Ostavi recenziju, imaš mogućnost da osvojiš avionsku kartu u vrednosti od 150€. Podeli iskustvo.

O kompaniji
8
Iskustva
6
Plate
Poslovi
Digitec Galaxus d.o.o. logo

Digitec Galaxus d.o.o.

2
14.06.2022.

Kako smo snimili naše reklame?

Helloworld

Ovim projektom smo želeli da unesemo promenu na uspavano tržište; želeli smo da sa svima podelimo našu idiličnu kulturu i prikažemo naše timove na realan i autentičan način. Mi smo unikatni, naši timovi menjaju svet i dičimo se inovacijama koje pokreću naš uspeh.

BLA, BLA I BLA!

Da li Vi to romantizujete poslovni svet? Pokušali smo i mi, ali nam nije pošlo od ruke.

Milenija Ristić i ja smo se sastale na sedmom spratu naših kancelarija, u ležernoj sobi pored terase na krovu i odlučno započele dvočasovni sastanak koji smo u kalendar unele pod imenom „Intervjui sa supervizorima“. Krenule smo da razmišljamo, potom smo nastavile da pričamo o dosadašnjem iskustvu – ona je diplomirana pozorišna rediteljka, a ja sam radno iskustvo organizatorke i producentkinje stekla na snimajućim setovima. „Kš-kš-kš“ je termin koji je nastao tada i koji koristimo do danas, a označava onomatopeju zvuka vraćanja u realnost.

Kakvi crni inscenirani intervjui – to smara; daj da mi snimimo reklame!

Donele smo odluku da predstavimo naše timove u duhu koji je samo nama jedinstven i koji je nemoguće iskopirati, tj. da snimimo reklame po uzoru na Galaxus! Aleksandar Zabunović nam je dunuo vetar u leđa i dao smernice u kom vremenskom okviru je moguće efikasno ispričati priču na internetu i predložio fantastičan duo koji bi mogao da snimi tu ideju.

Glavna motivacija, a ujedno i glavni izazov nam je bio što mi trenutno nemamo web-shop i što domaće tržište ne poznaje naše brendove. Pa, zašto bismo onda snimali reklame? Prosto rečeno, zbog naše autonomije koja nam dopušta da se zabavljamo, eksperimentišemo i pomeramo granice.

Shvatile smo da oglasi za posao ne moraju da budu dosadni!

Prevrtale smo se po kauču i foteljama i samo što nismo dubile na glavi u procesu izrade scenarija... Želele smo da predstavimo odgovornost naših timova na verodostojan način. Naša percepcija Danila Starčevića je pokrenula dolazeću lavinu ideja. On je u Milenijinim i mojim očima guru života, a ne kolega u ulozi coach-a. Nastavile smo da se zabavljamo i napisale trostruko više priča od onih koje su na kraju ekranizovane. Koleginice i kolege koji su sarađivali sa nama u procesu izrade scenarija su nam dali svoje poverenje, jer su uvideli da smo ušle u suštinu njihovih obaveza i odgovornosti na nama svojstven i duhovit način.

U pretprodukciji smo imale jednog eksternog saradnika (koji je u tom trenutku završavao studije na Univerzitetu umetnosti u Cirihu), jedinstvenog Pavla Mijucu, zaduženog za crtanje storibordova. U tom periodu je došlo i do upoznavanja gore pomenutog dua PENO MEDIA, tj. Suzane i Milana sa konceptom reklama. U njima smo probudili entuzijazam našim „ludim“ idejama i tačno su prepoznali šta želimo da napravimo.

Za njih nismo bili „još jedan klijent u nizu“, jer su u produkciju ušli podjednako kao i mi – srcem i znojem!

Potraga za eksternim članovima snimajuće ekipe je okončana u momentu kada su kostimografi i šminkerka rekli (sudbonosno) da. Na sastanku sa fantastičnom Marinom Perić smo verovali da je nećemo pridobiti. Međutim, priče i naša energija su u njoj takođe probudile entuzijazam, te nam se javila sa potvrdom da sarađujemo i da u projekat ulazi sa još jedim kostimografom i to mladim talentom Stefanom Kostadinovićem. Jana Škobić se pobrinula da sve zvezde (kako se filmskim žargonom kaže) „ne sijaju“ na ekranu i upustila se u projekat kao naša šminkerka.

Svi naši glumci i sve naše glumice, kao i ostatak ekipe su zapravo naše koleginice i kolege! Andrija Klarić je bio naš saund dizajner, a Nađa Čolaković i Luka Đeković su se oprobali u scenografiji.

Šta će nama glumci?

Prošle smo kroz čitav proces kastinga i shvatile da su ove reklame pisane za naše zaposlene, stoga smo u glavne uloge ubacile upravo njih! U našoj ekipi se kriju raznorazni talenti, a oni koji su izrazili interesovanje ka svetu snimanja su zvezde naše kampanje!

Sve zasluge ovog projekta idu upravo njima, stoga hvala: Dorijanu koji je potencijal za film Raše Andrića, Isidori i njenim patofnama, Anđelijinoj smelosti, Markovoj fleksibilnosti, Vesninoj energiji, Stefanovom meraklijskom duhu, Anjinom pokerface-u, Kristininom buntu, Aninom spartanskom držanju, Natašinoj odvažnosti, Markovom strpljenju, Igorovom angažmanu, Mlađinom rokenrolu, Borisovom šarmu, Stefanovoj disciplini, Petrovoj nonšalantnosti, Željkovom entuzijazmu, Ognjenovom đuskanju, Duškovom superstar vajbu, Stefanovom iskustvu, Sanjinom smejanju, Katarininoj profesionalnosti, Sandrinoj vedrini, Majinoj zeka-peka fori, Nikolinoj pokretačkoj energiji, Đorđevom njuhu za pravdu i zaključno Danilu kao večnoj inspiraciji.

Šta sada?

Ovaj skromni projekat je naša vizija za budućnost! Mešavina odgovornosti i zabave predstavlja ono što bismo svi mogli da radimo. Hajde da svi mi koji smo kreativni izađemo iz šablonskih „stock“ rešenja koja nam se serviraju na tacni i zapravo motivišemo jedni druge da budemo što više jedinstveni, te da i poslovni svet sagledamo na drugačiji način!

Za više informacija, posetite Digitec Galaxus d.o.o.

Galerija