Operater tehničke podrške
Inception d.o.o.
Beograd
Beograd: Admirala Vukovića 57
06.03.2025.
Potrebne kvalifikacije:
- Napredno poznavanje Windows operativnog sistema (konfiguracija i administracija)
- Napredno poznavanje Office paketa
- Poznavanje rada baza podataka i pisanje osnovnih upita
- Prethodno iskustvo u poslovima korisničke podrške u oblasti IT tehnologija i radu na rešavanju tehničkih problema klijenata
- Izrazita komunikativnost, odgovornost, timski rad, samouverenost i upornost
- Sposobnost brzog učenja i usvajanja novih znanja
- Po potrebi, odlasci na sastanke kod klijenata
Opis posla:
- Pružanje tehničke / korisničke podrške klijentima za postojeća softverska rešenja
- Pisanje korisničke dokumentacije i obuka klijenata za rad
- Manuelno testiranje novih funkcionalnosti softvera i prijavljivanje uočenih nedostataka
- Priprema i implementacija softverskih rešenja poštujući procedure i dokumentaciju
Poželjno:
- Poznavanje osnova administracije računarskih mreža
- Iskustvo sa administracijom Microsoft SQL servera
- Poznavanje JIRA ticketing sistema
Budućem kolegi nudimo:
- Mogućnost stalnog zaposlenja i ličnog napredovanja i usavršavanja
- Prijatnu radnu atmosferu, rad u dinamičnom okruženju i mladom timu
Upoznaj kompaniju
Kompanija Inception d.o.o. svojim uslugama i proizvodima ispunjava i modernizuje celokupno kancelarijsko i arhivsko poslovanje. Realizacijom svojih usluga kompanija ima zadatak uvođenje novih standarda kancelarijskog i arhivskog poslovanja. Inovativnost proizvoda – softverskih aplikacija u kombinaciji sa uslugama u okviru kancelarijskog i arhivskog poslovanja dovelo je do formiranja skalabilnih rešenja. Rešenja su u potpunost prilagodljiva i moguće ih je primeniti na kompanije različitih veličina (malih, srednjih i velikih preduzeća) i različitih delatnosti.
Kompanija u dosadašnjem radu sarađuje sa velikim brojem kako državnih institucija, javno-komunalnih preduzeća, tako i sa bankama, osiguranjima i drugim firmama privatnog sektora.
IT Help Desk / Support
Preporuke se učitavaju...