
Digitec Galaxus d.o.o.
Iskustva
Email Customer Representative French
Pozitivno
Nisam stigla da sabiram pozitivne utiske zbog otkaza.
Zamerke
Jako lose iskustva sa ovom kompanijom. Na njihov poziv, napustila sam trenutni posao kako bih presla kod njih da bi mi nakon tri meseca rekli da nisam ispunila njihova ocekivanja, najpre zbog lazne optuzbe da nisam izvrsavala svoje zadatke, a oni imaju apsolutni pristup svakom vasem koraku, a onda i slabe produktivnosti koja nije naglasena u pocetku nego su govorili da ce doci vremenom. TL nedovoljno spretan da trazi ono sto se zaista ocekuje.
Marketplace Specialist
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Marketing Specalist
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Sta moze da vas demotivise na poslu
- Kako zamisljate tim u kom radite
Software Engineer
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Ispiši broj svakog karaktera u stringu
Customer Service Representative
Pozitivno
Postoji svest o ulaganju u zaposlene u vidu godisnjeg licnog fonda za razvoj (za kurseve jezika, IT kurseve, kurseve sticanja razlicitih poslovnih vestina...), nude dosta dobro privatno osiguranje, radno vreme je fleksibilno (uglavnom), radi se od kuce sve vreme (bar za sad, za sad ne najavljuju povratak u ofis).
Zamerke
Govore da svake godine postoji mogucnost povecanja plate, ali se to ne desava (uslov za to je pravljenje ''extra miles'' u poslu, ali se ne zna na sta se misli, kriterijumi za povecanje plate su potpuno nepoznati i nema napredovanja po principu senioriteta; jedino vrednuju ako pored redovnog posla radite i ono sto nije u vasoj obavezi, sto znaci ostajanje posle radnog vremena, a i to moze ne biti uslov za povecanje jer se pozivaju na stavku u ugovoru da nadredjeni po potrebi moze zahtevati od zaposlenih da izvrsavaju druge taskove koji nisu njihova primarna obaveza (doduse, po mom iskustvu, to se ne zloupotrebljava,ali moze da se zloupotrebi). Kada se i dobije povecanje, izuzetno su simbolicna, sem ako niste u IT timu. Veliki deo zaposlenih radi u customer supportu i plate su male, KPI-jevi sve veci, i cinjenica da radite na bar 2 (neki i na 3) strana jezika, tj. cinjenica da znate bar 2 ili 3 strana jezika tecno ne smatra se razlogom da nekom date pristojnu platu.
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Poznavanje rada na računaru
- Zamena uloga (stavljanje u realnu situaciju)
Junior .net developer
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Uživo intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Šta znači ključna reč yield?
- Nabroji strukture podataka
(Junior) Software Engineer
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- SQl upiti
- ALgoritnmi