Kriptomat
Iskustva
QA Tester
Pozitivno
Plate su korektne
Zamerke
Diktatura, otpustanje ljudi bez ikakvog upozorenja ili prilike da se dobije feedback. Vlasnik je jako jako los sto mozete i videti po drugim vec ostavljenim iskustvima. Ne postuje nikoga, psuje, vredja i ophodi se lose prema ljudima na dnevnom nivou. Slobodni dani moraju da se izmole, HR vise ne postoji, totalno rasulo sto se tice uslova rada.
Project Manager
Pozitivno
Nekoliko kvalitetnih ljudi.
Zamerke
- Menadzment ne dozvoljava samostalnost zaposlenima, vec pokusava da kontrolise svaki aspekt rada - Odredjeni menadzeri se ponasaju jako nekulturno u komunikaciji na grupnim sastancima. Ovo podrazumeva sve sto mozete da zamislite (bukvalno sve) - Zaposleni se takmice ko ce manje da vidi CEO-a kako bi im vreme provedeno u kompaniji bilo podnosljivije - Pozivi na telefon u toku noci od strane CEO-a su standardna stvar, a ukoliko odbijete da se javite ili stavite do znanja da vam je radno vreme gotovo bicete izlozeni na stub srama pred ostalim kolegama jer ne ginete za ovu najjacu kompaniju koja ima sjajne planove i koristi najmodernije tehnologije (citaj: nema nista od toga) - Obavestavanje kolektiva o vrsti nuzde koju ide da obavi su takodje jako cesti na grupnim pozivima - Ukoliko necete da radite tokom vikenda, takodje idete na stub srama - Ukoliko pohvalite nekoga sto je radio tokom vikenda, takodje idete na stub srama - jer to je pobogu najnormalnija stvar na svetu, zašto bismo ikoga pohvalili za takvu glupost?
Customer Success Team
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Customer Success
Pozitivno
Rad u jako prijatnoj atmosferi! Tim je dinamican, pun entuzijazma i usmeren ka zajednickom cilju. Kolege su profesionalni, ali timskog duha i entuzijazma ne manjka. Sredina je jako dinamicna zbog same industrije koja je jedna od najdinamicnijih i porgresivnijih u svetu. Svaki dodatni trud je bio uvek primecen i nagradjen i ono sto izdvajam kao najjaci aspekt kompanije je konstanti fokus na razvoj i rast svakog pojedinca. Sto se administrativnog aspekta tice(ugovor), svi aspekti ugovora su bili ispostovani uvek.
Zamerke
Talent Acquisition
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Rad od kuce.
Zamerke
Ova kompanija nije postovala clanove ugovora koji se ticu dnevnog odmora izmedju smena. Po zakonu broj uzastopnih sati odmora izmedju smena ne sme biti manji od 12, a po rasporedima smena koje sam dobijao imao sam samo 10 sati odmora. U timu u kom sam radio smenjivale su se samo 4 osobe, sto je premalo za sedmodnevnu podrsku korisnicima u dve smene. Nebrojeno puta se tako desavalo da budem sam u smeni bez ikakve pomoci starijih kolega. To sam iznosio kao problem na sastancima, ali niko nije mario. Jednom se desilo da sam na dan koji mi je prethodno bio odredjen kao neradni bio kontaktiran od strane nadredjenih da pristupim izvrsenju odredjenog posla. Za taj rad nikada nisam bio placen. Zbog svega navedenog bio sam prinudjen da se obratim Inspekciji rada, a ni tada niko iz kompanije nije smatrao da treba da ponudi bilo kakvo objasnjenje. Svima koji planiraju da apliciraju na pozicije u ovoj kompaniji savet da to niposto ne cine, jer vam se nece postovati vasa radna prava.