O kompaniji
53
Iskustva
32
Plate
Poslovi
Hyperoptic Ltd logo

Hyperoptic Ltd

2.5

Iskustva

2.5 47%

Menadžment kompanije

1.9

Beneficije

3.1

Balans karijera-privatni život

3.3

Timska atmosfera

3.7

Zadovoljstvo projektima

2.8

Mogućnost napredovanja

2
Intervju
02.02.2025
Pozitivno iskustvo

Customer Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije započinje grupnim intervjuom sa HR predstavnikom putem Teams video poziva. Sagovornik je bio profesionalan i ljubazan, uz detaljno predstavljanje kompanije i benefita kroz prezentaciju. Atmosfera je bila opuštena, a pitanja su uglavnom bila opšte prirode, uz nekoliko vezanih za Customer Support. Nakon ovog razgovora, kandidat popunjava Google formu sa informacijama poput očekivane plate i dozvole za rad u Srbiji. Sledi faza testiranja koja uključuje rešavanje mejlova i multiple-choice pitanja iz engleske gramatike i leksike. U završnoj fazi održava se intervju sa timskim menadžerima, takođe putem Teams-a. Razgovor je bio prijatan, a pitanja su se fokusirala na osnovnu dijagnostiku problema u troubleshootingu, što ne predstavlja izazov za kandidate sa iskustvom.
Korisno? 1

Odgovor kompanije

Hvala ti na komentaru! Drago nam je da je tvoje iskustvo tokom selekcije bilo pozitivno i nadamo se da ćemo imati prilike da nastavimo saradnju u Hyperoptic-u još dugo :) -TA tim
Korisno? 0
Iskustvo
02.02.2025
2 Ne preporučuje

Customer Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Prijatna atmosfera u kancelariji, sa modernim i lepo uređenim prostorom. Neformalna druženja u dvorištu dodatno doprinose pozitivnom radnom okruženju. Tim je sastavljen od sjajnih, profesionalnih ljudi koji su uvek spremni da pomognu i budu od podrške.

Zamerke

Napredak je spor i tesko ostvariv u praksi.

Korisno? 4

Odgovor kompanije

Hvala ti što podelio/la svoje utiske. Kultura naše kompanije nam je zaista važna i drago nam je da je prepoznata kao pozitivna osobina Hyperoptic-a! Što se tiče mogućnosti za napredovanje, karijerni razvoj nam je jedan od prioriteta i stalno radimo na unapređenju tog procesa. Iako možda nismo u mogućnosti da obezbedimo napredak za svakog našeg zaposlenog, verujemo da će naš kontinuirani trud omogućiti više šansi za razvoj u budućnosti. Ukoliko želiš da detaljnije popričamo o ovome, možeš da nam pišeš na: [email protected] -TA tim
Korisno? 0
Iskustvo
23.01.2025
1 Ne preporučuje

New Build Coordinator

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Pojedine kolege.

Zamerke

Firma koja nije bila tako loša na početku, međutim, otkako je došao novi senior menadžer, firma je u potpunom rasulu. Otpuštaju se radnici, ljudi odlaze iz firme, velike frustracije na poslu, mobing i slično. Ne preporučujem nikom da ovde radi, osim ako vam hleb nije u pitanju. Mogućnost za napredovanje je takođe 0. Ako pokažete intuiciju da znate nešto, samo će vam natovariti još posla.

