O kompaniji
34
Iskustva
15
Plate
4
Poslovi
M Plus Serbia logo

M Plus Serbia

1.6

Iskustva

1.6 19%

Menadžment kompanije

1.2

Beneficije

1.8

Balans karijera-privatni život

1.4

Timska atmosfera

2.2

Zadovoljstvo projektima

1.6

Mogućnost napredovanja

1.2
Iskustvo
06.12.2024
1 Ne preporučuje

customer support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Jedino za "pohvalu" je sto plata stize na vreme

Zamerke

Gore nego u drzavnoj firmi.. samo preko veze unapredjenja i to ocigledni prijatelji i rodbina od TL-a. Najgori sloj ljudi je trenutno na vrhu svakog projetka i tako ce ostati jer se guraju nesposobni ljudi putem nepotizma. Radili smo preko godinu dana sa velikim manjkom ljudi na koji nismo dobili odgovor svo to vreme, da bi u trenutku kada je backlog postao nerealan, onda odjednom moze tim da se trostruko uvelica. ZA IZBEGAVANJE!

Korisno? 11
Intervju
05.12.2024
Pozitivno iskustvo

Junior JKT Specijalista

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Želim da podelim svoje pozitivno iskustvo sa intervjua za poziciju u M Plus Serbia timu. Pre svega, želim da istaknem profesionalan i prijatan pristup HR tima i Team Leader-a. Intervju je bio odlično organizovan i imao je dve faze: 1. Razgovor sa HR-om: Ovaj deo je bio posvećen upoznavanju, mom predstavljanju i opuštenoj razmeni informacija o mom iskustvu i veštinama. Veoma prijatan i motivišući razgovor. 2. Tehnički intervju sa team leader-om: Fokus je bio na stručnim pitanjima vezanim za podršku i različite situacije koje se mogu desiti u svakodnevnom radu. Pitanja su bila praktična i usmerena na način rešavanja problema. Ono što me oduševilo jeste atmosfera tokom razgovora – otvorena, profesionalna i prijateljska. Još uvek čekam odgovor, ali moram da istaknem koliko je ovaj proces bio korektan i dobro organizovan. Hvala timu M Plus Serbia na prilici!
Korisno? 0
Iskustvo
02.12.2024
Potvrđen Linkedin identitet
3 Ne preporučuje

Agent korisnicke podrske

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Redovna plata, isplata godisnjeg

Zamerke

Obim posla koji se zahteva od zaposlenog je prevelik. Moguce je sve nauciti, postici targete uz veliku muku, napor, sanjanje zelenih autobusa i polupismenih korisnika, koji su vecito nezadovoljni. Najvise im zameram to sto sam kao agent sa dobrim rezultatima bila tako bedno obavestena da mi ipak nece produziti ugovor. Toliko o postovanju agenata, a i o postovanju truda i rada. Sto se tice team lead-a, dva clana su divni ljudi, oboje. Druga dva ne zasluzuju tu poziciju. Sto se tice ostalih nadredjenih, tacnije RTO, vrlo korektni. Sve u svemu, agenti se u ovoj kompaniji posmatraju kao potrosna roba.

Tehnologije

SaaS
Korisno? 22
Iskustvo
27.11.2024
1 Ne preporučuje

Customer Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

nema sta tu pozitivno ni profesijonalnom ni ljudskom deo

Zamerke

Organizacija nepostojeca TL ..?? Who?What? Klinci sto nemaju poijima osnovne komunikacije, sto su mozda zaposleni po prvi put u zivotu bez iskustva i bez minimalne poslovne kulture..HR bolje da ga nema. Napreduju samo ti koji se druze s nadleznima a znanje uopste nebitno, neprihvatljivo!poteskoce svakodnevne, zamerke oko tvog rada a bez objasnjenje konkretno, stizanje targete NEMOGUCE APSOLUTNO NEMOGUCE! Komunikacija izmedju nas robovi i nadlezni NEPOSTOJACE..Firma uopste nema u vidu radnik i njegovu mentalnu stabilnost, stres level i burnout znaci nista i ne zanima nemaju razumevanje ni ljudskost a ni kapacitete da bi bili na te pozicije . TL koji te zovu na slobodne dane i traze ti da udjes po 4 sata u smeni sto ima puno posla, a znaju da te zovu i da ti se deru na telefonu alo pazi deru se..jer od tebe su ocekivali MNOGO VISE!!!Ma mnogo vise sta..kako? Apsolutno ljudi ako vidite oglas ma da koliko vam je tesko je ste vrv bez posla, znaci BEZITE, NE PRIJAVLJUTE SE, plate su zaista mizerne tako da bolje sedite kod kuce ovde ce samo da vam pojedu dzigere i da vam zivce kidaju!

Korisno? 26
Iskustvo
22.11.2024
1

Customer Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Ne postoje, sve sto su do sada pisali u ovoj sekciji ostali bivsi zapsoleni je minimum minimuma, tako da to nisu pozitivne stvari, cak ni ono minimalno nije postojalo u ovoj firmi

Zamerke

Za koji god segment bih se uhvatila, sve je NULA. Posla previse, toliko da ne stignes do wca da odes, gledaju minut vise dal si koristio pauzu za wc; premale plate za kolicinu posla i stres, ne postoji mogucnost napredovanja osim ako nisi dobar sa nadleznima. Unapredjuvali su ljude koji su bili zaposleni najmanje i ne znaju da rade posao i da vode tim. Ocekuju neke rezlutate, a procedure su takve da je to nemoguce ostvariti i da klijenti ne mogu biti zadovoljni, tako da je to ogledalo nadleznih i njihovog zalaganja u procedure i poboljsanje posla, a ne zaposlenih, jer oni samo prate procedure. Team lideri su dno dna, tretiraju zaposlene kao stoku i robove, misle da ako su dosli na tu poziciju preko nekoga mogu da prete otkazom, a ne znaju osnove komunikacije, ponasanja i slicno. Misle da treba da trpimo izivljavanja od klijenata a i nadleznih iz firme. HR ne znam cemu sluzi, osim da primaju platu, isto tako i za svaku drugu nadleznu osobu. SVE U SVEMU DNO DNA

