GoDaddy
Iskustva
IT Specialist
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Osnove i poznavanje WordPress-a
- PHP zadatak
- Situacije sa klijentima i problemima
Care Support Guide
Pozitivno
Prijatan, prijateljski odnos i odlična saradnja sa Amerikancima i ljudima iz drugih zemalja jer se rad ceni. Dobra organizacija. Dobijaju se razni pokloni, podiže se motivacija za rad. Ugovor je veoma prikladan i dobija se ugovor o radu za stalno. Plata je kompetitivna, 100k. Rad od kuće. Pružena je sva potrebna oprema za rad. Kako se standardi menjaju podiže se i plata godišnje. Privatno zdravstveno osiguranje.
Zamerke
Pojedini naši ljudi koji su na višim pozicijama uglavnom da bi se dokazali (bez razloga za to) i bili zapaženi prihvataju se previše posla (uzimaju posao od 3 tima) navodno da domaći tim ne bi ostao posla, nabijaju normu, a ubijaju motivaciju radnika koju su Amerikanci podržavali, a sa njom i kvalitet rada.
Tehnologije
technical account manager
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 5 nedelja
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Pitanja su bila klasicna, tipa: kako biste se snasli u ovoj situaciji, sta ako je korisnik nezadovoljan...
Technical Support Manager
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Pitanja za assessment. What should we look at in your resume/work experience? What’s not on your resume/work experience but you think we should know? Links to side projects, blog posts, open-source contributions, conference slides are great. What is the most important thing you consider when deciding if a company is the right fit for you? Tell us about a time that you assisted a teammate by either unblocking work they were trying to complete or helping them learn from a recent project. What did you learn? What did they learn? A customer submits a support request saying that when they activate one of our plugins, their site slows down. How would you approach troubleshooting this? What does amazing customer support look like to you? Do you believe the customer is always right? This is a Technical Support role and requires some level of familiarity with code. Please describe your experience with HTML, CSS, PHP, JavaScript, WordPress and/or WooCommerce. Set up a WooCommerce store (using MAMP or another local development environment, a hosting provider, or something like TasteWP.com), create a product for your favorite food, and submit the URL or a link to a screenshot here. Pitanja od strane technical team lead-a Pitanja su generička, tipa kako ste pomogli kolegama, šta ste dobro uradili, šta bi promenili kod sebe, kako radite u timu, da li ste imali mentorstvo,...
Senior Software Development Engineer
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Vremenska i prostorna složenost predloženih rešenja
- Algoritamski problemi
Care Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Objasniti hosting, domene i DNS
- WordPress
Care Support
Pozitivno
Plata na vreme, fenomenalni menadžeri i kolege. Atmosfera idealna za rad. Dobra oprema, welness dani, ručak u kancelariji, zanimljiv i izazovan posao.
Zamerke
Nema team building
Tehnologije
Wordpress Advanced Support
Pozitivno
Zadovoljstvo je raditi u ovoj firmi. Kolege i menadžment prijateljski nastrojeni. Kompenzacija je solidna. Rad od kuće i kvalitetna oprema.
Zamerke
Nejasan plan napredovanja ili nepostojanje levelinga uopšte.
Tehnologije
Software Engineer
Pozitivno
U kompaniji zaista ima kadra od kojeg može dosta da se nauči i zaista za ovo vreme koje radim ovde nisam naišao na situaciju gde mi neko nije izašao u susret kada sam tražio pomoć. Firma nudi mogućnost rada od kuće, rada iz kancelarije i naravno hibridno. Kancelarijski prostor je fin i obezbeđena je kafa, čaj, cedevita i ručak gde se unapred bira jedno od pet jela. Firma daje 20 gana godišnjeg odmora, 4 wellness dana koje firma rasporedi po jedan po kvartalu i to bude petak, a do sada su se uvek vezivali Nova Godina i Božić, tako da se prve nedelje januara nije radilo. Menadžeri imaju razumevanja, tako da uzeti neki dodatni slobodan dan, sa razlogom, nije bio problem. Kompenzacija je pristojna, kao osnovna plata možda ne najkonkurentnija na tržištu, ali postoji godišnji bonus i postoje akcije firme koje se dobijaju na godišnjem nivou, tako da kada se to raspodeli na 12 meseci, dolazimo do jedne solidne cifre. Radi se na Mac laptopovima i refresh mašina se radi na 2-3 godine, u slučaju hibridnog/rada od kuće, firma obezbeđuje i periferije (4K monitor, tastatura, miš, slušalice)
Zamerke
U zavisnosti od projekta tech stack ume da bude zastareo, svake godine se menja spisak "poželjnih" jezika za nove projekte, a stari se ne prepisuju i retko modernizuju. Spisak jezika u kome su rađeni projekti je ogroman i shodno tome može da se desi da jednog dana se menja nešto u PHP, sutra u javi, a prekosutra ko zna. Inicijalno mi se sviđao taj diverzitet jezika, međutim vremenom je počelo da mi smeta jer sam shvatio da zapravo ni za jedan jezik ne znam one teorijske pojedinosti, već radim "dinamično" tražeći po internetu to što mi treba. Automatizacija je na nezavidnom nivou i zahteva puno ručnog inputa i rada da bi se uradile stvari koje bi inače trebalo da rade na klik. Usled nedostatka devops kadrova, taj posao neretko pada na devove, što ume da izazove probleme. I zamolio bih da ko god da ovo čita ne gleda na ovo kao elitistički stav. Jednostavno to nije moj posao, nije ono za šta sam se školovao i loš sam u tome.
Tehnologije
Advanced Technical Support Representative
Pozitivno
Uslovi i iznos plate su veoma dobri za ovu poziciju u odnosu na slicne pozicije u drugim kompanijama bazirano na domacem trzistu
Zamerke
Osecaj zapostavljenosti od strane nadredjenih iako si kao deo tima, ne poznat plan napredovanja al napreduju ljudi bliski supervizorima. U zavisnosti od menadzera povremeni ili konstantni psihicko maltretiranje (mobing)