Korisno? 19

Odgovor kompanije

Hvala ti što si podelio/la svoje iskustvo. U Hyperoptic-u ulažemo velike napore da iskustvo svakog pojedinca učinimo što boljim, a konstruktivni komentari kako bivših tako i sadašnjih zaposlenih pomažu nam da pružimo bolje okruženje. Razumemo da svaka promena može doneti nesigurnost a u nekim slučajevima čak i otpor. Naš cilj je da osnažimo naše zaposlene i kroz naše procese identifikujemo izazove kako bismo ih prevazišli. Karijerni razvoj je uvek jedan od naših prioriteta, i stalno radimo na unapređenju procesa napredovanja za naše zaposlene. Iako možda nismo u mogućnosti da obezbedimo karijerni put za svakog pojedinca, ponosni smo kada naši zaposleni, zahvaljujući iskustvu i znanju koje su stekli radeći sa nama, ostvaruju svoje snove, bilo unutar naše kompanije ili van nje. Svakako bi nam značilo da detaljnije popričamo o ovome, pa ukoliko želiš, molim te nam piši na [email protected] -TA tim
Korisno? 9
Iskustvo
17.11.2024
5 Preporučuje

Customer support Tech

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Citam ove negativne komentare i tacno znam o kakvim profilima kolega se radi. Radim vise godina u HO i mogu ovako da Vam kazem, imam vise od 30 dana RADNIH za godisnji odmor koje mogu da uzmem kad god hocu, naravno treba na vreme prinavljivati kako bi se svi agenti uklopili. Pored toga 6 radnih dana sick leave koje mogu da uzmem kad god. Kanc je sad u Blue Centru preko puta Palate Srbije i sjajno mesto, busevi i sl. Menadzent apsolutno nije los kako je opisano, naprotiv vrlo razumni vrlo motivisuci, vrlo profesionalna i prijatna komunikacija bez pritisaka, uz veliko razumevanje i podrsku, bar meni do sad a promenilo mi se 6 menadzera. Vrlo obazriva komunikacija, blaga. Imala sam puno porodicnih problema, bolesti i sl, za sve veliko razumevanje. Ova firma itekako motivise i supportuje dobre radnike, i za moj pojam prilicno zmure i na neke razmazene dzabalebarose koji kukaju na svaku promenu u firmi, kukaju sto ima non stop poziva a ne razumem sta je cudno, pa radis u call centru, to ti je posao da primas pozive i pomazes musteriji. Bonusi kvartalni, provizije, nagrade na mesecnom nivou, uvek otvoren overtime da radis kad god hoces koliko god hoces sati/32 ukupno ali mislim na dnevnom novou, samim tim mogucnost je za bolju zaradu. Ko zeli da radi i ima dobre rezultate moze vrlo dobru platu da ima. Napisane plate su nerealne, oko 80.000 pocetna, za nekog sa srednjom za CS

Zamerke

Ne vidis raspored kad ti rade kolege, to mi jako smeta al kontam da je i to u resavanju

Korisno? 2

Odgovor kompanije

Hvala ti na ostavljenom komentaru! Drago nam je da je tvoje iskustvo sa Hyperoptic-om tako pozitivno :) Takođe, uzećemo u obzir i tvoj predlog za raspored kolega. Hvala ti što ti toliko dugo deo Hyperoptic-ovog tima i želimo ti da nastaviš da nižeš uspehe! -TA tim
Korisno? 8
Iskustvo
01.11.2024
Potvrđen Linkedin identitet
1 Ne preporučuje

Solution Architect

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

S obzirom na to da su redovna plata i zdravstveno osiguranje osnovna očekivanja, mogu reći da apsolutno nemam nijedan pozitivan utisak o kompaniji.

