O kompaniji
8
Iskustva
2
Plate
Poslovi
Globalkom d.o.o. logo

Globalkom d.o.o.

2.3

Iskustva

2.3 33%

Menadžment kompanije

2

Beneficije

3.3

Balans karijera-privatni život

2.7

Timska atmosfera

4.3

Zadovoljstvo projektima

3.3

Mogućnost napredovanja

2
Intervju
06.12.2024
Negativno iskustvo

Technical Sales Support Specialist

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Prvi (i poslednji) razgovor je bio sa HR predstavnicom firme. Imao sam priliku da čujem više o samom klijentu, poziciji, timovima itd. Jedan deo razgovora je obavljen i na engleskom jeziku. Sagovornica je bila profesionalna i ljubazna tokom celog razgovoras. Zamolio sam da mi povratnu informaciju pošalje do kraja nedelje, s obzirom da sam već imao jednu ponudu u opticaju. To se nije desilo i feedback sam dobio nakon par dana gde mi je rekla da je moja prijava prosleđena klijentu i da će se javiti blagovremeno. Nakon dva dana, stiže generički mejl gde su me odbili uz obrazloženje "Nažalost, nakon povratne informacije od strane klijenta i konsultacije sa timom, odlučeno je da proces selekcije nastavimo sa drugim kandidatom čiji profil i kvalifikacije više odgovaraju trenutnim zahtevima ove pozicije". To je u redu, ali očekivao sam malo detaljniji feedback pogotovo jer imam preko 4 godine iskustva u tehničkoj podršci, a čak mi je i na razgovoru rečeno da sam dobar kandidat za ovu poziciju. Zvuči besmisleno da je ovo bio glavni razlog za odbijanje i sve je ispalo zaista razočaravajuće na kraju...
Korisno? 2
Intervju
05.10.2024
Negativno iskustvo

Customer Experience Specialist

Bez ponude za posao

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Nekoliko dana nakon slanja prijave, kontaktirao me je HR tim kako bismo zakazali uvodni intervju. Razgovor je trajao oko 30 minuta, tokom kojih smo diskutovali o mom prethodnom iskustvu, kao i o opisu rada unutar kompanije. Intervju je vođen delimično na srpskom, a delimično na engleskom jeziku. Predstavnica iz HR-a bila je ljubazna i profesionalna, a celokupan razgovor je protekao prijatno. S obzirom na to da imam četiri godine iskustva u tehničkoj podršci, uključujući menadžersku poziciju, očekivao sam mogućnost pregovora o nešto višoj plati. Međutim, rečeno mi je da je osnovna plata ista za sve nove agente. Uprkos tome, slozio sam se i odlučio sam da nastavim proces selekcije, uz obećanje da će me neko iz kompanije kontaktirati u roku od najviše dve nedelje. Nažalost, od tada je prošlo više od četiri nedelje, a nisam dobio nikakvu povratnu informaciju, zbog čega sam u međuvremenu prihvatio drugu ponudu. Ovakav nivo neorganizovanosti i nedostatak komunikacije od strane HR tima ostavlja utisak neprofesionalnosti. Apsolutno preporučujem izbegavanje ove kompanije u širokom luku.
Korisno? 11
Iskustvo
24.07.2024
4 Preporučuje

Korisnička podrška

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Opuštena atmosfera, dobra plata, prekovremeni rad, mogućnost veće zarade

Zamerke

Deo HR tima neprofesionalan, upitni slobodni dani

Tehnologije

IP Telephony
Korisno? 3
Intervju
17.07.2024
Pozitivno iskustvo

Customer Experience Specialist

Odbio/la ponudu

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Selekcija nije komplikovana; svodi se na proveru engleskog jezika (ukoliko posedujete iskustvo iz Customer Service od ranije). Kratak period je prošao od prijave do ugovaranja razgovora. Ono što je problematično, i zbog čega nisam prihvatio da nastavim proces selekcije, je izuzetno niska početna plata. Dve suprotnosti su predstavljene: klijent je ekskluzivan i vodeći u svojoj branši, ali početna plata ne može biti viša od xxk dinara. Kada sam rekao da je to izuzetno malo, odgovor je bio da je to za Novi Sad i customer service standard. Međutim, ja sam radio na sličnoj poziciji za 70% više od starta bez iskustva. Takođe, rast plate je na godišnjem nivou od 5% - 10%, što u ovim vremenima nije dovoljno da pokrije ni inflaciju. Dodatan problem je što se potencira rad u kasnijim smenama i vikendima, ali i podsticanje na prekovremeni rad, uz sve to bez tačne odredice koliko često se radi vikendima i u trećim smenama - pod objašnjenjem da se raspored prilagođava nedeljno.

