Prošlo je skoro godinu dana od kada je otvoren CrazyHubs Novi Sad, više od godinu dana od kako je CrazyLabs pokrenuo CrazyHubs inicijativu širom sveta, a mi smo upravo otvorili prijave za treći ciklus i pozivamo sve zainteresovane da se prijave na sledećem linku:
https://www.crazylabs.com/crazyhubs/serbia/novi-sad/
Ovo su samo neke od igara koje su do sada kreirali CrazyHubs polaznici:
Iza nas su dva uspešna četvoromesečna ciklusa akceleratora!
Više od 50% registrovalo svoje paušalne agencije i nastavilo saradnju sa CrazyLabs po PPP (paid per prototype) modelu. Većina se i fizički zadržala u našim prostorijama i koristi kapacitete akceleratora i nakon završetka programa, što samo govori o sjajnoj timskoj atmosferi i zajednici koja je nastala.
Naš cilj je pre svega da osnažimo indie developere da postanu samostalni i finansijski stabilni kako bi kasnije mogli i da razvijaju zahtevnije igre i sopstvene projekte.
Najveći fokus je naravno ideaciji i produkciji u skladu sa standardima hyper casual industrije. Polaznici imaju benefit mentorstva u gejm dizajnu, pičovanju ideje, Unity developmentu, analizi tržišta i aktuelnih trendova, analizi podataka putem našeg CLIK dešborda i još mnogo toga.
Timovi iz haba kojima su nakon pohađanja programa akceleratora ponuđeni profesionalni ugovori nakon 4 meseca, nastavili su da saradjuju sa CrazyLabs timom.
Celokupan način rada je rezultirao i našim prvim, uskoro i globalnim izdanjem.
Pored svih sjajnih timova sa kojima sarađujemo, ovom prilikom želimo da istaknemo tim Lab Rats.
Lab Rats tim čine Ensar Saćirović iz Novog Pazara (3D artist), Ana Čaušoska iz Makedonije (Game designer i 2D artist) i Jovan Bulatović iz Kikinde (Unity developer).
Ana i Ensar su studenti Akademije Umetnosti u Novom Sadu, dok je Jovan student FTNa takođe u Novom Sadu.
Pre CrazyHubs programa nisu imali mnogo timskog iskustva, ali su bili veoma posvećeni svojim individualnim veštinama i vrlo brzo su se uhodali i ušli u ritam testiranja hyper casual prototipova.
Već treća igra koju su testirali, bila je ASMR igra Fridge Organizing, koja je nakon 3 iteracije (2 nedelje rada i testiranje) prošla neophodne KPIs (key performance indikatore) i prosla CPI (cost per install) test na TikToku sa rezultatom od $0.12, dok se Facebook CPI kretao oko $0.40.
Prvi D1 (day 1) test, gde testiramo koji broj korisnika se vraća u igru nakon 24h i koliko su duge sesije igrača, pokazao je sjajnih 36% retenzije igrača, a vreme igranja je bilo čak 30:46 minuta.
Fridge Organizing je za vrlo kratko vreme dostigao rank unutar top 50 igara na Google Play i App Store, trenutno ima preko 500 000 korisnika i brzo hita ka svom prvom milionu.
Ovaj primer pokazuje da je i dalje moguće uspeti na veoma zasićenom i kompetitivnom hyper casual tržištu iz adekvatno vodstvo i mentorstvo.
Poziv na prijavu
Želimo ovom prilikom da pozovemo sve koji žele da se oprobaju u razvoju hyper casual igara da apliciraju za treći ciklus CrazyHubs akceleratora, prijave su otvorene i najkasnije trajaće do 15. maja.
Više detalja o samim uslovima aplikacije možete pročitati na našem sajtu na kom se nalazi i sama aplikaciona forma:
https://www.crazylabs.com/crazyhubs/serbia/novi-sad/
Veoma smo entuzijastični povodom ovog ciklusa i jedva čekamo da vidimo i upoznamo nove talentovane i posvećene ljude sa kojima ćemo sarađivati!
GAME ON!