
Touch Support, Inc.
Iskustva
Linux technical support
Pozitivno
Dobar kolektiv. Plaćeni sertifikati.
Zamerke
Niska plata. Poslali neispravnu opremu.
Tehnologije
Tech Support
Pozitivno
Zamerke
Bio sam zaposlen na kratko u periodu 2018 - 2019 kada se firma prvi put otvorila u Srbiji (i zatvorila nakon 3 meseca otvorenog ofisa u Beogradu), tako da je iskustvo malo staro, ali sudeci po skorasnjim utiscima zaposlenih ovde, vidim da se nista nije promenilo. Plata je mizerna, nesto jaca od minimalca, povisice jako retke i jako male, benefiti 0, obuke prakticno nema vec vas samo zatrpaju sa raznim dokumentacijama nekih 2-3 nedelje, i onda vas bacaju u vatru, pa se snalazi kako znas i umes cimaj itd. Rad 24/7 365, najobicnija izrabljivacka firma. Posao najobicnije korisnicke podrske gde vam samo traze znanje stranog jezika u drugim firmama ce vas bolje platiti nego ovde za posao tehnicke podrske pa vi vidite koliko vam je vredno da se cimati.
Tehnologije
Junior IT Specialist
Pozitivno
-Mozete nesto da naucite. -Team Leads i kolege su dobri. -NE zadrzavajte se! to je moto firme!
Zamerke
-Menadzment ne postoji. -HR Postoji samo kad vam nije dobro da vam kazu da bez pisma doktora nemate slobodno. Ako nemate doktora (ili ste u inostranstvu), sve vam se oduzima od odmora. HR izbegavati u sirokom luku. -Promocije se dobijaju nakon jako glupih polaganja pred strebosima koji pitaju razne gluposti za povisicu od mozda $50-$60. -Americki deo tima uglavnom katastrofa, vecina bez dva grama mozga. -Za zaposlene Najgora oprema u gradu, stara i po 20 godina. -Ne ocekujte nista od kompanije za praznike, necete dobiti ni cokoladu.
Tehnologije
Junior IT Support Specialist
Odbio/la ponudu
Intervju težak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Opšta pitanja vezana za Linux i networking: DNS, TCP/IP, osnovne BASH komande itd.
Linux Administrator
Pozitivno
1. Okej mesto za ucenje
Zamerke
1. Radi se za minimalac 2. Ocajan menadzment 3. Nepostojeci trening 4. Losa struktura samog posla, svako radi sve manje-vise 5. Precesti "nesporazumi" izmedju menadzmenta i radnika
Technical Support
Pozitivno
Timski rad, dobra komunikacija.
Zamerke
Plata.
Windows tech
Pozitivno
-Super ljudi i radna atmosvera. -Subjektivno korektna plata za pozicije od low-medium ka medium i medium-high pozicije. Za vece pozicije ne znam kako raste plata. -Za ljude is Srbije, radi se od kuce. Nema saobracaja i gubljenja vremena u putu. -Firma moze da sluzi kao i odlicna odskocna daska za buducnost, ali isto tako moze da se napraduje samo mora postojati dosta poverenja u poslodavca, i pokazati dosta truda i ulaganja, sto je veliki problem kod nas na Balkanu- poverenje. -Iako je firma dosta velika i ima poslovnice na par kontinenata, i dalje nije postala "hladna korporacija", vec se svaka osoba gleda kao individua, i kao takva je bitna. -Moj savet ako zelite da radite u ovoj firmi je: Izracunajte koliko smatrate da treba da vam bude plata, otvoreno recite, a to kako ce se to racunati ostavite ljudima kojima je to posao. -Ponavljam kolege su odlicne, i trudice se da vas uce kad god imaju vremena i sto bolje. -Firma pruza opremu za rad. -U zavisnosti od tima, slabije posla ima vikendima, ili su slobodni dani.
Zamerke
-Dosta male plate za bas low lewel pocetne pozicije, ali opet ako tek pocinjete u IT sektoru ne mozete da ocekujete veliku platu. -Iako se ljudi trude da novi ljudi budu maksimalno obuceni, kao i u dosta kompanija nekada su baceni u vatru i primorani da se snadju. -Manjak ljudi u timu, barem trenutno, vec neko vreme. -Postoji cela ta situacija oko plate i placanja. Dodajem to u negativno posto smatram da je dosta zamrseno i da treba objasniti bolje na razgovoru za posao kada se daje ponuda. Ako budete imali razgovor, pitajte dok ne budete razumeli i tada odmah donesite odluku. -Nisam licno iskusio, ali postoje i timovi gde se tesko napraduje. -Tim u kome sam ja, su osobe veoma brzo napredovale ako su zaista bile vredne,i pokazivale inicijativu, ali isto tako sam upoznavao i osobe koje su istrosene od rada a bile su u takvim timovima gde se takva kolicina ili ritam rada ocekivao kao standard, doduse i to je subjektivno, svako ima svoja ocekivanja i mi i firma/tim. -Nema nekih specijalnih beneficija kome je bitno, koliko ja znam, tipa fit pass, ili korpe sa vocem, 13ta plata,gorivo, i sta je sada vec aktuelno. -Ono sto je meni smetalo je, dok je trajala ta situacija sa objasnjavanjem oko plata, imao sam osecaj kao da sam bio loptica za ping pong, i niko nije tacno znao da lepo objasni, ali je na kraju razjasnjeno.
Windows sys admin
Pozitivno
Nauči se dosta pod takvim pritiskom :)
Zamerke
Touchsupport nudi takozvane "bonuse", koje računaju tako što sabiraju na godišnjem nivou i od toga oduzimaju navodni porez - nigde zavedeno nije, nigde. Dobiješ na ruke jedva 60e od obećane cifre. Pozicija raste do T3 ali ne i plata, čitaj ispod. Plata: Noćne smene, rad praznikom kao i prekovremeni rad NE PLAĆAJU! Izvlače se preko firme koja uplaćuje plate - MiniMax -, to rade tako što svakog meseca koriguju radne sate, SVAKOG MESECA je satnica drugačija! Njihovo objašnjenje jeste da je to zato sto u Srbiji postoji određeni broj radnih sati i preko toga se računa kao prekovremeno - stoga rade to sa satima i vama "čine" uslugu. Na platnom nalogu se nigde ne računaju noćni sati, prekovremeni sati ili tokom praznika. Firma koja bi trebala u novinama da završi. HR uredno svakog meseca na pitanja o plati vas pošalje na MiniMax jer vam oni uplaćuju, i niko vam ne daje odgovor kolika je to satnica zapravo. CTO ovo podržava, čak se i blago uvredio - vi mislite da mi vas krademo!? Ma ne mislimo, znamo. Primaju vrlo lako, ali eto razloga i zašto, dobro razmislite na svu tu finoću i bajke koje nude. Trenutno se započinje postupak preko inspekcije rada i drugih organa.
Linux Tech
Pozitivno
Mnogo posla, gomila iskustva za kratko vreme ako ljudi žele da se bave ovim poslom.
Zamerke
Trening ne postoji, dobiješ da čitaš gomilu texta mesec dana i posle se snalaziš tako što smaraš kolege za pomoć pa ako stignu da pomognu super. Hr je haos, nikoga nije briga ni za šta. Postoje ljudi da traže greške da bi te eskalirali jer da bi isao na lvl2 moraš da nemaš ni jednu eskalaciju 3 meseca što je nemoguće jer telefon non stop zvoni, stalno je neko na chatu i dođe ti gomila tiketa. Dobiješ ugovor na neodređeno ali ga prekinu kad im volja i kako im volja. Firma se raspada.