O kompaniji
91
Iskustva
33
Plate
Poslovi
Ubisoft logo

Ubisoft

3.7

Iskustva

3.7 91%

Menadžment kompanije

2.8

Beneficije

3.5

Balans karijera-privatni život

4.2

Timska atmosfera

4.6

Zadovoljstvo projektima

4.4

Mogućnost napredovanja

3.8
Arhiva | Intervju
16.07.2018
Negativno iskustvo

Development Tester

Bez ponude za posao

Intervju lak

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Ništa spektakularno za pomenutu poziciju, dobijete pitanja, na koja treba da odgovorite (tehničko/gejmerske pozadine), opišete neku igru, malo pikate, tražite bagove i to je to. Sledeći razgovor je sa HR, kao i svi ostali su tra la la. Do poslednjeg se zamalo doguralo, ali HR pobrkao kandidate pa dobih lepe vesti da se ide na sledeći krug, taman se ponadate, zakazan razgovor sa ljudima iz Rumunije, kad stiže sutradan opširan mail, sa izvinjenjem što je došlo do greške, pa su poslali vama umesto drugom kandidatu sa kojim delite ime. Uglavnom, ovo je firma za klince, koje tek treba naučiti poslom, a iskusniji kandidati, ne bi tako lako trpeli greške kojih očigledno ima u organizaciji. Suma sumarum... Nisu ostavili neki utisak...
Korisno? 1
Arhiva | Intervju
11.07.2018
Pozitivno iskustvo

C++ Engineer

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Fer i ne toliko težak, nažalost nisam uradio kako valja, ali eto mene za 6 meseci.
Korisno? 0
Arhiva | Intervju
10.07.2018
Pozitivno iskustvo

C++ Engineer

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije se sastoji od 4 kruga: Test poznavanja C++ jezika Zadatak Tehnički intervju HR intervju
Korisno? 0
Arhiva | Intervju
10.07.2018
Pozitivno iskustvo

DevOps

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Kako je izgledao proces

Prijavila sam se za konkurs online i onda su mi zakazali termin za test, nažalost nisam mogla da odem na taj termin i onda su mi dali drugi termin. Ni na taj termin nisam mogla da stignem pa su mi dali čak i treći termin. Jako su strpljivi i profesionalni što se tiče biranja kandidata.
Korisno? 0
Arhiva | Intervju
04.07.2018
Pozitivno iskustvo

Programer

Prihvatio/la ponudu

Intervju težak

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Četiri runde intervjua, svaki eliminacionog karaktera. C++ test na papiru (26 zadataka), tehnički test (zadatak za rad kod kuće), tehnički intervju (sa lead programerima) i HR intervju. HR tim je veoma profesionalan i ažuran, veoma brzo je usledio kontakt nakon svake runde intervjua. Lead programeri, takođe, veoma ljubazni, prizemni i profesionalni. Posebna pažnja posvećena uklapanju u tim i kulturu kompanije.
Korisno? 1
Arhiva | Intervju
24.06.2018
Pozitivno iskustvo

Programer

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces mi je delovao vrlo fer. Moje stručno znanje je testirano u svim koracima intervju-a. Dalo se i primetiti da im je stalo da se dobro uklopim u tim ako sam primljen.
Korisno? 0
Arhiva | Intervju
18.06.2018
Pozitivno iskustvo

2D&3D Environment Artist

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Intervju je bio odličan. Dobio sam zadatak koji da uradim. Nažalost, nisam uradio ali ću definitivno konkurisati opet čim se otvori slobodna pozicija.

Pitanja sa intervjua

  • -
Korisno? 0
Arhiva | Iskustvo
21.05.2018
4 Preporučuje

Programer

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Pre svega odlična atmosfera i odnosi među ljudima u timu i u celom studiju. Zanimljivi projekti, saradnja sa drugim Ubisoft-ovim studijima, razvoj AAA igara. Uz pomoć iskusnijih kolega novi ljudi se brzo i lako uklapaju što je bitno jer broj ljudi u studiju naglo raste. Radno vreme je fleksibilno (javi se ponekad potreba za overtime-om, ali ne previše često i naravno sav prekovremeni rad je plaćen). Postoji i godišnji bonus čiji iznos zavisi delom i od uspešnosti firme i projekata.

Zamerke

Rad preko agencije, plate bi mogle biti veće kad se već radi na taj način. Nedostatak drugih benefita (ako izuzmemo bonus), koji nisu neophodni, ali takve sitnice bi mogle samo pozitivno da utiču. Zbog veličine kompanije i činjenice da se studio u BG-u još uvek razvija, menjanje nekih od ovih stvari ide dosta sporo pošto te odluke donosi menadžment van Srbije, ali verujem da će se vremenom sređivati kako tim bude rastao i sticao sve veću autonomiju.

