Globalkom d.o.o.
Iskustva
Technical Sales Support Specialist
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Customer Experience Specialist
Bez ponude za posao
Intervju veoma lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Korisnička podrška
Pozitivno
Opuštena atmosfera, dobra plata, prekovremeni rad, mogućnost veće zarade
Zamerke
Deo HR tima neprofesionalan, upitni slobodni dani
Tehnologije
Customer Experience Specialist
Odbio/la ponudu
Intervju veoma lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Kako komuniciraš sa 'teškim' klijentima?
- Kako upravljaš stresom?
Cistomer specialist
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Da kažeš nešto više o sebi, zašto si konkurisao, o svom iskustvu, koji ti je neki sledeci cilj u poslovnom smislu
Customer Support
Pozitivno
Rad od kuce, nema nagledanja i mirkomenadzmenta.
Zamerke
Prijavljeni ste na minimalac, ostalo na ruke. Americki tim je raspad sistema, ali imaju kompletnu kontrolu nad nasim timom ovde. Americki radnici zabusavaju, vi se zalite na njih ali se nista ne menja, kazu vam da prihvatite da je situacija takva kakva je. NIKAD niste slobodni vikendom. Plata se dize 10% godisnje, ako ne pregovarate za visu pocetnu platu, trebace vam dugo vremena da dodjete na neku pristojnu cifru.
Python Developer
Pozitivno
Gotovo nikakvi. Proces je bio milostivo kratak u odnosu na vecinu kompanija, ali je ovo zapravo bilo ilustrativno koliko je sve neozbiljno.
Zamerke
Pošto ne želim da se ponavljam, samo pročitati iskustvo iz sestre firme LimoLabs, koja je i najbitnija. Globalkom/LimoLabs/Azbooky/Mocosha su de facto ista kompanija. Vrlo neozbiljno, ad hoc, hirovito. Po meni, ovde treba raditi samo ukoliko ste naivni ili očajni ili neka kombinacija oba. Bili su mi ponudjeni ispodprosecni radni uslovi (pausal) koji su duplo isli na moju stetu. Za izbegavanje.
Tehnologije
Customer support
Odbio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Da li ste trenutno zaposleni?
- Po vašem mišljenju,koje osobine bi trebalo da ima dobar customer support?
- Da li ste imali iskustva sa teškim klijentima u prethodnoj firmi?
- Sta bi radili kada bi vas kontaktirao tezak/neprijatan klijent.
- Zasto mislite da ste vi spremni/kvalifkovani za ovu poziciju
- Salary expectations