Ostavi recenziju, imaš mogućnost da osvojiš avionsku kartu u vrednosti od 150€. Podeli iskustvo.

O kompaniji
41
Iskustva
19
Plate
Poslovi
M Plus Serbia logo

M Plus Serbia

1.9

Iskustva

1.9 30%

Menadžment kompanije

1.6

Beneficije

2

Balans karijera-privatni život

1.9

Timska atmosfera

2.6

Zadovoljstvo projektima

2

Mogućnost napredovanja

1.5
Intervju
02.04.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Nakon apliciranja na sajtu, pozvali su me veoma brzo, nakon nepunih sat vremena. Predstavili ukratko kompaniju. Zakazali smo intervju. Razgovor na intervjuu je trajao nekih pola sata, uključivao je više nas koji smo aplicirali za istu poziciju. Opet je predstavnik HR predstavio kompaniju. Mi smo sebe predstavlajli takođe. Mali deo intevjua je bio na engleskom jeziku. Rečeno nam je da ćemo dobiti povratnu informaciju nakon 2 nedelje, međutim niko se nije javio nakon tog perioda. Možda je bolje što me nisu pozvali s obzirom mnogobroje negativne komentare koje možete pročitati.

Pitanja sa intervjua

  • Zbog čega ste aplicirali za ovaj posao
Korisno? 4
Iskustvo
11.02.2025
3 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Kolege su super. Plata ne kasni. I nije jedna od onih robovlasnickih outsourcing firmi.

Zamerke

Menadzment varira od kampanje do kampanje. Rekte povisice.

Tehnologije

Atlassian Bamboo Jira Amazon Aurora Amazon S3
Korisno? 7
Iskustvo
03.02.2025
4 Preporučuje

Customer Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Prijatni ljudi, kolegijalnost na nivou.

Zamerke

Organizacija smena po potrebi špiceva. Nedostatak ljudi.

Korisno? 1

Odgovor kompanije

Hvala Vam što ste podelili svoje utiske! Drago nam je da ste prepoznali dobru atmosferu i timski duh – verujemo da su kolegijalnost i međusobna podrška ključni za uspešan rad. Kada je reč o organizaciji smena, trudimo se da pronađemo balans između operativnih potreba i fleksibilnosti za zaposlene. Svesni smo izazova u periodima povećanog obima posla i nastavljamo da radimo na unapređenju procesa kako bismo olakšali dinamiku rada i poboljšali iskustvo celog tima. Vaša povratna informacija nam je dragocena i cenimo što ste je podelili.
Korisno? 0
Iskustvo
17.01.2025
2 Ne preporučuje

Customer support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata stiže na vreme i bukvalno to je to.

Zamerke

Uff... Odakle početi. 1. Mikro menadžment na next level, kad treba da vam se zameri na radu tu kreću od senior agenata do qa do team lead a do lika koji nisi znao da uopšte postoji. Kad ti treba pomoć nikoga nema da ti pomogne ili budu samo u fazonu IDK. Najgore je što ti micromanadžuju šta smeš a šta ne smeš da kažeš, koje reči smeš a ne smeš da upotrebljavaš a niko međusobno ne može da se dogovori šta smeš a šta ne smeš pa onda ti nagađajj. 2. Plata je stvarno bedna za količinu rada, nonstop si za kompom imaš 2 pauze i njih koristiš za wc jer van pauza nemaš vremena da odeš u wc, ako nisi prisutan ispred kompa neko te odmah kontaktira da vidi zašto nisi toliko i toliko minuta tu. Za ovoliku količinu posla je naravno kriva kompanija zbog nedostatka radne snage. 3. Greške ti se ne opraštaju. Čak i kad nemaš pojma da nešto nisi smeo jer te niko nije obavestio ili si dezinformisan udaraju ti negativne poene, qa ti bukvalno skida poene za neke gluposti. Da ne pričam o korisnicima koji su konstantno nezadovoljan i konstantno vređanje i psovanje od strane istih. Sve u svemu izbegavate.

