
Clarivate
Iskustva
Tech support Analyst
Pozitivno
Odlican tim i menadzeri.
Zamerke
Losa obuka i zastarela dokumentacija.
Tehnologije
Tech support Analyst
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Objasniti kako prioritizujes obaveze.
Collections Specialist
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Kako je izgledao proces
IP Renewals Senior Analyst
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
IP Renewals Senior Analyst
Pozitivno
Privatno zdravstveno, ručak u firmi
Zamerke
Malo mogućnosti za napredovanje, loši menadžeri na lokalu, plate ne prate trenutnu inflaciju
Lead Software Engineer
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
IP Renewals Analyst
Pozitivno
25 PTO, voce u kancelariji, uvek dostupan inventar, kancelarijski materijal, opcija za ručak...
Zamerke
Mikromenadzment, toksicitet u timu, favorizovanje kolega od strane TLa, nagrade za dodatni posao na ogroman workload je "hvala" i jos posla
Solution Architect
Pozitivno
Odličan tim, veseo, otvoren i druželjubiv, imaju sopstveni proizvod, svi zaposleni su ljudi sa iskustvom. Dolazi se 3 dana u kancelariju svake druge nedelje, tako da ne pretežno remote.
Zamerke
Nemam zamerki.
Tehnologije
Software Engineer
Pozitivno
Dobar work-life balans. Tempo rada laganiji. Za sada hibridni mod rada: svake druge nedelje po 3 dana je zahtevan broj dolazaka u kancelariju. Kancelarija je lepa. Sve zavisi od projekta, ali je vreme rada fleksibilno. Nema mikromenadžmenta (opet i to zavisi od projekta i menadžera).
Zamerke
Obezličeni procesi. Sve se rešava preko raznih platformi sa tiketima. Svaki mejl stiže sa nekih organizacionih mejlova tako da je uvek u potpisu: vaš HR, IT support i sl. Ako vam treba informacija o nečemu lokalnog karaktera i voleli biste da se posavetujete ili informisrte o necemu , morate ispisati sve u tiketu na engleskom...praktično sva vrata su vam zatvorena i preporučuje se da sve ide kroz sistem. Vrlo neprirodno i iscrpljujuce. Jedna od vrednosti kompanije je "value every voice", ali to se u praksi nikada nije desilo jer uvek samo budete obavešteni o primeni nečeg novog što važi od sutra. Nemate pravo na 2-3 dana bolovanja godišenje bez potvrde od lekara. A to je u dosta firmi praksa kako bi olakšali ljudima proceduru u slučaju kratkih prehlada i tegoba koje prođu mirovanjem. Većina zahteva zaposlenih završi odgovorom: firma to ne može da ispuni zbog zakonskih ograničenja ili zbog toga što nam je bitna jednakost u svim kancelarijama koje imamo (equity/diversity value)
Tehnologije
Technical Support Consultant
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju