
Privax d.o.o.
Iskustva
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Uživo intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Sta je VPN, IP, Firewall, network, proxy, phishing, scam... Kako bi organizovao bezbednost kompanije kada bi je pravio.
- Koje su tvoje vrline i mane
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Radno okruzenje je odlicno kao i menadzment. Kolegijalnost na nivou. Dobri benefiti kao i plata u odnosu na kolicinu posla.
Zamerke
Kompanija ide ka dnu, pocela je amerikanizacija. HR ne postoji, na odredjene zahteve ne postoji mogucnost da se dobije odgovor. Kao i u svim korporacijama, svako gleda prvo sebe tako da je mogucnost napredovanja veoma slaba.
Developer
Pozitivno
Dobra atmosfera. Obezbeđuju zaposlenima: - materijale za usavršavanje (knjige, kursevi, konferencije) - jednom nedeljno ručak - nekoliko puta godišnje prave timske aktivnosti (roštilje, žurke) - povremeno odlaske u bioskop - kafe, sokove, voće i slično
Zamerke
Support
Pozitivno
Kao početna prica, Privax je bio sjajan. Imas svoj proizvod, radiš na podršci za njega, gledaš kako se razvija. Plata je takođe bila iznad proseka. Bila.
Zamerke
Na stranu to što su sad u okviru koorporacije, što se zna šta donosi, problemi u Privaxu počinju mnogo pre. Glumi se neko poverenje i transparentnost, a apsolutno sve se radilo i radi iza leđa. Nepoverljivi menadžment iz Londona postavlja potpuni promašaj od menadžera supporta da vodi kancelariju u Beogradu. Taj čovek je direktan razlog što je pola ljudi dalo otkaze i otišlo. Pored klasičnog nepotizma i zapošljavanja drugara, ako si žensko i dobro izgledaš, imaćeš šanse za posao.