O kompaniji
7
Iskustva
3
Plate
Poslovi
TargetVideo (bivši Brid.TV) logo

TargetVideo (bivši Brid.TV)

Oceni kompaniju
29.12.2022.

Šta programeri baš cene u domaćim IT firmama

Helloworld

U Srbiji trenutno postoji na hiljade IT firmi, ali samo nekolicina su osnovane i razvijene u našoj zemlji. Jedan od glavnih razloga za tako malu zastupljenost domaćih firmi u informatičkom sektoru je taj što moraju da se bore sa svetskim IT gigantima da privuku mlade talente.

Kako im to polazi za rukom? Domaća firma Brid.TV odlučila je da to podeli s nama.

Brid.TV je anketirao zaposlene programere da sazna šta ih je najviše privuklo da se zaposle u firmi.

Evo šta su rekli…

1. Skraćeno radno vreme

Većina kompanija u Srbiji radi 40 sati nedeljno, a neke čak i više. Zato je činjenica da zaposleni u Brid.TV-u rade 35 sati nedeljno (7 sati dnevno) izglasana za najpopularniji razlog što programeri biraju ovu firmu.

“Ova inicijativa, koja je pokrenuta s namerom da se istaknemo u moru drugih poslodavaca, brzo se pokazala kao odličan način da se poboljša produktivnost i zadovoljstvo zaposlenih”, rekao je Uroš Jojić, izvršni direktor Brid.TV-a.

Iskreno, nije ni čudo što je ovaj benefit izglasan kao najprivlačniji – omogućava svim zaposlenima da posvete više vremena hobijima, porodici i prijateljima.

2. Domaća firma sa svojim proizvodom

Veliki broj programera stavio je akcenat i na rad za domaću firmu sa sopstvenim proizvodom. Većina je kao razlog navela što vole da vide plodove svog rada i da firma sama sebi kreira pravila. To mogu mnogo lakše postići radom na internom proizvodu nego na autsorsing projektu.

Kao dodatan plus, mnogi su naveli i da cene to što je Brid.TV domaća firma koja se probila na svetskom tržištu.

3. Rad sa iskusnim senior programerima

Nije iznenađujuće da mnogi programeri visoko cene rad sa iskusnijim kolegama. Ovaj glas je pogotovo bio popularan među juniorima sa ispod tri godine iskustva.

I najmlađi programeri svesni su da je u industriji koja se toliko brzo menja poput IT-ja konstantno učenje i unapređivanje ključno za razvoj karijere.

Mnogi programeri istakli su da im je mogućnost rada sa kolegama sa više od decenije iskustva u IT-ju bio od neizmerne važnosti prilikom opredeljivanja za Brid.TV.

4. Stabilnost posla

Iako su anketirani bili različitih godina (od 22 do 46 godina), svi su istakli stabilnost posla kao jedan od najbitnijih faktora pri odabiru firme. Ovo nam samo ukazuje na to da je uprkos razlikama u načinu života između mlađih i starijih generacija programera, stalno zaposlenje i finansijska sigurnost univerzalan kriterijum pri odabiru poslodavca.

Više od trećine zaposlenih navelo je da im je bitno da je firma samostalna i da se ne oslanja na investitore, kao i da ih je to privuklo da se prijave u Brid.TV.

Šta su programeri još istakli

Pored ove četiri najizglasanije stavke, programeri su istakli još nekoliko stvari koje vole da vide u IT firmama:

  • Brze unutrašnje procese u firmi bez dugih sastanaka
  • Maksimalno izbegavanje birokratije i pisanja dokumentacije
  • Dugo zadržavanje zaposlenih
  • Rad na inovativnom proizvodu

Da li se slažete sa izborima zaposlenih u Brid.TV-u? Koje od ovih stavki su vama najbitnije pri odabiru IT poslodavaca? Podelite vaša mišljenja u komentarima!

O Brid.TV-u:

Brid.TV je vodeća video platforma koja je nastala i razvila se na domaćem tlu, a takmiči se na svetskom tržištu u industriji video oglašavanja. Njihov proizvod omogućava izdavačima širom sveta da neometano prikazuju video-sadržaj i monetizuju ga.

Brid.TV posluje od 2018. godine i sarađuje sa kompanijama širom sveta. Preko 80% njihovih klijenata nalaze se u Sjedinjenim Državama, a među ostalima se nalaze i neke od najvećih medijskih kuća na Balkanu i u Evropi.


Poseti profil kompanije.

Galerija