Ubisoft
Iskustva
programer
Pozitivno
Rad u dosta opuštenoj atmosferi. Zanimljivi teambuildinzi. Zastupljen je mlad kolektiv u kompaniji. Dosta postoji mogućnosti za učenje i razvoj. Rad na interesantnim projektima. Uslovi za rad su savršeni. Kancelarije su super opremljene.
Zamerke
Zamerke predstavljaju plate koje su niske za ovu industriju. Menadžeri su dosta iscrpljujući i znaju se loše ophoditi prema ljudima ispod njih. Nema dovoljno senior programera u kompaniji.
Tehnologije
UI Dizajner
Pozitivno
Dobar tim sa dosta znanja, velika mogucnost napretka, veoma opremljene kancelarije.
Zamerke
Voleo bih da svako dobije mentora koji bi malo bolje sagledao na kom sam nivou i kako mogu bolje da napredujem.
Tehnologije
Development tester
Pozitivno
Rad u zanimljivoj industriji, mogucnost rada od kuce, klizno vreme 8-10. Sve u svemu za nekog ko zeli da bude u gejming-u dobra prilika za razvoj.
Zamerke
Plata znatno ispod trzisne. Los menadzment.
Grafički dizajner
Pozitivno
Sviđaju mi se njihove kancelarije, takođe i projekti na kojima se radi i ima dosta mesta za napredak.
Zamerke
Nemam negativnih utisaka.
Junior C++ programmer
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Abstraktne klase, virtualne funkcije, dizajn paterni neki (
Development tester
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Softverski inzenjer
Pozitivno
Pozitivna atmosfera na poslu. Plate su dobre. Fleksibilno radno vreme. Mnogo moze da se nauci od nadredjenih.
Zamerke
Nema.
Development Tester
Pozitivno
Vrhunske kolege, dobar onboarding, interesantni projekti, zanimljivi alati, odlična pozicija za steći osnovno iskustvo u testu i generalno Game Development-u.
Zamerke
Užasan menadžment koji ce vas tretirati i plaćati kao jeftinu/zamenljivu radnu snagu. Napredovanje u firmi je sporo, review traje mesecima a finansijsko napredovanje je otužno.
Development tester
Pozitivno
Generalno super atmosfera, novozaposleni su super prihvaceni. Samo radno okruzenje je na visokom nivou. Razni benefiti u vidu teretane u firmi, ponekih team building-a. Svakako super mesto za pocetak karijere.
Zamerke
Finansijski uslovi su najveca zamerka. Plate manje od proseka za trziste.
Junior C++ programmer
Pozitivno
Ukoliko ste iole iskusan programer/ka (medior ili senior) i hoćete da se odmorite od konstantnog crunch-ovanja u zahtevnim startapima/korporacijama ovo je idealno mesto za to. Radno vreme 8h bruto, nema previše pritiska generalno, ljudi koji rade su fenomalni, super je zezanje i druženje, uglavnom gejmeri (logično) i ljudi koje video igre zanimaju ili low level C++ programiranje endžina, grafika, DirectX/Vulkan API-i i slično. Ukoliko ima crunch perioda (recimo kada ima neki major release igre ili milestone-a) tada je prekovremeno uredno plaćeno (za svaku pohvalu). Ukoliko ste tek završili faks i treba vam prvi posao, Ubisoft će biti odlična odskočna daska za to. Naučićete osnovne koncepte scrum metodologije, kompanija radi po sprintovima, uredno se poštuje ta metodologija (za svaku pohvalu). Rad na velikim projektima, sa velikim code base-om, dobro postavljene metodologije i organizacije sa te tačke gledišta (scrum, code review-i i slično). Za svakog početnika dobro mesto da shvati kako treba da funkcionišu neke osnovne stvari i da ih ne preskoči.
Zamerke
Previše juniora u kompaniji, a premalo seniora. Čini mi se da u drugim Ubisoftovim studijima za intermediate programera (ako je došao/la kao novi zaposlen sa fakulteta) treba ~1 godinu dana više da dobije levelup nego prosečnom junioru u Srbiji. Plate su vrhunske za juniore sa 0 dana radnog iskustva, ali juniori koji dođu kasnije imaju veće plate od juniora koji su došli ranije pa se dođe u situaciju da junior koji je tu godinu i po dana ima istu platu kao junior koji je tek zaposlen za 0 dana radnog iskustva. Opsezi plata su prilično ograničeni i nema prostora za pregovaranje. Kada su u pitanju mediori/seniori, mislim da su plate ispod proseka (možda čak i medijane) industrije. Nema previše prostora za učenje i napredak - morate sami da učite, kopate po code base-u i nema previše iskusnih ljudi u Srbiji koji mogu da vam pomognu, moraju da se cimaju stranci koji nisu baš najdostupniji i napredak ljudi bi mogao i morao da bude brži i bolji. Projekti su uglavnom ostaci/crne ovce velikih projekata drugih studija. Mislim da kompanija ne pravi strateške planove za narednih 10+ godina, nego veoma kratkoročne ciljeve i kratkoročno orijentisane (za do godinu, dve, tri), što je još jedan od razloga što puno ljudi napušta kompaniju.