O kompaniji
4
Iskustva
4
Plate
Poslovi
Logik poslovni softver logo

Logik poslovni softver

5

Iskustva

5 100%

Menadžment kompanije

4

Beneficije

4

Balans karijera-privatni život

5

Timska atmosfera

5

Zadovoljstvo projektima

4

Mogućnost napredovanja

3
Iskustvo
15.04.2024
Potvrđen Linkedin identitet
5 Preporučuje

Tehnička podrška

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 7-10 godina

Pozitivno

Odlična atmoafera u timu i kompaniji. Dobra saradnja sa svim timovima. Rast plate svake godine.

Zamerke

Još bolja organizacija.

Tehnologije

MySQL Windows XML Administracija mreže
Korisno? 0
Arhiva | Iskustvo
10.02.2022
3 Ne preporučuje

Tehnicka podrska

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Fenomenalan kolektiv, a narucito tim i menadzer tima. To su ljudi koji uvek uskacu i pomazu, naravno desi se i po koja nesuglasica i ne moze covek biti dobar sa svakim. Jedna velika lekcija je sticanje znanja u radu sa ljudima jer ima raznih ljudi sa kojima morate da saradjujete.

Zamerke

Jako puno stresnog posla za veoma mali novac. Najgore je to sto ulazete svoje vreme, trud i energiju, a za uzvrat ne vidite perspektivu. Jedina profitabilnost je novac od broja klijenata koji se stalno smenjuju, ali povecava se broj klijenata. Naravno vi dobijete minimalni deo kolaca, a sa druge strane klijenti su mahom nezadovoljni i opet se sve lomi na vama po njihovom misljenju. Potrebno je reorganizacija poslovanja i veliku unapredjenje samih tehnologija koje se primenjuju. Ukoliko neko planira da se usavrsava u IT oblasti, vara se. Posao je poput modernog mobilnog komercijaliste koji klijentima instalira i podesi program, zatim im odrzi obuku i na kraju se javlja na njihove pozive kako bi im resio probleme ili pak nasao nacin kako da neke nedoumice i zahteve rese jer se ceka veoma dugo na unapredjenje softvera po zahtevu.

Korisno? 4
Arhiva | Intervju
10.02.2022

IT tehnička podrška

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije se sastojao iz tri kruga. U prvom krugu razgovor se obavlja sa HR-om,administrativnim radnikom direktorom tehničke podrške, tim liderom tehničke podrške i jednim članom tehničke podrške. Razgovor je poprilično opuštene i prijatne prirode. Pitanja za kandidate se dele u tri gurpe: tehnička, računovodstvena, karakterna. Pitanja tehničke prirode su vrlo prosta, potrebno je osnovno znanje računarstva, čak i poznavanje je dovoljno. Pitanja iz računovodstva takođe (nisam ih znao jer sam tehničko lice). Karaterna pitanja se više odnose na to kako bi se neko poneo u datoj situaciji, rekao bih možda i ključna za odabir kandidata. Drugi krug je isti kao prvi, samo razgovor traje duže, atmosfera se pretvara u manje više drugarsku, poprilično opušteno i u njoj se vrši konačan izbor kandidata. Treći razgovor je isključivo u slučaju ako je kandidat odabran. U trećem razgovoru se dogovaraju uslovi. Moj lični utisak je da u tom krugu ne dolaze najbolji i kandidati sa najvećim znanjem, već kandidati koje su procenili da bi se dobro uklopili u njihovu viziju (uslove).

Pitanja sa intervjua

  • Šta je anitivirus?
  • Šta je statička IP adresa?
  • Navedi komandu kojom bi selektovao sve kolone iz neke tabele
  • Navedi tri dokumenta za računovodstvo
Korisno? 2
Arhiva | Iskustvo
10.02.2022
3 Ne preporučuje

IT tehnička podrška

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

- Mlad kolektiv, prijatno okruženje - Početničko iskusto

Zamerke

- Mizarna primanja (naročito početnička plata) - Stres i pritisak pri radu - Previše posla - Prebacivanje taskova starijih kolega na mlađe (izbegavanje posla)

Korisno? 5