Korisno? 13
Iskustvo
14.01.2025
1 Ne preporučuje

Help desk

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovna plata

Zamerke

VELIKO RAZOCARENJE! Ne prihvatajte nikakve poslove preko mplusa vezane za NCR, jer necete dobiti nikakvu podrsku. Za vas nece postojati HR niti bilo kakva podrska, ne mozete ni za sta da im se obratite, rade kako im kazu, sta god da ih pitate, vrte vas u krug. Treba vam milion odobrenja i za 1 slobodan dan kamoli nesto drugo. Firma koja sluzi kako bi se NCR lakse otarasio radnika i kako nd bi preuzeo nikakvu odgovornost.

Korisno? 11

Odgovor kompanije

Hvala što ste podelili svoje iskustvo. Drago nam je što prepoznajete stabilnost u isplatama zarada, jer znamo koliko je to važno. Razumemo da određene situacije mogu delovati izazovno, posebno kada radimo u okviru jasno definisanih smernica i procesa koje postavlja klijent. Trudimo se da u tim okvirima omogućimo što bolju podršku zaposlenima i unapredimo komunikaciju. Vaše povratne informacije su nam dragocene, jer nam pomažu da gradimo kvalitetnije radno okruženje za sve.
Korisno? 0
Iskustvo
23.12.2024
1 Ne preporučuje

Predstavnik korisnickog servisa

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 7-10 godina

Pozitivno

Plata je svakog 10og u mesecu.

Zamerke

Za rad na srpskom jeziku,.plsta operatera je minimalac. Pritom vam ocenjuju pozive, kaznjavaju eventualne greske, godisnji odmor pisete godinu dana pre. Nema 13 te plate niti nekakvih bonusa.

Korisno? 42

Odgovor kompanije

Zahvaljujemo se na Vašem komentaru i na ukazanim zapažanjima. Naša kompanija se trudi da kontinuirano unapređuje sistem ocenjivanja rada, s ciljem da greške budu prepoznate kao prilike za učenje i profesionalni razvoj, a ne kao razlog za pritisak. Takođe, radimo na većoj fleksibilnosti u planiranju godišnjih odmora, kako bismo bolje izašli u susret potrebama zaposlenih. Fokusirani smo na uvođenje dodatnih benefita koji će doprineti zadovoljstvu zaposlenih. Vaše povratne informacije su nam dragocene u ovom procesu, jer nam pomažu da kontinuirano unapređujemo uslove rada.
Korisno? 0
Iskustvo
16.12.2024
5 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata uvek na vreme, kolege su dobre, tim leas uvek tu da pomogne i da ti izađe u susret.

Zamerke

Plata se čeka između 1. I 10. U mesecu i nikad nije istog dana. Osim toga korektala skroz.

Korisno? 3

Odgovor kompanije

Hvala Vam što ste podelili svoje zapažanje. Trudimo se da isplata bude približno istog datuma. Drago nam je što ste ostatak vašeg iskustva ocenili kao korektan i posvećeni smo daljem unapređenju uslova rada i zadovoljstva naših zaposlenih.
Korisno? 1
Iskustvo
06.12.2024
1 Ne preporučuje

customer support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Jedino za "pohvalu" je sto plata stize na vreme

Zamerke

Gore nego u drzavnoj firmi.. samo preko veze unapredjenja i to ocigledni prijatelji i rodbina od TL-a. Najgori sloj ljudi je trenutno na vrhu svakog projetka i tako ce ostati jer se guraju nesposobni ljudi putem nepotizma. Radili smo preko godinu dana sa velikim manjkom ljudi na koji nismo dobili odgovor svo to vreme, da bi u trenutku kada je backlog postao nerealan, onda odjednom moze tim da se trostruko uvelica. ZA IZBEGAVANJE!

