O kompaniji
8
Iskustva
6
Plate
1
Poslovi
Međunarodni komitet Crvenog krsta logo

Međunarodni komitet Crvenog krsta

5

Iskustva

5 100%

Menadžment kompanije

5

Beneficije

5

Balans karijera-privatni život

5

Timska atmosfera

5

Zadovoljstvo projektima

5

Mogućnost napredovanja

5
Iskustvo
03.04.2024
5 Preporučuje

service desk technician

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Veoma prijatna atmosfera, tech lidovi voljni da pomognu,zanimljivi projekti

Zamerke

Malo dana godisnjeg odmora mogli ninda povecaku malo

Korisno? 1
Intervju
25.03.2023
Pozitivno iskustvo

Service Desk Technician

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Kontakt HR-a, intervju sa menadzmentom, opste o proslom iskustvu, tehnicka pitanja

Pitanja sa intervjua

  • Sta je SLA?
  • Sta je za tebe dobar timski rad?
Korisno? 0
Arhiva | Iskustvo
22.07.2022
4

L2 System Administrato

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Savremena tehnologija i rad bez pritiska

Zamerke

Rad u smenama (24x7), blok nocnih smena jednom u dva-tri meseca

Korisno? 0
Arhiva | Intervju
13.05.2022
Negativno iskustvo

Service management officer

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Kako je izgledao proces

Katastrofa, ukratko. Aplicirala sam za ovu poziciju puna pozitivnih predrasuda o medjunarodnoj organizaciji a potpuno sam razočarana iskustvom na intervjuu. Kako imam ITIL sertifikat, i kako je on jedan od zahteva ove pozicije, potpuno mi je apsurdno da se tehnički deo usmenog intervjua sa sastoji od pitanja sa ispita. Ja sam ispit položila i nemam nameru da definicije držim u glavi mesecima i da ih samo prospem prvom ko me pita. Pritom apsolutno se nisam pripremila za bilo kakva pitanja, intervju je trebalo da bude zamišljen kao upoznavanje sa kompanijom i kompanije sa mnom, a da se tehnički deo najavi unapred i kaže na šta se odnosi. Intervjuisala sam do sada milion ljudi i uvek je najavljen pisani test kad je u pitanju tehnički deo, a ne da mi neko redja usmena pitanja. Zahvalila sam se na vremenu i isključila sa intervjua. Nije ni čudo što toliko dugo traže kandidata kad im je intervju ovakav. Drugo, pitanje zašto ste aplicirali za poziciju, odnosno zašto bi promenili posao je tako pase, pa zar se bilo kome u IT sektoru takvo pitanje uopšte postavlja? Menjam posao kad mi se može, menjam posao jer želim uvek bolje uslove, bolji work-life balans, bolju platu, bolji tim ljudi sa kojima bih radila. Eto zato. Ne zato što sam neuspešna u tome što radim nego baš naprotiv. Posao se menja onda kada si uspešan i tražen.

Pitanja sa intervjua

  • Pitanja sa ITIL ispita
Korisno? 15
Arhiva | Intervju
10.01.2022
Negativno iskustvo

IT Specialist

Bez ponude za posao

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Nikad fidbek, ali čuje se sve...
Korisno? 3
Arhiva | Intervju
21.09.2021
Pozitivno iskustvo

Business analyst - process and test

Odbio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 16 nedelja

Kako je izgledao proces

Od trenutka kada se zatvorio oglas pa do dobijanja ponude proslo je vise od 4 meseca. S te strane bi mogli da unaprede interne procese jer je 4 meseca ipak previse. Ukupno su bila 3 kruga selekcije. Prvi krug - case study od 4 zadatka. Drugi i treci krug su bili intervjui s seniorima/menadzerima iz Zeneve. Na oba intervjua su bila i tehnicka i social fit pitanja. Sve u svemu, jako prijatna komunikacija s njihove strane. Takodje, HR je sve komunicirao lepo, ali eto sporo se odvijao taj proces. Na kraju su mi trazili 3 preporuke od kolega s kojima sam radio ili i dalje radim. Nakon toga sam cekao jos 2 nedelje na ponudu. Na kraju sam odbio poziciju, jer sam u malo pre njihove, dobio ponudu iz druge firme koja je bila finansijski bolja.

Pitanja sa intervjua

  • Navedi primer funcionalnog requirement-a i non-functionalnog requirementa koji si imao u dosadasnjem iskustvu?
Korisno? 2
Arhiva | Intervju
10.06.2021
Pozitivno iskustvo

L2 System administrator

Odbio/la ponudu

Trajalo je 6 nedelja

Kako je izgledao proces

Nakon analizirane biografije, usledio je poziv za drugi krug, online testiranje preko mobile aplikacije. 60 sekundi po pitanju, oko 40 pitanja, usmeni video odgovori. Sledeći krug je conf. call sa HR-om i potencijalno nadređenima u kome se razgovaralo o iskustvima, očekivanjima. Vrlo profesionalno odrađena selekcija, izuzetno organizovan sistem (možda i previše organizovan za nekog ko voli avanture).

Pitanja sa intervjua

  • Razlika između full, inkrementalnog i diferencijalnog bekapa.
  • Objasniti RAID 5, 1, 0.
Korisno? 5
Arhiva | Iskustvo
01.06.2021
4 Preporučuje

L2 tehnička podrška

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

- kompanija radi sve po zakonu - dostupnost velikom broju projekata i tehnologija - uglavnom nema pritiska - benefiti kao privano zdr osiguranje - dostupnost treninga i profesionalnog usavršavanja

Zamerke

- inertnost kao u našim javnim preduzećima - očajna politika napredovanja - zanemarljivo povećanje poćetno plate - postojanje nekih glupih pravila - isti tretman prema spavačima i bestperformerima - ICT pozicije plaćene u proseku ili ispod proseka

Korisno? 17