O kompaniji
11
Iskustva
6
Plate
Poslovi
Cimet Software d.o.o.  logo

Cimet Software d.o.o.

4.3

Iskustva

4.3 89%

Menadžment kompanije

4

Beneficije

4.3

Balans karijera-privatni život

4.1

Timska atmosfera

4.6

Zadovoljstvo projektima

4.1

Mogućnost napredovanja

3.8
Iskustvo
20.02.2024
3 Ne preporučuje

Global Service Desk Agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Management se postavlja otvoreno i dobro. Cimet odlicno programiraju. Srazmerno analiticni u obavljanju delatnosti.

Zamerke

Cimet radi outsourcing za kompaniju iz Austrije Provider Global Service Desk. Deo managementa bi mogao da poprave sledece: 1. Da ispostuju potpisan ugovor sto se tice bolesti. Nisam bio u mogucnosti da izvadim bolovanje i da dobijem neophodne lekove, prema ugovoru. Za to velika neodgovornost. 2. Da bolje vrse management ukoliko su za to zaduzeni. To nije samo sedenje u fotelji. To je da se prati sta ko govori/pise i kako se ophodi prema drugome. I da po tom pitanju preduzmu adekvatne akcije prema uzroku problema. Bilo je par nesuglasnica sa jednom zaposlenim koji gleda tudje poslove umesto svoj rad ne postujuci u ovom slucaju mene, sa izmisljenim navodima. 3. Da preduzme adekvatne mere na poslu da bi se odrzala dobra komunikacija sa zaposlenima.

Korisno? 3