Korisno? 9
Arhiva | Intervju
05.12.2017
Negativno iskustvo

Game Designer

Odbio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 13 nedelja

Kako je izgledao proces

Na konkurs sam se prijavio 24. avgusta 2017. U prvom krugu su se radila dva zadatka od kojih je jedan bio da se odgovori na par pitanja o meni i mom odnosu sa igrama, dok je u drugom bilo potrebno osmisliti par stvari za neku imaginarnu igru. U drugom krugu sam imao Skype razgovor sa game dizajnerima iz Rumunije u kojem smo razgovarali o mojim odgovorima iz prvog kruga. U trećem krugu sam išao u prostorije Ubisofta u Beogradu i razgovarao sa regruterom, koji je takođe bio iz Rumunije. Uglavnom su bila pitanja HR tipa, ali i nešto malo tehničkih. Ovo je trebalo da bude poslednji krug, međutim odlučili su da dodaju još dva. U četvrtom krugu sam ponovo išao u njihove prostorije i radio game design zadatak koji je trajao 3 sata. U petom i poslednjem krugu sam ponovo imao Skype razgovor o rešenjima iz predhodnog kruga, sa istim ljudima kao i u drugom krugu. Svi zadaci su bili jako dobri i odlično su testirali dizajnerske sposobnosti, a ljudi sa kojima sam razgovarao su bili izuzetno prijatni i ostavili jako dobar utisak. Konačno 23. novembra sam dobio ponudu za poziciju Junior Game Designer, dakle puna 3 meseca nakon što sam se prijavio na konkurs što je zaista previše vremena i što niko ko aktivno traži posao sigurno ne bi čekao. Ali mnogo veći problem od toga je bio sadržaj ponude. Plata za 33% manja od one koju trenutno imam, a za skoro 40% manja od one koju sam tražio, u visini koju bolje firme daju programerima početnicima bez radnog iskustva (ja imam 4 godine radnog iskustva, a 2 od toga kao game developer, što ima veze iako sam se prijavio za poziciju game designera). Ovo je jako ironično s obzirom da na njihovom sajtu piše "we have salaries to motivate you". Pored male plate, ugovor je bio na godinu dana i to preko agencije, plus obavezna obuka u inostranstvu (mesec dana u mom slučaju, inače poželjno 3 meseca). S obzirom da u postojećoj firmi koja je svetlosnim godinama daleko od Ubisofta, imam duplo bolje uslove, ponudu sam odbio bez razmišljanja. Nakon puna tri meseca i gomile potrošenih sati i umnog napora na zadatke i Skype razgovore, traženja opravdanja za kašnjenje na posao ili raniji izlazak, ovakva ponuda je zaista bila ogromno razočaranje. Na žalost, Ubisoftu i pored sve finansijske moći, reputacije i rigorozne selekcije, nije nikakav problem da na kraju ponudi uslove na nivou prosečne srpske outsourcing firmice sa šačicom zaposlenih i ograničenim budžetom. Ako cenite svoje znanje i nije vam po svaku cenu potreban posao u gaming industriji, zaobiđite Ubisoft u širokom luku.

Pitanja sa intervjua

  • Opiši svoju vezu sa igrama.
Korisno? 40

Odgovor kompanije

Ubisoft Belgrade je mlad Ubisoftov studio - osnovan pre nešto više od godinu dana. Kao rezultat velikog truda i motivacije naših zaposlenih, uspeli smo da proširimo fokus sa isključivo programerskih pozicija, na razvoj celokupne produkcije u Beogradu. S obzirom na to da je produkcija AAA igara izuzetno kompleksna (zahteva veliki broj timova, kao i mnogo vremena koje treba uložiti kako bi se razvila igra visokog kvaliteta), razvoj produkcije jednog studija je obiman proces. Ukoliko posmatramo konkretno Game Designer poziciju - postoji mnogo problema sa kojima se treba suočiti: • nemogućnost pronalaska profila sa odgovarajućim obrazovanjem (Game Design nije deo obrazovanja u Srbiji - kao ni mnoge druge pozicije vezane za Game Development); • nemogućnost pronalaska profila sa iskustvom u radu na Game Design poziciji u AAA igrama (koje imaju svoje specifičnosti u odnosu na druge vidove kompjuterskih igara). Rešenje na ove probleme nije lako dostići - potrebno je iscrpno istražiti postojeće tržište rada, proceniti dobro potrebe same industrije i u skladu sa tim pronaći profile koji su najadekvatniji, odnosno imaju najveći kapacitet da se brzo prilagode zahtevima koje nameće produkcija AAA igara. Zamerka kandidata vezana za dužinu trajnja regrutacionog procesa, kao i veliki broj testova koji su stavljeni pred kandidata je u potpunosti na mestu. Medjutim, početni napor uložen sa obe strane (i regrutera i kandidata) je prolaznog veka - i naš tim aktivno radi na skraćivanju ovog procesa. Zamerke vezane za ponudu su, sa druge strane, nešto što nismo u mogucnosti da promenimo. Interna ravnopravnost medju zaposlenima nam je izuzetno bitna, te ukoliko je kandidat na osnovu iscrpnog testiranja procenjen kao Junior Game Designer (bez relevantnog prethodnog radnog isksutva), bez obzira koliko iskustva imao ranije u Gaming industriji, nismo u mogucnosti da izadjemo u susret sa platom koja je odgovarajuća zaposlenima sa većim nivoom senioriteta. Svakako smo zahvalni na predocenim poteškoćama vezanim za regrutacioni proces - i uložićemo sav napor da se ovakve situacije više ne ponove. A kandidatu želimo sve najbolje, u njegovoj potrazi za idealnim poslom!
Korisno? 0
Arhiva | Iskustvo
28.09.2017
Potvrđen Linkedin identitet

(Vaso P.)

1 Ne preporučuje

Programer

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Zanimljiv projekat. Voće jednom sedmično u vrednosti od 100 dinara po čoveku.

Zamerke

Kada dođete u prvom periodu vam se čini sve super. I taj period traje kratko. Kada ocenjivanje učinka stigne prisiljeni ste da kažete negativne stvari o vašim kolegama. Ako to ne radite, smatraju vas problematičnim. Potom se te negativne stvari potenciraju a pozitivne ignorišu. Takođe napred u kompaniji je uslovljen spremnošću da gazite druge i da o njima pričate loše. Individualnost se skoro pa i ne ceni. Plate su relativno niske u poređenju (posebno za iskusnije programe) i nije na belo.

Korisno? 83