Beograd | Hibrid
Beograd: Španskih boraca 75
21.09.2024.
|
Help Desk Specialist - English language |
M Plus Serbia is a Business Process Outsourcing company, and Customer Care is our core. Individual dedication, team expertise, and passion involved in each interaction with clients and customers represent our commitment to reliable service delivery. |
|
Are you proud of your English language communication as well as problem-solving skills? Would you describe yourself as a tech-savvy person with the ability to absorb and retain information quickly? If so, you would be a perfect fit for our Help Desk Specialist position! While providing quality technical support and presenting ideas in user-friendly language, your main duties would be:
What we expect from you:
What you will get from us:
There is no need for previous experience, as long as you are ready to learn and have fun during that process! If you want to give yourself a try in the new role, apply with your CV in English and join us! Only shortlisted candidates will be contacted. Good luck! |
Upoznaj kompaniju
Pozdrav od M Plus Serbia tima!
M Plus grupa oformljena je od strane evropskih lidera u okviru Business Proces Outsourcing (BPO) industrije. Samim tim, dugogodišnje lokalno poznata Trizma se priključila istoj.
Naša mreža okupila je preko poznavaoce preko 30 jezika i saradnike u preko 56 zemalja.
Negujemo radnu atmosfteru gde svako može da pokaže ideje i razvija se u smeru svoje vizije. Verujemo u vrednost raznolikosti, kao i učenje kroz deljenje iskustava.
Ukoliko govorite i jezike kao što su: engleski, nemački, italijanski, španski, francuski, grčki, portugalski, turski i mnoge druge, a usput razumete koliko znači iskrena i profesionalna podrška (i vama i korisnicima) prosledite nam svoj CV i postanite deo našeg tima. Verujemo da će te se pronaći u našem dinamičnom i multikulturalnom okruženju.
Naš focus je inovativan pristup u pružanju outsourcing usluga i poboljšanje različitih poslovnih procesa za naše klijente, sa fokusom na korisničku podršku. Takođe radimo na različitim aktivnostima u okvru operacija, koordinacije procesa i data analyticsa.
Čekamo i tvoj CV! Pošalji na hiring@mplusgroup.rs.
Menadžment kompanije
Beneficije
Balans karijere i privatnog života
Timska atmosfera
Zadovoljstvo projektima
Mogućnost napredovanja
Iskustvo o radu
Customer support agent
Pozitivno
Obuka skroz korektna 5/5. Ugovor, Odmor, Bolovanje itd sve uredno sto je zapravo standard ali to je jedino sto mogu da navedem kao pozitivno.
Zamerke
- Rukovodstvo - 2/5 (Vecinski neprijatni i forsiraju vas od starta) - Plata - pocetna je 60k i to je to, napredovanje kao individualac ne postoji, ljudi koji su na poziciji stite svoje miljenike iz grupa i daju im lakse kanale za rad. - Plata bar 30% placenija mora biti za ovakav rad. - Rad - Nenormalna kolicina stresa i multitaskinga, resavate probleme koji su izmedju kompanije i uglavnom Korisnika koji ne znaju ni da pricaju ni pisu. - Konstantno radite bar kroz 7,8 tabova u programu, a ukoliko ne stizete na vreme konstantno vas nadredjeno opominju i stvaraju jos veci stres. Targeti nerealni. - Konstantno stizu neki mejlovi, opomene, pracenje desavanja i van radnog vremena itd. Iluziju vam stvara to sto je posao “od kuce” pa mislite da ce biti lakse jer ste kuci u svojoj komfor zoni, a zapravo unosite stres i sve negativno u svoj dom. Pre bih se odlucila da cistim apartmane ili skupljam djubre na ulici nego da ponovo radim ovde.
Beograd | Hibrid
21.09.2024.
IT Specialist
Business Analyst
System Administrator
IT Help Desk / Support
Database Administrator
Call center agent
Customer helper
Predstavnik korisničkog iskustva
Zdravlje
Zabavni sadržaj
Edukacija, profesionalni razvoj
Obuke, konferencije
Timska druženja
Nagrade, bonusi, pokloni
Porodica i roditeljstvo
Kompanijski popusti
Preporuke se učitavaju...