O kompaniji
12
Iskustva
7
Plate
Poslovi
Digitec Galaxus d.o.o. logo

Digitec Galaxus d.o.o.

1.8

Iskustva

1.8 25%

Menadžment kompanije

1.8

Beneficije

3.5

Balans karijera-privatni život

3.8

Timska atmosfera

3.3

Zadovoljstvo projektima

2.8

Mogućnost napredovanja

1.5
Iskustvo
27.11.2025
1 Ne preporučuje

CS

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Cinjenicki nema ih mnogo. Edu poeni koji se mogu iskoristiti za neki vid edukacije. Klizno radno vreme.

Zamerke

Vremenom propala lepa prica. Bese na pocetku lepo osmisljeno. Bejahu lepa druzenja. Dok ne ode zlatna zena iz HR-a, maher i sposobna, i ne dodjose nestrucni ljudi na vodece pozicije. Dakle, HR ne stiti radnike. Lideri mladi i neiskusni, nedorasli poziciji, par izuzetaka. Menadzment mikro menadzuje. Zaigrali se. Povisice mizerne, a oko njih se dize pompa iznova svake godine. Zaposleni pod konstatntnom stresom zbog targeta, jer ako se ne ostvare, slede razne sankcije. Mobing. Napredovanje po cigareta-vezama. I svasta jos…

Korisno? 0
Iskustvo
05.11.2025
1 Ne preporučuje

Customer Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Zdravstveno i edukacija

Zamerke

Nema napredovanja, neki lazni sistemi za napredak pa ti povise platu 20 evra. Mikromenadzment.

Korisno? 0
Intervju
06.10.2025
Negativno iskustvo

Chat support na nemačkom

Bez ponude za posao

Intervju težak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Jednom rečju -užas, pa takva nepovezana pitanja za intervju i sam rad nema nigde. Kao germanista, na fakultetu nisam imala takva nebulozna pitanja a kamoli za ovu nazovi firmom.. Užas i sramota me je što sam svoje vreme i podatke potrošila na njih
Korisno? 2
Iskustvo
12.06.2025
4 Preporučuje

Customer support agent

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Broj dana odmora i 100% bolovanja. Lepa kompanija sa puno dogadjaja u toku godine. Odlično privatno zdravstveno osiguranje i trinaesta plata. Mogućnost povećanja plate na godišnjem nivou.

Zamerke

Manjak parkinga ispred kancelarije. Napredovanje upitno. Bonusi nepostojeći.

Tehnologije

HTML
Korisno? 1
Iskustvo
14.11.2024
1 Ne preporučuje

Email Customer Representative French

Prethodno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Nisam stigla da sabiram pozitivne utiske zbog otkaza.

Zamerke

Jako lose iskustva sa ovom kompanijom. Na njihov poziv, napustila sam trenutni posao kako bih presla kod njih da bi mi nakon tri meseca rekli da nisam ispunila njihova ocekivanja, najpre zbog lazne optuzbe da nisam izvrsavala svoje zadatke, a oni imaju apsolutni pristup svakom vasem koraku, a onda i slabe produktivnosti koja nije naglasena u pocetku nego su govorili da ce doci vremenom. TL nedovoljno spretan da trazi ono sto se zaista ocekuje.

Korisno? 9
Intervju
17.10.2024
Negativno iskustvo

Marketplace Specialist

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Klasično je prvi korak bio sa HR menadžerkom koja je delovala prijatno, poziv je bio o predstavljanju kompanije i sebe. Takođe je bila simulacija jednog slučaja sa klijentom (email) - sve ukupno 40ak minuta. Nakon toga sam dobio za razgovor sa tim liderima kao i za test engleskog jezika (3 pitanja - kratak esej i 2 email slučaja sa strane klijenata). Drugi i finalni krug je trajao sat i po vremena. Tipična korporaciona pitanja i atmosfera, tim lideri deluju jako mlado i bez "prisustva" i iskustva. Niko iz kompanije nije mario da pogleda moj LinkedIn profil iako sam ga naglasio, kao i preporuku ranijeg poslodavca. U odgovoru od HR-a koji sam doio naglašeno je da su bili bolji kandidati koji su ostavili bolji utisak na intervjuu - dakle ovi nesposobnjakovići ne rade temeljnu istragu pozadine kanidata već donose odluku na osnovu utiska koji je kandidat ostavio na pozivu. Veoma površno i dovoljno rečeno, izbegavajte ovakve firme gde su HR i menadžment očigledno "tanki", ako vas ne procene i ne cene adekvatno u početku, neće ni kasnije kada bude trebalo da se napreduje i nagrađuje. Daleko im lepa kuća.
Korisno? 11
Intervju
30.08.2024
Negativno iskustvo