Korisno? 33
Iskustvo
09.10.2024
1 Ne preporučuje

Podrška

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Skoro da nema

Zamerke

osim što je ulazni intervju bio lagan, i obuka solidna, sve nakon toga postaje noćna mora. Nemogućnost ustajanja sa stolice, nezainteresovanost za mentalno zdravlje zaposlenih, samo gomilanje posla i gušenje radnika. Tim lideri ne služe ničemu sem da se tako zovu, uopšte nisu tu za zaposlene, nemaju ovlašćenja da išta promene ili založe se za svoj tim, namešteni su tu samo da kude i da se zovu liderima, a 0 su. Takođe, sef i HR su nedopustivo neprofesionalni i drski, ne gledaju vas kao ljudsko biće, nego vam se podsmevaju za sve što kažete. Njima te pozicije u životu ne bi dao, a ko im je dao, to samo oni znaju kako su uopšte došli do tih mesta. Dokle će trajati, videćemo, drugima savetujem što dalje od ove firme.

Korisno? 93
Iskustvo
19.09.2024
1 Ne preporučuje

Predstavnik korisnicke podrske za Engleski jezik na Flixbus projektu

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

jedini pozitivan utisak, koji se tako moze nazvati, jeste privatno zdravstveno osiguranje.

Zamerke

Zamerki ima previse. Sve je u rasulu, nadredjeni previse zatezu obruc, plata je smesna, 57000, a za ovakav posao i stres je premala. Mesta napredovanju nema, mogucnost za napredak, ukoliko se otvori neka pozicija, imaju miljenici sefova. Balans karijere i privatnog zivota je katastrofalan, menadment se u roku od godinu dana promenio totalno i ljudi ne znaju da rade svoj posao. Jako su neprijatni i previse forsiraju. Kolicina stresa i multitaskinga je prevelika, kada ste na lajv kanalu nemate trenutak slobodnog vremena, pogotovo ako su cetovi u pitanju, rade se tri odjednom. Nadredjeni non stop opominju i ubrzavaju nas rad, sto uliva dodatan stres. Moja preporuka je bilo koji drugi posao, samo ne ovaj. Iluziju da je ovo dobar posao stvara rad od kuce gde ste u svojoj konfor zoni, ali ovo je greska. Stres, nervoza, sve negativno ostaje tu, u kuci. Kako je napisano u prethodnom komentaru, ,,Pre bih se odlucila da cistim apartmane ili skupljam djubre na ulici nego da ponovo radim ovde."

Korisno? 124
Intervju
18.09.2024
Negativno iskustvo

Predstavnik korisnicke podrske za Engleski jezik na Flixbus projektu

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Nista posebno, prica na engleskom, predstavljanje uslova kompanije, bilo nas je tri na intervjuu, receno nam je da nismo konkurencija vec kolege. Samo je jedno od nas primljeno.

Pitanja sa intervjua

  • Nije bilo tehnickih pitanja
Korisno? 8
Iskustvo
21.08.2024
1 Ne preporučuje

Customer support agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Obuka skroz korektna 5/5. Ugovor, Odmor, Bolovanje itd sve uredno sto je zapravo standard ali to je jedino sto mogu da navedem kao pozitivno.

Zamerke

- Rukovodstvo - 2/5 (Vecinski neprijatni i forsiraju vas od starta) - Plata - pocetna je 60k i to je to, napredovanje kao individualac ne postoji, ljudi koji su na poziciji stite svoje miljenike iz grupa i daju im lakse kanale za rad. - Plata bar 30% placenija mora biti za ovakav rad. - Rad - Nenormalna kolicina stresa i multitaskinga, resavate probleme koji su izmedju kompanije i uglavnom Korisnika koji ne znaju ni da pricaju ni pisu. - Konstantno radite bar kroz 7,8 tabova u programu, a ukoliko ne stizete na vreme konstantno vas nadredjeno opominju i stvaraju jos veci stres. Targeti nerealni. - Konstantno stizu neki mejlovi, opomene, pracenje desavanja i van radnog vremena itd. Iluziju vam stvara to sto je posao “od kuce” pa mislite da ce biti lakse jer ste kuci u svojoj komfor zoni, a zapravo unosite stres i sve negativno u svoj dom. Pre bih se odlucila da cistim apartmane ili skupljam djubre na ulici nego da ponovo radim ovde.

Korisno? 139
Intervju
20.08.2024

Help Desk Specialist – English language

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Ukratko rečeno, skamerska kompanija koja gleda da ne plati radnika uopšte, intervju sam odlično prošao gde su mi rekli da super govorim engleski jezik, pitali su me za očekivanu zaradu (minimum za koliko bih pristao da radim), ja sam rekao 70 hiljada, pa mi je onda HR rekao da će mi javiti u toku nedelje kad se konsaltuje sa menadžmentom, prošlo je nešto više od dve nedelje i ništa mi nije javljeno.

Pitanja sa intervjua

  • Očekivana zarada (minimum za koliko bi ste pristali da radite)
  • Radno iskustvo
  • Razgovor na engleskom jeziku
Korisno? 99