O kompaniji
29
Iskustva
13
Plate
1
Poslovi
M Plus Serbia logo

M Plus Serbia

1.6

Iskustva

1.6 17%

Menadžment kompanije

1.3

Beneficije

1.9

Balans karijera-privatni život

1.5

Timska atmosfera

2.3

Zadovoljstvo projektima

1.7

Mogućnost napredovanja

1.3
Iskustvo
09.10.2024
1 Ne preporučuje

Podrška

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Skoro da nema

Zamerke

osim što je ulazni intervju bio lagan, i obuka solidna, sve nakon toga postaje noćna mora. Nemogućnost ustajanja sa stolice, nezainteresovanost za mentalno zdravlje zaposlenih, samo gomilanje posla i gušenje radnika. Tim lideri ne služe ničemu sem da se tako zovu, uopšte nisu tu za zaposlene, nemaju ovlašćenja da išta promene ili založe se za svoj tim, namešteni su tu samo da kude i da se zovu liderima, a 0 su. Takođe, sef i HR su nedopustivo neprofesionalni i drski, ne gledaju vas kao ljudsko biće, nego vam se podsmevaju za sve što kažete. Njima te pozicije u životu ne bi dao, a ko im je dao, to samo oni znaju kako su uopšte došli do tih mesta. Dokle će trajati, videćemo, drugima savetujem što dalje od ove firme.

Korisno? 53
Iskustvo
19.09.2024
1 Ne preporučuje

Predstavnik korisnicke podrske za Engleski jezik na Flixbus projektu

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

jedini pozitivan utisak, koji se tako moze nazvati, jeste privatno zdravstveno osiguranje.

Zamerke

Zamerki ima previse. Sve je u rasulu, nadredjeni previse zatezu obruc, plata je smesna, 57000, a za ovakav posao i stres je premala. Mesta napredovanju nema, mogucnost za napredak, ukoliko se otvori neka pozicija, imaju miljenici sefova. Balans karijere i privatnog zivota je katastrofalan, menadment se u roku od godinu dana promenio totalno i ljudi ne znaju da rade svoj posao. Jako su neprijatni i previse forsiraju. Kolicina stresa i multitaskinga je prevelika, kada ste na lajv kanalu nemate trenutak slobodnog vremena, pogotovo ako su cetovi u pitanju, rade se tri odjednom. Nadredjeni non stop opominju i ubrzavaju nas rad, sto uliva dodatan stres. Moja preporuka je bilo koji drugi posao, samo ne ovaj. Iluziju da je ovo dobar posao stvara rad od kuce gde ste u svojoj konfor zoni, ali ovo je greska. Stres, nervoza, sve negativno ostaje tu, u kuci. Kako je napisano u prethodnom komentaru, ,,Pre bih se odlucila da cistim apartmane ili skupljam djubre na ulici nego da ponovo radim ovde."

Korisno? 104
Intervju
18.09.2024
Negativno iskustvo

Predstavnik korisnicke podrske za Engleski jezik na Flixbus projektu

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Nista posebno, prica na engleskom, predstavljanje uslova kompanije, bilo nas je tri na intervjuu, receno nam je da nismo konkurencija vec kolege. Samo je jedno od nas primljeno.

Pitanja sa intervjua

  • Nije bilo tehnickih pitanja
Korisno? 5
Iskustvo
21.08.2024
1 Ne preporučuje

Customer support agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Obuka skroz korektna 5/5. Ugovor, Odmor, Bolovanje itd sve uredno sto je zapravo standard ali to je jedino sto mogu da navedem kao pozitivno.

Zamerke

- Rukovodstvo - 2/5 (Vecinski neprijatni i forsiraju vas od starta) - Plata - pocetna je 60k i to je to, napredovanje kao individualac ne postoji, ljudi koji su na poziciji stite svoje miljenike iz grupa i daju im lakse kanale za rad. - Plata bar 30% placenija mora biti za ovakav rad. - Rad - Nenormalna kolicina stresa i multitaskinga, resavate probleme koji su izmedju kompanije i uglavnom Korisnika koji ne znaju ni da pricaju ni pisu. - Konstantno radite bar kroz 7,8 tabova u programu, a ukoliko ne stizete na vreme konstantno vas nadredjeno opominju i stvaraju jos veci stres. Targeti nerealni. - Konstantno stizu neki mejlovi, opomene, pracenje desavanja i van radnog vremena itd. Iluziju vam stvara to sto je posao “od kuce” pa mislite da ce biti lakse jer ste kuci u svojoj komfor zoni, a zapravo unosite stres i sve negativno u svoj dom. Pre bih se odlucila da cistim apartmane ili skupljam djubre na ulici nego da ponovo radim ovde.

