Međunarodni komitet Crvenog krsta
Iskustva
service desk technician
Pozitivno
Veoma prijatna atmosfera, tech lidovi voljni da pomognu,zanimljivi projekti
Zamerke
Malo dana godisnjeg odmora mogli ninda povecaku malo
Service Desk Technician
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Sta je SLA?
- Sta je za tebe dobar timski rad?
L2 System Administrato
Pozitivno
Savremena tehnologija i rad bez pritiska
Zamerke
Rad u smenama (24x7), blok nocnih smena jednom u dva-tri meseca
Service management officer
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Pitanja sa ITIL ispita
IT Specialist
Bez ponude za posao
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Business analyst - process and test
Odbio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 16 nedelja
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Navedi primer funcionalnog requirement-a i non-functionalnog requirementa koji si imao u dosadasnjem iskustvu?
L2 System administrator
Odbio/la ponudu
Trajalo je 6 nedelja
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Razlika između full, inkrementalnog i diferencijalnog bekapa.
- Objasniti RAID 5, 1, 0.
L2 tehnička podrška
Pozitivno
- kompanija radi sve po zakonu - dostupnost velikom broju projekata i tehnologija - uglavnom nema pritiska - benefiti kao privano zdr osiguranje - dostupnost treninga i profesionalnog usavršavanja
Zamerke
- inertnost kao u našim javnim preduzećima - očajna politika napredovanja - zanemarljivo povećanje poćetno plate - postojanje nekih glupih pravila - isti tretman prema spavačima i bestperformerima - ICT pozicije plaćene u proseku ili ispod proseka