
Levi9 Technology Services
Iskustva
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Sta je apstraktna klasa?
IT Help Desk support
Pozitivno
Remote rad, benefiti, zdrastveno privatno osiguranje
Zamerke
Napredak na druge pozicije
Tehnologije
Software Developer
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Sta je REST
- Sta je SOAP
Software Developer
Pozitivno
Remote rad, razni benefiti, zanimljivi projekti
Zamerke
U poslednjih par godina neprimetno povecanje plate
Tehnologije
Q&A tester
Pozitivno
Komunikacija sa kolegama i menadžmentom je super. Projekti su zanimljivi. Fleksibilno radno vreme i opcija za rad od kuće
Zamerke
Slaba mogucnost za napredak, plate su stagnirale
Tehnologije
Full stack dev
Pozitivno
Remote rad, tako da je super za nas kojima je porodica na prvom mestu, 100% placeno bolovanje. Kolege i oradno okruzenje je super, sve funkcionise kako treba. Privatno zdravstveno osiguranje i jos poneki benefiti za zaposlene.
Zamerke
Rast plata je spor, potrebno se mnogo gurati za unapredjenje.
Tehnologije
Software Engineer
Pozitivno
Odlicne kolege, timska atmosfera, mogućnost rada od kuće, razni benefiti
Zamerke
Plate se ne povećavaju duže vreme, menadžment zna da vrši pritisak
Tehnologije
Software Engineer
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Online intervju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Sta je REST
- Sta je SOAP
Mobile Development
Pozitivno
Dobra organizacija, pozitivna radna atmosfera, posvećeni mentori
Zamerke
Bez zamerki
Tehnologije
Software Developer
Pozitivno
Radim na zanimljivim projektima za strane klijente. Tim je profesionalan, a kolege uvek spremne da pomognu.
Zamerke
Procesi su ponekad spori i birokratski, pa ume da oduzme vreme.