Pitanja sa intervjua

  • Kako komuniciraš sa 'teškim' klijentima?
  • Kako upravljaš stresom?
Korisno? 8
Intervju
05.04.2024
Pozitivno iskustvo

Cistomer specialist

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Odmah nakon poslatog cv-ja, dobila sam poziv za intervju. Izabrala vreme i datum. Razgovor prošao jako dobro. Na razgovoru mi je zbog velikog iskustva, s oduševljenjem dotične HR ponuđene još dve pozicije koja nisu bile u oglasu i da izaberem šta mi vise "leži" . Pitala me je da se izjasnim koja smena mi odgovara i plata. I da će javiti za dalji proces selekcije. Nakon 2 nedelje kako je i najavila, dobila sam mail sa nadom da sam prošla dalje. Odlučili su se za drugog kandidata koji vise odgovara traženim kriterijumima iako ja imam veliko iskustvo ali njima to nije bilo relevantno za datu poziciju. Bila sam razočarana naravno i zahvalila sam se na javljanju, i obrazloženju mog odbijanja. Sve je to ok i razumljivo da isti HR nije objavila posle par dana isti oglas, za istu poziciju. U pitanju je naravno fantomska pozicija koja ne postoji i samo se skupljaju podaci za njihovu bazu. Ne nasedajte na ovakve oglase! Primetila sam da su i ranije postavljali oglase za posao koji ne postoji! Prevara ništa drugo. Zavlacenje kandidata i pružanje lažne nade

Pitanja sa intervjua

  • Da kažeš nešto više o sebi, zašto si konkurisao, o svom iskustvu, koji ti je neki sledeci cilj u poslovnom smislu
Korisno? 11
Iskustvo
12.01.2024
2 Ne preporučuje

Customer Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Rad od kuce, nema nagledanja i mirkomenadzmenta.

Zamerke

Prijavljeni ste na minimalac, ostalo na ruke. Americki tim je raspad sistema, ali imaju kompletnu kontrolu nad nasim timom ovde. Americki radnici zabusavaju, vi se zalite na njih ali se nista ne menja, kazu vam da prihvatite da je situacija takva kakva je. NIKAD niste slobodni vikendom. Plata se dize 10% godisnje, ako ne pregovarate za visu pocetnu platu, trebace vam dugo vremena da dodjete na neku pristojnu cifru.

Korisno? 11
Iskustvo
19.09.2023
Potvrđen Linkedin identitet
1 Ne preporučuje

Python Developer

Prethodno radio/la Projekat / Freelance Manje od jedne godine

Pozitivno

Gotovo nikakvi. Proces je bio milostivo kratak u odnosu na vecinu kompanija, ali je ovo zapravo bilo ilustrativno koliko je sve neozbiljno.

Zamerke

Pošto ne želim da se ponavljam, samo pročitati iskustvo iz sestre firme LimoLabs, koja je i najbitnija. Globalkom/LimoLabs/Azbooky/Mocosha su de facto ista kompanija. Vrlo neozbiljno, ad hoc, hirovito. Po meni, ovde treba raditi samo ukoliko ste naivni ili očajni ili neka kombinacija oba. Bili su mi ponudjeni ispodprosecni radni uslovi (pausal) koji su duplo isli na moju stetu. Za izbegavanje.

Tehnologije

Python
Korisno? 14
Arhiva | Intervju
14.12.2022
Pozitivno iskustvo

Customer support

Odbio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Nakon poslatog CVa, HR me je kontaktirao istog dana kako bi zakazali termin za online intervju. Nakon intervjua mi je receno da cu dobiti odgovor o ishodu u roku od nedelju dana. Nazalost nisam dobio posao ali mi je receno ukoliko se otvori nova pozivija za koju bih bio kvalifikovan da ce me kontaktirati.

Pitanja sa intervjua

  • Da li ste trenutno zaposleni?
  • Po vašem mišljenju,koje osobine bi trebalo da ima dobar customer support?
  • Da li ste imali iskustva sa teškim klijentima u prethodnoj firmi?
  • Sta bi radili kada bi vas kontaktirao tezak/neprijatan klijent.
  • Zasto mislite da ste vi spremni/kvalifkovani za ovu poziciju
  • Salary expectations
Korisno? 26