O kompaniji
18
Iskustva
9
Plate
Poslovi
DDC OSS d.o.o. logo

DDC OSS d.o.o.

2.3

Iskustva

2.3 38%

Menadžment kompanije

2.2

Beneficije

1.9

Balans karijera-privatni život

2.4

Timska atmosfera

2.3

Zadovoljstvo projektima

2.2

Mogućnost napredovanja

2.1
Iskustvo
03.09.2024
1 Ne preporučuje

Customer Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Ništa

Zamerke

Bolesna atmosfera u ofisu, loši projekti, loši klijenti, užasan menadžment, niska zarada, obavezni prekovremeni rad, nepotizam, nepoštovanje radnika u svakom pogledu, lažna obećanja od HRa, direktor koga apsolutno ništa ne zanima.

Tehnologije

Windows
Korisno? 14
Iskustvo
02.09.2024
4 Preporučuje

Customer Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

U poslednje vreme pojavljuju se ozbiljniji projekti, sto daje prostor za napredovanje i bolju zaradu. Dobra atmosfera. Privatno zdravstveno, gift kartice, mnogo sadrzaja u kancelariji. Dobra lokacija.

Zamerke

Korisno? 6
Iskustvo
05.08.2024
1 Ne preporučuje

Team Leader

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Nema ih

Zamerke

Nepotizam, favoritizam, nepoštovanje radnika, loše vodjeni projekti, masovno otpuštanje radnika, nemogućnost napredovanja, niska zarada. Užasan menadžment koji ne zna da obavlja svoj posao pa iskaljava svoj bes nad zaposlenima pretnjama i ucenama.

Korisno? 13
Iskustvo
20.02.2024
1

CS Manager

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Otkazni rok.

Zamerke

Nepoštovanje radnika u svakom aspektu, nemogućnost rasta i napretka unutar kompanije, nepotizam, neprofesionalizam, mikromenadžment, niska zarada itd.

Korisno? 19
Iskustvo
16.01.2024
2 Ne preporučuje

Customer support agent

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Dobra lokacija, isplata plata na vreme, ima pristojnih koleginica i kolega

Zamerke

Uzasan menadžment, inertan HR, bolesna atmosfera u offisu, nezahvalni klijenti I loše vođeni projekti, mogućnost napredovanja nula, za tako nešto morate imati jaku vezu, slabo plaćeni za veliki obim posla i odgovornost

Korisno? 22
Iskustvo
16.01.2024
1 Ne preporučuje

Help desk/support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Nema ih

Zamerke

Kompanija je zaposlila samo kad imaju povećan obim posla, oko katoličkog Bozica, onda je otpustila polovinu radnika. Sve vreme menadzmet laze kako se kompanija širi, kako ima posla. Veoma los odnos prema zaposlenima, ne preporucujem ko trazi ozbiljan posao. Plata stize svakog 15tog u mesecu cela

Tehnologije

Windows
Korisno? 15
Iskustvo
10.01.2024
1 Ne preporučuje

Customer support advisor

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Lep pogled iz kancelarije.

Zamerke

Losi klijenti, losi projekti, kompanija iseckana iz nekoliko menadzmenta koji opstruiraju jedno druge... generalno nesigurne pozicije. Kompanija obicno zaposli kako bi se pregrmeo peak period (oko decembra) i posle otpusti polovinu zaposlenih. Uopsteno gubljenje vremena i zivaca i ne bi preporucio nekom ko trazi nesto na duge staze.

Tehnologije

Windows Jira
Korisno? 16
Arhiva | Intervju
03.01.2022
Negativno iskustvo

Tehnička podrška

Bez ponude za posao

Intervju veoma lak

Trajalo je 8 nedelja

Kako je izgledao proces

Selekcija je pre kraja konkursa, uopšteno odbijanje, a onda vrte isti oglas. Gubljenje vremena. Ni CV ne treba slati.
Korisno? 38