Zamerke

Organizacija se suočava s nedostatkom strukture, usklađenosti i transparentnosti, dok je tehničko znanje na opštem nivou prilično ograničeno. Menadžment nema pravi autoritet, za razliku od sličnih pozicija u Velikoj Britaniji, pa se taj nedostatak često kompenzuje prebacivanjem odgovornosti, manipulacijama i kulturom “rekla-kazala” – sve kako bi se zadržale pozicije bez preuzimanja odgovornosti. Ako se priključite kompaniji, preporučljivo je pažljivo deliti svoje znanje, pogotovo ako je ono na višem nivou u odnosu na kolege, jer bi to moglo izazvati rivalstvo sa ljudima koji su tu dugo i smatraju svoje pozicije sigurnima. Radna atmosfera više podstiče konkurenciju nego saradnju, što stvara prilično toksično okruženje. Veći deo zaposlenih godinama ostaje na pozicijama bez osnovnih kvalifikacija, a znanje su sticali “u hodu” umesto kroz strukturirano usavršavanje. Za one koji teže profesionalnom razvoju kroz razmenu znanja i stalno učenje, preporucujem apsolutno izvbegavanje ovakvog okruzenja. Kao savet za kraj: izbegavajte sastanke s menadžmentom iza zatvorenih vrata bez zvanične korespondencije. Time se možete zaštititi od mogućih manipulacija, neistina i dezinformacija.

Korisno? 27

Odgovor kompanije

Hvala ti što podelio/la svoje utiske. Iako nam je krivo što tvoje iskustvo nije bilo pozitivno, svaki komentar gledamo kao priliku da budemo bolji. Svakako, značilo bi nam da detaljnije popričamo o ovome, pa ukoliko želiš, molim te da nam pišeš na [email protected]
Korisno? 1
Intervju
03.09.2024

Telecomms Compliance Coordinator

Bez ponude za posao

Kako je izgledao proces

Nakon primljenog mejla da su bili zainteresovani, ali da niko nije uspeo da me kontaktira, odgovorio sam da nije bilo ni pokusaja kontaktiranja sa njihove strane, da bi zatim zapoceli proces tako sto su me uputili u osnovne uslove i pitanjem da li mi odgovaraju isti. Nakon mog potvrdnog odgovora, prošlo je već nedelju dana da mi se niko nije javio. Napominjem da su u mejlovima potencirali odgovore "asap", da na iste zatim ne bi ni odgovorili, sa bilo kakvom povratnom informacijom.
Korisno? 8

Odgovor kompanije

Hvala ti na podeljenim utiscima sa procesa selekcije! Naš Talent Acquisition tim se trudi da svaki kandidat blagovremeno dobije povratnu informaciju bez obzira na ishod i izvinjavamo se ako nije bilo tako u tvom slučaju. Proverili smo naš sistem u kom je evidentirano da su svi kandidati za Compliance Coordinator poziciju obavešteni o ishodu. Ukoliko ti je u redu da podeliš sa nama više detalja, molim te da nam pišeš na [email protected] -TA tim
Korisno? 7
Iskustvo
17.07.2024
4 Preporučuje

Marketing Executive

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Vrlo korektan poslodavac i odnos prema zaposlenima. Odlican paket benefita, plata korektna sa rastom koji se zasniva na prethodno ostvarenim dobrim rezultatima. Radna atmosfera je jako dobra, vodi se racuna da se ne desava stres. Prekovremeno se ne radi osim ako neka specificna situacija ne zahteva da se ostane nekad malo duze ali se cak ni to ne desava sa pritiskom nego sa molbom. Work life balans se postuje. Generalno kompanija otvorena za nove ideje, ne forsira se previse razlika u nivoima. Nezavistnost, pragmaticnost i proaktivnost se izuzetno ceni i vrednuje.

Zamerke

Priroteti. Nedostaje jedna kvalitetna prioriterizacija sa vrha kompanije. Leveling postoji ali ne za svaki tim i poziciju. Planovi karijernog rasta treba da su malo jasniji jer negde jeste jasno stavljeno do znanja da to kompanija podrzava ali ponekad nije jasno koje su apsolutno sve mogucnosti.