Korisno? 124
Intervju
20.08.2024

Help Desk Specialist – English language

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Ukratko rečeno, skamerska kompanija koja gleda da ne plati radnika uopšte, intervju sam odlično prošao gde su mi rekli da super govorim engleski jezik, pitali su me za očekivanu zaradu (minimum za koliko bih pristao da radim), ja sam rekao 70 hiljada, pa mi je onda HR rekao da će mi javiti u toku nedelje kad se konsaltuje sa menadžmentom, prošlo je nešto više od dve nedelje i ništa mi nije javljeno.

Pitanja sa intervjua

  • Očekivana zarada (minimum za koliko bi ste pristali da radite)
  • Radno iskustvo
  • Razgovor na engleskom jeziku
Korisno? 92
Iskustvo
19.08.2024
1 Ne preporučuje

Customer support agent

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Nema

Zamerke

Uzasno iskustvo Losa organizacija, preteski targeti,plata mizerna. Navodno mozes da se obratis za pomoc, dobijas pomoc od drugih agenata ( a ni oni nisu sigurno) 50000 različitih pravila firme koje treba jako brzo popamtiti. Razresen ugovorne obaveze 10tak dana pred istek istog,bez prethodnog najavljivanja. Koriste radnike u jeku sezone, a onda ih otpustuju. Mogućnost napredovanja 0 Sve u svemu, zaobidjite posao

Korisno? 93
Iskustvo
15.08.2024
1 Ne preporučuje

Call center agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Rad od kuce Privatno osiguranje

Zamerke

Sve ostalo! Menadzment se trudi da fura neki svetski fazon a s druge strane su ostali zarobljeni u 20. veku. Svi su kao fazon mladi smo i kul, opustena atmosfera, mi smo jedna "velika porodica"

Korisno? 103
Iskustvo
13.08.2024
1 Ne preporučuje

Call Centar

Prethodno zaposlen/a na određeno 1-2 godine

Pozitivno

Nema ih.

Zamerke

Nesposobno rukovodstvo, tim lideri, slabo placanje, nerealni uslovi za bonus. Nepostovanje radnika... Ima jos dosta negativnih strana

Korisno? 83
Intervju
07.05.2024

IT Administrator

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Iako sam uložio dosta vremena i truda u obavljanje tehničkih zahteva intervjua, primetio sam nedostatak odgovora, što je rezultiralo gubljenjem vremena. Platu se nisu usudili da kazu koliko nude, sto me je dodatno zaprepastilo. Jer fer je da se kaze to nekako. Zakljucak, gubljenje vremena na caskanja.

Pitanja sa intervjua

  • Vurtualizacija, Hyper-V, Windows Server
Korisno? 72
Iskustvo
16.04.2024
1 Ne preporučuje

Predstavnik korisnickog iskustva

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Rad od kuce. I tu bi se prica o pozitivnim iskustvima zavrsila.

Zamerke

Sama cinjenica da su iz kompanije zamolili da klijentu za koga radimo ne saopstavamo da rad obavljamo od kuce dovodi u pitanje ozbiljnost i profesionalizam svih koji ovde vode projekte. Menadzeri koji su se nekim cudom nasli na tim pozicijama ne razumeju kako treba da funkcionise radna organizacija, pa stoga nisu bile retke situacije da ovlascenja prebacuju na zaposlene koji su im podredjeni, svesno stvarajuci hijerarhiju medju samim agentima podrske, u cemu nije bilo nikakve logike. Rec je dakle o selektivnom i tendencioznom davanju ovlascenje pojedincima koji su odjednom postajali nadredjeni svojim kolegama, kontrolisali njihov rad i odlucivali o njihovim pauzama (?!) iako to nigde u ugovoru nije pisalo. Sva ukazivanja da je takav nacin rada neodrziv, nelogican i nefer nisu urodila plodom i jos su vise kvarila radnu atmosferu. Za sve vreme rada nikakav feedback nisam dobio od svojih nadredjenih, nista od dogovorenog nije ispostovano, kako tokom onboarding perioda, tako i kasnije. Tako na primer laptop koji se u jednom trenutku pokvario (problem sa zvucnikom) nikada nije zamenjen uprkos uveravanjima da ce mi drugi biti poslat. Sve se zasnivalo na familijarnom i protekcijskom odnosu po kome oni sa kojima smo u boljim odnosima mogu i da imaju menadzerska ovlascenja, dok oni koji su tek stigli u kompaniju ima da cute i slusaju, jer nam se tako moze.

Korisno? 28