
Hyperoptic Ltd
Iskustva
Customer Support
Pozitivno
To se podrazumeva, ali većina kolega su divni i iskreni ljudi koji će ti postati prijatelji brže nego što možeš da zamisliš. Timski duh je jak i kad god ti zatreba pomoć, neko će biti tu da ti pomogne. Plata stiže na vreme.
Zamerke
Ljudi sa malo ili nimalo rezultata bivaju unapređeni i niko zapravo ne zna zašto, što rukovodstvo čini veoma teškim za poštovanje. U proteklih godinu dana i više u sektoru korisničke podrške, sa dolaskom novog šefa podrške i novih operativnih menadžera, stvorena je veoma nezdrava atmosfera u timu. Svako ko iznese kritiku na račun novih inicijativa biva izolovan. Došlo je do toga da se ni tim lideri više ne pitaju za mišljenje — sve odluke donose tri osobe sa veoma ograničenim znanjem i/ili iskustvom u upravljanju. Šef sektora korisničke podrške ima istoriju govorenja negativnih stvari o kolegama nižeg ranga pred drugim zaposlenima, čime podriva autoritet agenata, menadžera i tim lidera. Poznato je oko 10 slučajeva ovakvog ponašanja, ali HR odbija da reaguje dok se ne podnese zvanična tužba za mobing. Šef CS sektora insistira da se razgovori vode iza zatvorenih vrata i bez ikakvog zapisa, verovatno kako bi se zaštitio od mogućih pravnih posledica. Senioritet ti ne donosi nikakva prava. Na godišnjoj evaluaciji možeš da dobiješ povećanje od 0%, bez ikakvog konkretnog objašnjenja. Reći će ti da povratne informacije i pregled plate nisu obavezni. Reći će ti da nisi ključni igrač, ali neće objasniti zašto. Budžeti i benefiti se seku na sve strane, a kruže glasine da će firma uskoro biti prodata. Mnogi su otpušteni i u Srbiji i u Velikoj Britaniji — niko nije siguran.
PIA Coordinator
Pozitivno
Redovna plata, kuhinja u kompaniji nudi besplatnu kafu, čajeve i ceđenje sokova. Kolektiv je prijatan i druželjubiv, povremeno kompanija organizuje kompanijske proslave i ručkove koji su besplatni. Dosta beneficija poput Fit pass-a i online psihijatra.
Zamerke
Skoro pa nemoguće da se napreduje na višu poziciju sa većom platom. Plate su u proseku 800€ i to za nekih 70-80% pozicija u kompaniji. Vlasnica kompanije nije voljna za kompromise gde bi radnicima bilo lakše već se sve odluke donose bez konsultacija sa radnicima već su u zasnovane na interesu nje same.
Tehnologije
Technical support
Pozitivno
Redovna plata, rad od kuce, privatno zdrastveno osiguranje, dobra timska atmosfera. Ljudi koji su spremni da pomognu, dodatna zarada u vidu overtime-a.
Zamerke
Ne postoji mogucnost za profesionalno usavrsavanje u vidu dodatnih obuka i seminara, (odnosi se na CS) jer za to firma nema ni vremena ni sredstava. Jako male sanse za napredovanje unutar firme, previse je ljudi, a premalo otvorenih radnih mesta. Skromno povecanje plate i neprimereno s obzirom na kolicinu posla. Preporucujem firmu za prvo iskustvo u korporaciji, moze da Vam bude dobra ,podloga' za dalje. Nemaju obezbedjen parking za sve zaposlene. Placa se Fitpass, sto je u 90% kompanija besplatno. Ne postoji ,,senioritet".
Tehnologije
Customer Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Odgovor kompanije
Customer Support
Pozitivno
Prijatna atmosfera u kancelariji, sa modernim i lepo uređenim prostorom. Neformalna druženja u dvorištu dodatno doprinose pozitivnom radnom okruženju. Tim je sastavljen od sjajnih, profesionalnih ljudi koji su uvek spremni da pomognu i budu od podrške.
Zamerke
Napredak je spor i tesko ostvariv u praksi.
Odgovor kompanije
New Build Coordinator
Pozitivno
Pojedine kolege.
Zamerke
Firma koja nije bila tako loša na početku, međutim, otkako je došao novi senior menadžer, firma je u potpunom rasulu. Otpuštaju se radnici, ljudi odlaze iz firme, velike frustracije na poslu, mobing i slično. Ne preporučujem nikom da ovde radi, osim ako vam hleb nije u pitanju. Mogućnost za napredovanje je takođe 0. Ako pokažete intuiciju da znate nešto, samo će vam natovariti još posla.
