O kompaniji
13
Iskustva
9
Plate
Poslovi
Transcom logo

Transcom

2.6

Iskustva

2.6 40%

Menadžment kompanije

2.4

Beneficije

3

Balans karijera-privatni život

3.8

Timska atmosfera

3.4

Zadovoljstvo projektima

4.2

Mogućnost napredovanja

3
Intervju
13.08.2025
Negativno iskustvo

Customer Support Specialist

Bez ponude za posao

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Ja sam diplomirani profesor norveškog jezika, sa C1 nivoom i radnim iskustvom u radu na sličnoj poziciji. Posle “provere jezika” preko telefona, gde mi godinama izvorni govornici govore da zvučim gotovo kao native, rečeno mi je da sam “B2” i da ih pozovem kad završim kurs. Toliko o tome koliko ovde cene znanje i iskustvo kandidata. Ako ste visoko kvalifikovan profesionalac i razmišljate da se prijavite u ovu kompaniju, imajte na umu da vaše veštine ovde mogu biti potcenjene ili pogrešno procenjene.
Korisno? 0
Iskustvo
10.07.2025
3 Preporučuje

Agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Lepa slika kompanije, trude se da se profesionalno izrazavaju i da sve bude po zakonu.

Zamerke

Los menadzment, pravljenje pritiska zaposlenima iz neznanja, a ne iz lose namere, verujem. Sklapaju ugovore koji se isplate samo najvisim pozicijama.

Korisno? 1
Intervju
27.06.2025
Negativno iskustvo

Cusomer service

Odbio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Lak interviju, testiraju znanje stranog jezika, plata je smešna (da ne kažem tužna) i vidi se da nisu najbolje organizovani
Korisno? 3
Intervju
06.06.2025

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Kako je izgledao proces

Lak intervju, ne testiraju previse, provera engleskog
Korisno? 0
Iskustvo
06.06.2025
3 Ne preporučuje

It support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Plata redovna

Zamerke

Los raspored, menadzeri lose organizovani

Korisno? 1
Iskustvo
17.05.2025
1 Ne preporučuje

Customer service representative

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

U početku je bila konkurenta plata, i normalni uslovi za rad. Sada trenutno ta firma nema ničeg pozitivnog u ponudi.

Zamerke

Mala plata, pritisak sve veći. Iako se zna da su joj dani sa ovim klijentom odbrojani u Srbiji. Nehumani uslovi za rad, mobing konstantan.

Korisno? 8
Intervju
21.04.2025
Negativno iskustvo

TEAM Leader

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Razgovor sa nekom menagerkom koja mu je u startu nakon prvih odgovora rekla da su joj neke moje 'muške' kolege (iz moje tadašnje firme) dali bolje odgovore od mene i krenula da mi objašnjava šta sam trebala da joj kažem kao odgovor. Jako neprofesionalno i diskriminisuce.

Pitanja sa intervjua

  • Nije bilo tehničkog intervjua
Korisno? 3
Intervju
27.11.2024
Pozitivno iskustvo

Agent korisničke podrške

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Bilo je neophodno uraditi psihološki test. Nakon toga su me pozvali posle otprilike nedelju dana na razgovor. Trebalo je da ispričam nešto o sebi, svom radnom iskustvu i motivima da se prijavim za ovu poziciju. Zatim sam dobila test. To su bila dva mejla sa žalbama na koje je trebalo odgovoriti.

Pitanja sa intervjua

  • Recite nam nešto o sebi i svom radnom iskustvu.
  • Gde ste učili strani jezik? Koje još jezike govorite?
  • Zbog čega ste se prijavili na ovu poziciju?
Korisno? 2
Iskustvo
23.07.2024
5 Preporučuje

Coustomer Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dobar odnos obima posla/plate, dobar prostor, mogucnosr rada od kuce, privatno zdravstveno osiguranje.

Zamerke

Bolja organizacija projekata.

Tehnologije

Oracle Oracle SOA
Korisno? 1
Iskustvo
25.11.2023
1 Ne preporučuje

Customer support representative

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Samo uski krug ljudi oko mene je bio pozitivna stavka. I prvi pretpostavljeni (tom lider) sa kojim moze da se dogovori covek.

Zamerke

Neorganizovana, nestrucna, neprofesionalna firma ciji menadzeri lazu, mazu i ne brinu o svojim radnicima, niti ih zanima koliko dobro radis, samo ih kolicina zanima. Od beneficija koje navode prakticno nemas nista... sve sama sarena laza...

Tehnologije

Citrix
Korisno? 29