za koju sam konkurisao. Takođe, bilo mi je dragoceno što sam saznao više o samoj kompaniji, njenim vrednostima i načinu rada. Zahvalan sam na vremenu koje mi je posvećeno, kao i na profesionalnom i srdačnom pristupu tokom celog procesa
Korisno? 3
Iskustvo
30.05.2025
1

Software Developer

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Radila sam u Bluegridu neko vreme i iskreno, ono što mi se najviše svidelo su ljudi. Ekipa s kojom sam bila je stvarno bila opuštena, bez ikakvog mikromenadžmenta i sa stvarno prijatnom, drugarskom atmosferom. Niko ti nije stajao nad glavom, što mi je baš značilo. Imala sam prostora da učim kada nije bilo posla i da radim na nekim stvarima koje su mene zanimale. Kancelarija je mala ali prijatna, super je za dolazak jednom ili dva puta nedeljno – više zbog druženja nego zbog posla. Ima i one male staklene sobice gde možeš da se zaviješ i radiš u miru, što je meni baš prijalo. Rad od kuće je ogroman plus i niko te ne pritiska da dolaziš. Takođe, privatno zdravstveno osiguranje je super stvar, to cenim kod svake firme.

Zamerke

Iako su mi kolege bile okej, moram da priznam da mi se nikako nije dopao način na koji HR i menadžment komuniciraju. Sve deluje kao neka lažna korporativna priča – "mi smo porodica", "uvek smo tu za vas", a zapravo osećaš da nisi deo tima, već broj u tabeli. Devojka iz HR-a mi je delovala kao da stalno ima skriptu iz koje čita, nikada normalna, opuštena rečenica, uvek neki prenaglašeni formalizam koji te više udalji nego što pomogne. Projekti brzo postanu dosadni jer se teško prelazi na nešto drugo. Ja sam radila na jednom zanimljivom projektu, ali čim sam poželela da istražim nešto novo – nije bilo šanse. Deluje kao da su svi putevi zatvoreni osim onog koji ti je od starta dodeljen. Bluegrid mi je ostavio utisak agencije, ne IT firme. Oni te zaposle za klijenta, i to je to. Nema tu razumevanja za karijerni rast ili neku dublju povezanost sa projektom. Klijent te plaća kao inženjera, ali si za njih samo "resurs", a za Bluegrid si samo "Srbije". Ako imate ambiciju, dodatna interesovanja ili želite da napredujete i istražujete šta vas zanima – ovo verovatno nije mesto za vas. Možda jeste za one koji vole rutinu, tihi rad od kuće i korporativni "fake smile" mindset. Ja sam se brzo zasitila i poželela nešto više.

Korisno? 5
Iskustvo
27.05.2025
2

Technical Support Engineer

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovna plata, mnogo dobre kolege i opustena atmosfera u radu, ponekad i neki zanimljiv timbilding. Frizider ima svasta, ima nekakvih aparata za vodu, kafu i dobra je lokacija (ali, naravno, bez parkinga).

Zamerke

Tesko napredovanje, nemogucnost pomeranja s projekta i strah od klijenata kojima menadzment firme ne sme nista da kaze. Klijent s tobom moze da radi sta god zeli, ako kaze da brises podove, ti ces to raditi i nemas mnogo izbora. Ako pokazes da ne zelis, dolazis u sukob s njim i odmah ide nekakav proces tesiranja tvog performansa, kao pripreme pored otkaz. Ja sam radio kod klijenta od cijeg tehnickog direktora se svi boje i mole se da on ustane na pravu nogu. Politika isplate plata je cudna, druga cifra svakog meseca nikada ne znas kolika je zapravo tvoja plata, pa se pricalo da zakidaju na sitno, ne znam koliko je tacno. Oko povecanja, to je svima isto u smislu da ne treba puno da se cimas jer onaj sto radi puno ce dobiti na kraju isto povecanje kao i ti koji si blejao i radio jos jedan posao sa strane. Sto se zaposlenja tice, klasican outsourcing sa ljudima koji porodicno vode firmu, direktorka ljudskih resursa je to postala sa pozicije cs u ncr - potvrdjujem komentar od preko koji mesec da samo rodjaci i prijatelji prolaze te referal programe. Jedino im je finansijski direktor profesionalan i dobar covek. Organizacija je kao i ok, ali menadzeri projekata su uglavnom ljudi koji klimaju glavom a ne oni koji znaju da rade posao. Poneki medju njima politicki optereceni i agresivni.

Korisno? 12
Intervju
17.05.2025
Pozitivno iskustvo

Advanced Technical Support Enginner

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Selekcija je išla glatko. Prvo sam aplicirao za poziciju SOC Enginner ali je pozicija popunjena kandidatom koji je imao iskustva na toj poziciji. Ali je devojka iz HR-a rekla da će me nazvati pošto su se otvarale nove pozicije vezano za moje iskustvo. Tako se i desilo i jako sam zahvalan devojci iz hr-a što je ispoštovala obećanje, gde mi je rečeno da nećemo prolaziti ponovo test jer sam odlično odradio prošli.
Korisno? 3
Iskustvo
07.05.2025
5 Preporučuje

Support Engineer

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Proces zapošljavanja je bio brz i profesionalan , HR tim je bio izuzetno ažuran, uvek dostupan za pitanja i podršku tokom celog procesa. Radim od kuće, bez pritiska i mikromenadžmenta. Tim lider je odličan, kolege su prijatne i spremne da pomognu. Sve u svemu, veoma pozitivan početak bez ikakvih zamerki.

Zamerke

Korisno? 5