Odgovor kompanije
Customer support Tech
Pozitivno
Citam ove negativne komentare i tacno znam o kakvim profilima kolega se radi. Radim vise godina u HO i mogu ovako da Vam kazem, imam vise od 30 dana RADNIH za godisnji odmor koje mogu da uzmem kad god hocu, naravno treba na vreme prinavljivati kako bi se svi agenti uklopili. Pored toga 6 radnih dana sick leave koje mogu da uzmem kad god. Kanc je sad u Blue Centru preko puta Palate Srbije i sjajno mesto, busevi i sl. Menadzent apsolutno nije los kako je opisano, naprotiv vrlo razumni vrlo motivisuci, vrlo profesionalna i prijatna komunikacija bez pritisaka, uz veliko razumevanje i podrsku, bar meni do sad a promenilo mi se 6 menadzera. Vrlo obazriva komunikacija, blaga. Imala sam puno porodicnih problema, bolesti i sl, za sve veliko razumevanje. Ova firma itekako motivise i supportuje dobre radnike, i za moj pojam prilicno zmure i na neke razmazene dzabalebarose koji kukaju na svaku promenu u firmi, kukaju sto ima non stop poziva a ne razumem sta je cudno, pa radis u call centru, to ti je posao da primas pozive i pomazes musteriji. Bonusi kvartalni, provizije, nagrade na mesecnom nivou, uvek otvoren overtime da radis kad god hoces koliko god hoces sati/32 ukupno ali mislim na dnevnom novou, samim tim mogucnost je za bolju zaradu. Ko zeli da radi i ima dobre rezultate moze vrlo dobru platu da ima. Napisane plate su nerealne, oko 80.000 pocetna, za nekog sa srednjom za CS
Zamerke
Ne vidis raspored kad ti rade kolege, to mi jako smeta al kontam da je i to u resavanju
Odgovor kompanije
Solution Architect
Pozitivno
S obzirom na to da su redovna plata i zdravstveno osiguranje osnovna očekivanja, mogu reći da apsolutno nemam nijedan pozitivan utisak o kompaniji.
Zamerke
Organizacija se suočava s nedostatkom strukture, usklađenosti i transparentnosti, dok je tehničko znanje na opštem nivou prilično ograničeno. Menadžment nema pravi autoritet, za razliku od sličnih pozicija u Velikoj Britaniji, pa se taj nedostatak često kompenzuje prebacivanjem odgovornosti, manipulacijama i kulturom “rekla-kazala” – sve kako bi se zadržale pozicije bez preuzimanja odgovornosti. Ako se priključite kompaniji, preporučljivo je pažljivo deliti svoje znanje, pogotovo ako je ono na višem nivou u odnosu na kolege, jer bi to moglo izazvati rivalstvo sa ljudima koji su tu dugo i smatraju svoje pozicije sigurnima. Radna atmosfera više podstiče konkurenciju nego saradnju, što stvara prilično toksično okruženje. Veći deo zaposlenih godinama ostaje na pozicijama bez osnovnih kvalifikacija, a znanje su sticali “u hodu” umesto kroz strukturirano usavršavanje. Za one koji teže profesionalnom razvoju kroz razmenu znanja i stalno učenje, preporucujem apsolutno izvbegavanje ovakvog okruzenja. Kao savet za kraj: izbegavajte sastanke s menadžmentom iza zatvorenih vrata bez zvanične korespondencije. Time se možete zaštititi od mogućih manipulacija, neistina i dezinformacija.
Odgovor kompanije
Telecomms Compliance Coordinator
Bez ponude za posao
Kako je izgledao proces
Odgovor kompanije
Marketing Executive
Pozitivno
Vrlo korektan poslodavac i odnos prema zaposlenima. Odlican paket benefita, plata korektna sa rastom koji se zasniva na prethodno ostvarenim dobrim rezultatima. Radna atmosfera je jako dobra, vodi se racuna da se ne desava stres. Prekovremeno se ne radi osim ako neka specificna situacija ne zahteva da se ostane nekad malo duze ali se cak ni to ne desava sa pritiskom nego sa molbom. Work life balans se postuje. Generalno kompanija otvorena za nove ideje, ne forsira se previse razlika u nivoima. Nezavistnost, pragmaticnost i proaktivnost se izuzetno ceni i vrednuje.
Zamerke
Priroteti. Nedostaje jedna kvalitetna prioriterizacija sa vrha kompanije. Leveling postoji ali ne za svaki tim i poziciju. Planovi karijernog rasta treba da su malo jasniji jer negde jeste jasno stavljeno do znanja da to kompanija podrzava ali ponekad nije jasno koje su apsolutno sve mogucnosti.