Marketing Specalist

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Kontaktirana od strane HR-a Kratak razgovor o CV-u Zakazan prvi krug na kome se razgovaralo o prethodnim iskustvima, ocekivanjima od firme, HR pitanja o razlicitim situacijama, bolje upoznavanje samog kandidata Kratak test odgovor na mejl klijenta Dogovor je bio da ce kandidat biti obavesten odredjenog dana, medjutim tek nedelju dana kasnije salju odgovor da je izabran drugi kandidat

Pitanja sa intervjua

  • Sta moze da vas demotivise na poslu
  • Kako zamisljate tim u kom radite
Korisno? 7
Intervju
13.03.2024
Pozitivno iskustvo

Software Engineer

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Generalno jako prijatno iskustvo, svi sa kojima sam imao kontakt su bili vrlo prijatni i profesionalni. Tri kruga intervjua, prvi je sa HR-om i TeamLeadom, kratko predstavljanje firme i mojih iskustava, drugi krug je bio sa tim TeamLeadom i još jednim iskusnijim kolegom iz Švajcarske, tako da je ceo bio na engleskom. Iako je najavljen kao tehnički i u ovom krugu je bilo HR pitanja, kako rešavam konflikte, šta volim, šta ne volim kod svog posla itd.<, tehnički deo šerujete ekran i kucate neki kod. Treći je trebalo da bude uživo, uz rešavanje jednog programskog zadatka na proizvodu na kojem se radi, ali nisam stigao dotle.

Pitanja sa intervjua

  • Ispiši broj svakog karaktera u stringu
Korisno? 0
Arhiva | Iskustvo
17.08.2023
3 Ne preporučuje

Customer Service Representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Postoji svest o ulaganju u zaposlene u vidu godisnjeg licnog fonda za razvoj (za kurseve jezika, IT kurseve, kurseve sticanja razlicitih poslovnih vestina...), nude dosta dobro privatno osiguranje, radno vreme je fleksibilno (uglavnom), radi se od kuce sve vreme (bar za sad, za sad ne najavljuju povratak u ofis).

Zamerke

Govore da svake godine postoji mogucnost povecanja plate, ali se to ne desava (uslov za to je pravljenje ''extra miles'' u poslu, ali se ne zna na sta se misli, kriterijumi za povecanje plate su potpuno nepoznati i nema napredovanja po principu senioriteta; jedino vrednuju ako pored redovnog posla radite i ono sto nije u vasoj obavezi, sto znaci ostajanje posle radnog vremena, a i to moze ne biti uslov za povecanje jer se pozivaju na stavku u ugovoru da nadredjeni po potrebi moze zahtevati od zaposlenih da izvrsavaju druge taskove koji nisu njihova primarna obaveza (doduse, po mom iskustvu, to se ne zloupotrebljava,ali moze da se zloupotrebi). Kada se i dobije povecanje, izuzetno su simbolicna, sem ako niste u IT timu. Veliki deo zaposlenih radi u customer supportu i plate su male, KPI-jevi sve veci, i cinjenica da radite na bar 2 (neki i na 3) strana jezika, tj. cinjenica da znate bar 2 ili 3 strana jezika tecno ne smatra se razlogom da nekom date pristojnu platu.

Korisno? 16
Arhiva | Intervju
20.06.2023
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Posle poslatog CV-a, poziv je usledio isti dan i zakazan mi je razgovor preko teams-a sa HR i sa tim liderkom. Razgovor je bio veoma prijatan i opušten.

Pitanja sa intervjua

  • Poznavanje rada na računaru
  • Zamena uloga (stavljanje u realnu situaciju)
Korisno? 0