O kompaniji
4
Iskustva
3
Plate
Poslovi
Elementor logo

Elementor

5

Iskustva

5 100%

Menadžment kompanije

3

Beneficije

4

Balans karijera-privatni život

5

Timska atmosfera

5

Zadovoljstvo projektima

4

Mogućnost napredovanja

4
Intervju
11.12.2024
Pozitivno iskustvo

Customer Service Team Leader

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

- Prijava - Razgovor sa regruterom (30min) - Zadatak ( oko 10h) - Prezentacija i razgovor sa potencijalnim buducim supervizorom (3h) 2 dana nakon prijave sam dobio mail od regrutera sa pozivom na razgovor. Prosao taj krug i opet nakon 2 dana dobio home assignment (analiza odredjenih podataka i priprema prezentacije) koji je trebalo kompletirati u roku od 48h. Nakon kompletiranja zadatka su se javili i zakazali poslednji korak, prezentaciju zadatka koji sam odradio i razgovor sa supervizorom departmana za koji sam konkurisao. Nazalost, nije doslo do ponude jer su mi 3 nedelje nakon poslednjeg razgovora javili da je konkurs zatvoren kao da nista od prethodnih koraka nisam prosao. Sve u svemu, zanimljivo iskustvo koje kandidata u odredjenoj meri zapravo pripremi za radno mesto.
Korisno? 0
Iskustvo
03.09.2024
5 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Nema mikromenadžmenta niti čestih sastanaka tako da ko radi kvalitetno skoro da nema potrebu kontakta sa menadžerima.

Zamerke

Potrebno je više platnih razreda i korektniji sistem bonusa kako bi se adekvatno nagradili oni koji se više zalažu.

Tehnologije

JavaScript HTML5 CSS3 WordPress
Korisno? 0
Intervju
22.08.2024
Negativno iskustvo

Technical Customer Experience Specialist for Web Creators - Serbia

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Razgovor je zakazan ubrzo pošto sam aplicirao za poziciju "Technical Customer Experience Specialist for Web Creators - Serbia". Na samom razgovoru smo ukratko prošli kroz moja prethodna iskustva i koliko su ona relevantna za ovu poziciju. Predstavljena je i sama firma, kao i njen glavni proizvod (Elementor). Osoba koja me je intervjuisala je delovala prilično neupućeno i moglo se primetiti da nije ni stigla da otvori moj CV pre poziva, sudeći po pitanjima koje mi je postavljala. Na kraju, rečeno mi je da nisam dovoljno dobar fit za ovu poziciju jer ona zahteva i znanje u programiranju (JavaScript) što je pomalo neočekivano, jer se ipak radi o poziciji za podršku. Sagovornica je objasnila kako su namerno stavili naslov "Customer Experience Specialist" s obzirom da im treba osoba koja dobro poznaje proizvod firme i ujedno zna da programira (sledeći krug selekcije podrazumeva "live coding"). Možda bi onda trebalo da zaposle programera?
Korisno? 1
Arhiva | Iskustvo
16.12.2022
5 Preporučuje

Software Developer

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Sjajno mesto za razvoj i poboljsanje svojih vestina. Velik izbor projekata i rada u razlicitim tehnologijama sto omogucava sopstveni razvoj. Laka saradnja i brza integracija u kolektiv, cekaju svakog ko se zaposli u firmi. Kolege su svi veoma dobri ljudi sa kojima mozete porazgovarati o bilo cemu.

Zamerke

Negativno ne bih imao ništa posebno, ovo je više predlog: Mislim da bi i tehnicke tikete trebalo da pise osoba koja nije developer u konsultaciji sa devovima, nekako mi se cini da dosta project management posla obavljaju devovi. Uvesti neki beer hour ili nešto slično jer bi valjalo posle naporne nedelje malo se zabaviti.

Korisno? 0