Korisno? 1

Odgovor kompanije

Prvenstveno, hvala ti na ostavljenom komentaru! Drago nam je da ima toliko stvari koje ti se dopadaju u Hyperoptic-u :) Takođe, zahvaljujemo ti se i na konstruktivnim kritikama u vezi određivanja prioriteta i planiranja karijernog napretka. Kao što već znaš, karijerni razvoj je u posebnom fokusu ove godine i već radimo na kreiranju jasnijih planova napretka. -TA tim
Korisno? 1
Intervju
24.01.2024
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 5 nedelja

Kako je izgledao proces

Prvi krug je grupni intervju sa nekim iz HR-a, video poziv preko Teams-a, fin dečko je lepo predstavio firmu i benefite uz prateću prezentaciju. Pitanja su bila uopštenog karaktera i malo vezano za Customer Support. Veoma lepa prijatna atmosfera. Nakon toga sledi popunjavanje Google forme (očekivanja plate, da li imate dozvolu da radite u Srbiji itd), pa testiranje (odgovaranje na mejlove i multiple choice pitanja iz gramatike i leksike engleskog jezika), pa onda razgovor sa timskim menadžerima. Intervju preko Teamsa sa menadžerima je prijatan. Pitanja su klasična za neki osnovnu dijagnostiku u troubleshoot tako da ko ima iskustva, nije nimalo teško.
Korisno? 1

Odgovor kompanije

Hvala ti na ostavljenom komentaru! Drago nam je da nosiš pozitivna iskustva iz procesa selekcije i nadamo se da se još dugo družimo u Hyperoptic-u :) - TA tim
Korisno? 9
Iskustvo
24.01.2024
Potvrđen Linkedin identitet
3 Preporučuje

Customer Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Dobra atmosfera u kancelariji Lep kancelarijski prostor i neobavezna druzenja u dvoristu Dobar tim, kvalitetni ljudi, uvek spremni da pomognu i izadju u susret

Zamerke

Mogucnost napretka

Korisno? 1

Odgovor kompanije

Hvala ti na ostavljenom komentaru :) Kultura kompanije nam je veoma bitna i drago nam je da je prepoznata kao pozitivna stvar u Hyperoptic-u. Što se napredovanja tiče, uveliko se radi na tome i verujemo da će biti još više prilika za napredak u budućnosti. Ukoliko želiš da detaljnije popričamo o ovome, možeš da nam pišeš na: [email protected]
Korisno? 1
Iskustvo
20.09.2023
2

PON planner

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Kancelarije su bile prijatne, dok su bili na Senjaku. Sada su prebaceni u Bigz. Neogranicena kafa, slatki utorak(budu mafini,knedle...), Cedevita.... Relativno OK kolektiv

Zamerke

Ljudi se guraju preko veze i poznanstva Uzasan menadzment sa pricom idemo,rastemo,uvek smo u plusu ali realnost nije takva. Posluju u minusu i gledaju da po X puta preprodaju firmu. Toliko odlicno posluju da su otpustili ljude u Engleskoj i Srbiji, zato sto se moraju dodatno smanjiti troskovi Velika vecina T.L i Head of sector-a su nekompetentni za tu poziciju, nego su dovedeni preko bratije,veza i vezica. Tako se i ostvaruje napredak. Mamini i tatini sinovi koji ajde konacno da rade nesto posto je sramota sedeti kuci, nego cisto da ide radni staz Vecina je nezadovoljna platama ali cute jer nemaju alternative... Osim par sektora ostalo je krs za neki dalji rad u drugoj firmi Njihova mantra: "Beyond expectation" preko tvojih ledja posto im ne pada na pamet da ti povecaju platu ali zato ocekuju da radis i budes "STAR". Jedino sto vredi da takva firma je i dalje na dobro glasu, i onda vidis kakva smo parizer zemlja. Pa pored svakog muljanja i dalje su super opcija.

Korisno? 32

Odgovor kompanije

Hvala ti na podeljenom feedback-u. Drago nam je da je prisutno zadovoljstvo u vezi sa nekim stvarima, ali svakako cemo uzeti u obzir tvoje mišljenje o finansijskim aspektima i menadžmentu. Ukoliko želiš da detaljnije popričamo o ovome, možeš da nam pišeš na: [email protected]
Korisno? 1