Korisno? 63

Odgovor kompanije

Hvala Vam na vremenu koje ste izdvojili da podelite svoje iskustvo. Žao nam je što ste se suočili s izazovima u pogledu napredovanja i organizacije posla. Vaše zapažanje o nedostatku resursa u timu i načinu na koji je situacija rešena shvatamo ozbiljno i koristimo kao podsticaj za unapređenje naših internih procesa. Zajedno sa klijentima radimo na alokaciji resursa. Trudimo se da unapredimo transparentnost i pravičnost, kako bismo omogućili jednak razvoj i napredovanje svim zaposlenima. Vaša povratna informacija nam je važna i koristićemo je kao smernicu za dalje korake u razvoju boljeg radnog okruženja. Hvala što ste svoje mišljenje podelili s nama.
Korisno? 1
Intervju
05.12.2024
Pozitivno iskustvo

Junior JKT Specijalista

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Želim da podelim svoje pozitivno iskustvo sa intervjua za poziciju u M Plus Serbia timu. Pre svega, želim da istaknem profesionalan i prijatan pristup HR tima i Team Leader-a. Intervju je bio odlično organizovan i imao je dve faze: 1. Razgovor sa HR-om: Ovaj deo je bio posvećen upoznavanju, mom predstavljanju i opuštenoj razmeni informacija o mom iskustvu i veštinama. Veoma prijatan i motivišući razgovor. 2. Tehnički intervju sa team leader-om: Fokus je bio na stručnim pitanjima vezanim za podršku i različite situacije koje se mogu desiti u svakodnevnom radu. Pitanja su bila praktična i usmerena na način rešavanja problema. Ono što me oduševilo jeste atmosfera tokom razgovora – otvorena, profesionalna i prijateljska. Još uvek čekam odgovor, ali moram da istaknem koliko je ovaj proces bio korektan i dobro organizovan. Hvala timu M Plus Serbia na prilici!
Korisno? 1

Odgovor kompanije

Hvala na deljenju pozitivnog iskustva! Drago nam je da je atmosfera bila prijatna a razgovor profesionalan. Trudimo se da svaki kandidat ima jasno i korektno iskustvo kroz sve faze selekcije, i sjajno je čuti da ste to prepoznali. Nadamo se da će vaš radni put u našem timu biti jednako pozitivan kao i sam intervju.
Korisno? 1
Iskustvo
02.12.2024
Potvrđen Linkedin identitet
3 Ne preporučuje

Agent korisnicke podrske

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Redovna plata, isplata godisnjeg

Zamerke

Obim posla koji se zahteva od zaposlenog je prevelik. Moguce je sve nauciti, postici targete uz veliku muku, napor, sanjanje zelenih autobusa i polupismenih korisnika, koji su vecito nezadovoljni. Najvise im zameram to sto sam kao agent sa dobrim rezultatima bila tako bedno obavestena da mi ipak nece produziti ugovor. Toliko o postovanju agenata, a i o postovanju truda i rada. Sto se tice team lead-a, dva clana su divni ljudi, oboje. Druga dva ne zasluzuju tu poziciju. Sto se tice ostalih nadredjenih, tacnije RTO, vrlo korektni. Sve u svemu, agenti se u ovoj kompaniji posmatraju kao potrosna roba.

Tehnologije

SaaS
Korisno? 61

Odgovor kompanije

Zahvaljujemo se na vremenu koje ste odvojili da podelite svoje iskustvo. Vaš komentar nam pomaže da prepoznamo oblasti u kojima možemo napredovati, uključujući bolje balansiranje radnog opterećenja i efikasniju komunikaciju oko važnih odluka kao što je produžavanje ugovora. Drago nam je što ste istakli profesionalnost nekih članova našeg tima, ali smo svesni i potrebe za daljom edukacijom i podrškom u svim aspektima našeg menadžmenta. Radimo na tome da stvorimo okruženje u kojem se svi zaposleni osećaju cenjeno i poštovano, i nadamo se da ćemo u budućnosti moći da opravdamo veća očekivanja svih naših saradnika.
Korisno? 1