HelloWorld logo
17.08.2021. ·
4 min

Startap sa timom u Beogradu ostvario je san svake kompanije - vole ga korisnici, ali i investitori

Uroš Jelić Uroš Jelić

 Startap Super identifikovao je problem, ali i pronašao rešenje koje olakšava život ljudima u SAD – a to su prepoznali i najzahtevniji investitori koji su u ovaj startap investirali dodatnih 50 miliona dolara u okviru C runde finansiranja koji će sigurno biti investirani i u posebnu kancelariju u Beogradu.

Super, startap koji je ponudio revolucionaran sistem osiguranja tehničkih i mehaničkih stvari u domu, uspeo je da dođe do serije C finansiranja, što je zaista veliki poduhvat koji uspe da ostvari izuzetno mali broj startap kompanija jer je danas izuzetno teško na pravi način realizovati i monetizovati čak i najbolju ideju.

Nakon uspešnog prolaska kroz A i B faze finansiranja, Super je u C fazi uspeo da obezbedi dodatnih 50 miliona dolara kapitala zahvaljujući poslovnom planu iza kog stoji briljantna, ali izuzetno jednostavna ideja koju Jorey Ramer krenuo da realizuje pre gotovo 6 godina – što je i prepoznao glavni ulagač, kompanija Wells Fargo Strategic Capital.

Kako izgleda ideja vredna 50 miliona dolara?

Super želi da svakome pruži pomoć u kući onda kada mu je ona najpotrebnija – kada se nešto pokvari.

Brojni novi vlasnici kuća u SAD vremenom počinju da uviđaju brojne skrivene troškove koje nisu očekivali, a možda najveći od njih su svakako kvarovi na tehničkim i mehaničkim uređajima. Pozivanje majstora je za mnoge jedino rešenje koje u velikom broju slučajeva uopšte nije jeftino, a vrlo često ni dovoljno brzo.

To je bila ključna stvar koju je Super želeo da unapredi i stvori sistem koji će činiti zadovoljni vlasnici domova, zadovoljni serviseri, ali i neverovatno brzo vreme interakcije i sa jednima i drugima kako bi problem bio uklonjen u najkraćem vremenskom roku.

Investicije, ali i zadovoljstvo svih učesnika u Super sistemu jasno pokazuju da je ovaj startap pronašao magičnu formulu.

Šta Super tačno radi bolje od drugih?

Super je na sebe preuzeo izuzetno impresivan zadatak revolucionizovanja koncepta osiguravanja tehničkih i mehaničkih uređaja u kući kao što su, primera radi - centralne klime, kompjuteri, bela tehnika - kroz tri plana pretplate.

Sve što je potrebno jeste da postanete član Super porodice koja će vam potom popraviti ili zameniti svaki problematičan tehnički ili mehanički uređaj (u skladu sa pravilima izabranog paketa), ili rešiti sistemski kvar (centralna klima) – vrlo često, znatno povoljnije od direktnog pozivanja lokalnog majstora.

Ceo proces je neverovatno prost i sve se može kontrolisati ili obaviti preko mobilne aplikacije.

Prosto rečeno, onog trenutka kada vam se neki uređaj pokvari, vi preko aplikacije kontaktirate Super, odnosno ovlašćenog servisera čiji kvalitet i pouzdanost rada je kompanija detaljno proverila, koji dolazi do vas i u najkraćem mogućem roku rešava problem koji imate.

Super uspeva da bude znatno povoljniji jer provereni i kvalitetni majstori imaju sigurne poslove radeći za Super i svoju satnicu, koja u SAD može biti veoma visoka, naplaćuju znatno niže i žele da problem reše u najkraćem mogućem roku kako bi mogli da se posvete sledećem klijentu koji ih preko Super sistema kontaktira – umesto da sami rade na pronalaženju novih poslova.

Inovacije

Sa ogromnom platformom, koja prati sve ono što je najbitnije vlasnicima domova, ali i majstorima koji su zaduženi za njihovo održavanje, Super je za jako kratko vreme uspeo da napravi velike promene po pitanju pokrivenosti, brzini, mogućim prevarama i potpune automatizacije procesa koji maksimalno olakšava život svim korisnicima stavljajući fokus na servis, a ne novac.

Ne samo da algoritmi koje je Super razvio za svoju aplikaciju analiziraju koliko će servis koštati u odnosu na lokaciju, veličinu doma i mnogih drugih faktora, u aplikaciji postoje brojne napredne funkcije koje korisnicima omogućavaju komunikaciju sa Super timom kako bi prijavili kvar, pozvali ekipu za popravku i pružili više informacija o problemu koji imaju.

U pitanju je prvo moderno rešenje za održavanje doma koje na najbolji način koristi podatke i tehnologiju kako bi pomoglo ljudima da zaštite važne uređaje koji vrede više hiljada dolara.

Nova runda finansiranja svakako će pomoći širenju usluga kompanije o dodavanju novih servisa, ali i unapređenju njenog softvera, za koji je zadužen i tim osnovan u Beogradu koji postoji 4 godine.

Zahvaljujući agresivnom rastu koji Super uspeva da održi unapređujući svoje servise i proširujući korisničku bazu, ali i bogatom i uspešnom iskustvu osnivača Jorey Ramera koji iza sebe ima veoma uspešne startape, i tim u Srbiji će bez ikakve sumnje rasti kako bi svojim talentom i radom pomogao osvajanje SAD.

Super trenutno širi svoj tim u Beogradu i traži kandidate za sledeće pozicije:

Napiši komentar
Uroš Jelić Uroš Jelić

Nekada IT novinar, a sada PR u tehnološkom svetu koji svaki dan gleda da otkrije i nauči nešto novo i to prenese na druge (silom ili milom). Pogotovo kada je potreban savet za kupovinu telefona.

Iz ove kategorije