
M Plus Serbia
Iskustva
IT Specialist / SysAdmin
Pozitivno
Mogućnost rada od kuće, dobar tim, pozitivna radna atmosfera, plaćene obuke i treninzi
Zamerke
Prekovremeni rad, teško se napreduje, menadžeri znaju da se dosta mešaju
Tehnologije
Java developere
Bez ponude za posao
Intervju težak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Napiši funkciju koja proverava da li je string palindrom?
- Napiši program koji sortira niz brojeva bez korišćenja ugrađene funkcije?
- Šta je closure u JavaScript-u?
IT Helpdesk support
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Kako biste ustanovili da li je kvar u uredjaju ili u lokalnoj mrezi?
Help Desk
Pozitivno
Samo odgovor nakon intervjua.
Zamerke
Plate preniske, doslovno prezivljavanje. Ne ceni se znanje jezika kao ni tehnicke vestine. Ne postoji mogucnost napretka, kao ni bonusi, svi smo isti bez obzira na znanje i trud. Za obroke za mesec dana se isplacuje toliko da mozes maksimum 3 dana da kupis obrok u kantini u firmi. Sve se gleda u milisekundu, a uslovi nikakvi! Smene lose.
Junior Marketing Manager
Pozitivno
Kolege su fine, prilike za internacionalna poznanstva su brojne. Za radnike korisničke podrške stvarno je super vajb i dobri su uslovi. Ja sam svoju priču sa firmom počela kao radnica korisničke, pa sam napredovala u marketing. Generalno je dobar vajb u kancu.
Zamerke
Povremeno bez nekog većeg razloga menadžment vrši pritisak i stvara tenziju. Forsiranje rada iz kancelarije je bilo nepotrebno.
Technical Service Representative
Pozitivno
Plata na ovom projektu korektna. Kolege korektne. Oprema zadovoljavajuća.
Zamerke
Bonusi ne postoje. Napredovanje (iznad L1) nije moguće. Nesposobnost da zadrže klijenta duži niz godina.
IT Help Desk
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Zbog čega ste aplicirali za ovaj posao
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Kolege su super. Plata ne kasni. I nije jedna od onih robovlasnickih outsourcing firmi.
Zamerke
Menadzment varira od kampanje do kampanje. Rekte povisice.
Tehnologije
Customer Support
Pozitivno
Prijatni ljudi, kolegijalnost na nivou.
Zamerke
Organizacija smena po potrebi špiceva. Nedostatak ljudi.
Odgovor kompanije
Customer support
Pozitivno
Plata stiže na vreme i bukvalno to je to.
Zamerke
Uff... Odakle početi. 1. Mikro menadžment na next level, kad treba da vam se zameri na radu tu kreću od senior agenata do qa do team lead a do lika koji nisi znao da uopšte postoji. Kad ti treba pomoć nikoga nema da ti pomogne ili budu samo u fazonu IDK. Najgore je što ti micromanadžuju šta smeš a šta ne smeš da kažeš, koje reči smeš a ne smeš da upotrebljavaš a niko međusobno ne može da se dogovori šta smeš a šta ne smeš pa onda ti nagađajj. 2. Plata je stvarno bedna za količinu rada, nonstop si za kompom imaš 2 pauze i njih koristiš za wc jer van pauza nemaš vremena da odeš u wc, ako nisi prisutan ispred kompa neko te odmah kontaktira da vidi zašto nisi toliko i toliko minuta tu. Za ovoliku količinu posla je naravno kriva kompanija zbog nedostatka radne snage. 3. Greške ti se ne opraštaju. Čak i kad nemaš pojma da nešto nisi smeo jer te niko nije obavestio ili si dezinformisan udaraju ti negativne poene, qa ti bukvalno skida poene za neke gluposti. Da ne pričam o korisnicima koji su konstantno nezadovoljan i konstantno vređanje i psovanje od strane istih. Sve u svemu izbegavate.