
Cypher Tech Solutions d.o.o.
Iskustva
Customer Support
Pozitivno
Plata i plaćen Fitpass
Zamerke
Počnimo od neiskusnog HR-a koji vrši mobing nad radnicima, viče i preti otkazima, do tim lidera koji će vas redovno kritikovati i izolovati od ostatka tima ukoliko se ne uklopite u kolektiv, koji je, blaže rečeno, kritičan. Nepoverljivost vlada među zaposlenima i redovno se nameštaju međusobno. Bio sam tamo mesec dana i doživeo sam nekoliko bizarnih situacija, kojima nije mesto u korporativnoj sredini. Klijent funkcioniše po vojničkom principu kažnjavanja svih ako neko napravi grešku, drugoj grupi su skinuli novac jer je neko uneredio toalet. Niste prijavljeni za punu platu i ostatak se prima elektronskim putem, nije vam dozvoljeno da govorite za koga radite van kancelarije, sme samo na engleskom da se priča i svako korišćenje telefona unutar kancelarije se kažnjava prekidom ugovora. Osećaj kao da ste u pritvoru, od osam sati radnog vremena, vi ste 7 sati i 20 minuta za računarom gde morate konstantno raditi bez predaha. Javno vas prozivaju u grupi ukoliko napravite neku grešku i prete vam sankcijama. Jako negativno iskustvo, moj savet vam je da otpustite ovu iz HR-a jer evidentno je da je nesposobna da radi svoj posao, promenite klijenta i prijavite radnike za ceo iznos. Počnite da ih tretirate kao ljudska bića, umesto što ih tretirate kao robote.
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Kako je izgledao proces
Customer Support
Pozitivno
/
Zamerke
Pozitivnih utisaka nema. Bio sam zaposlen na mesec dana. Obuka traje dve nedelje. Sve sto mi je receno na prvom razgovoru nema nikakve veze sa radom posle. Osecaj je kao da ste u zatvoru, radi se konstantno od samog pocetka smene pa do kraja. Imate samo pauzu jednu na kojoj mozete da predahnete. Prijavljeni ste na minimalac, ostatak novca se prima elektronskim putem, drugim sredstvima (ko zna, zna). Menadzeri i tim lideri vas sibaju svaki dan ako napravite neku gresku. Javno vas kenseluju na grupnim cetovima umesto da iskomuniciraju sa vama i rese problem. Ne smete da koristite telefon ni u jednom trenutku, stalno vas nadgledaju kamere, mora sve vreme da se prica na engleskom jeziku. Moja preporuka je da zaobidjete ovu kompaniju u sto sirem luku.
Customer support
Pozitivno
Plata je na vreme i u celosti
Zamerke
Nenormalno velika kolicina posla, bukvalno radite bez prestanka pri cemu se konstantno meri koliko ste uradili i objavljuje na kraju dana. Ljudi uglavnom odustaju i manjine ostane posle obuke da radi. Smene vam se menjaju kako njima odgovara, slobodne dane nemate spojene i uglavnom nisu vikendi uopste. Jako lako se dobija otkaz i niko se ne zadrzi duze od 2-3 meseca.
Customer support
Pozitivno
Atmosfera u firmi je sjajna, preovladjuje timski duh. Obuka traje dve nedelje, vodi je stručna i sjajna osoba koja odlično prenosi znanje. Plata je dobra, trud se ceni, iako je posao poprilicno obiman, nema prekovremenog rada. Devojka iz HR-a je fleksibilna i profesionalna, sve se može dogovoriti.
Zamerke
/
Customer Support Agent
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Customer Support Agent
Odbio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Customer support specialist
Pozitivno
Isplata je na vreme i u celosti, fitpass, privatno zdravstveno
Zamerke
Neogranicena kolicina posla i efektivan rad od 7+ sati. Pauze odredjuje team lead i poprilicbo se lako dobija otkaz cak. HR neiskusan i ako im sw ne dopadnete izmislice razlog da vas otpuste