Mad Head Games
Iskustva
Gameplay Programer
Pozitivno
Odlicna atmosfera i prijatni ljudi, koji zaista vole svoj posao, koji je zanimljiv i dinamican, jer se ipak razlikuje od standardnog IT posla. Imali smo po dva studija u Novom Sadu i Beogradu. Svaki je predstavljao odlicno mesto za rad, u smislu prostora, okruzenja i opreme, ali je takodje postojao i raznovrsan sadrzaj za van radne (ili tokom radne) aktivnosti (bazen, sto za ping pong, konzole, drustvene igre itd). Kuhinja sa neogranicenom kolicinom kafe, caja i voca. Ali kako je pocela pandemija, i mi smo kao i mnogi morali da smanjimo troskove. Sto se samog posla tice, smatram da nam je organizacija odlicna, posao je dobro podeljen i timovi iz razlicitih departmana odlicno saradjuju. Veoma retko se desava da se mora ostati duze od 8h sati. Radno vreme je klizno. Kolege su veoma predusretljive i svako je spreman da pomogne. Firma organizuje zanimljive team building dogadjaje. Ljude zainteresovane za dalje usavrsavanje firma rado salje na seminare i druge dogadjaje. U poslednje vreme, firma je uvela dosta benefita za zaposlene (privatno zdravstveno osiguranje kao najveca stavka, kao i olaksice za roditelje)
Zamerke
Sa godinama smo mnogo napredovali i svi problemi koji su postojali su reseni. Plata jeste zadovoljavajuca, ali verujem da bi mogla biti i visa. S'obzirom da smo od nedavno deo Embracer grupe, verujem da ce se i ovo promeniti u narednom periodu.
Gameplay Programer
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 6 nedelja
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Pitanja su bila vezana za uradjeni zadatak, i zahtevalo se moje objasnjenje zasto je nesto uradjeno na odredjeni nacin, koji su benefiti i tome slicno.
- Proveravano je moje znanje standardnih pojmova vezanih za objektno orijentisano programiranje
L&D Specialist
Bez ponude za posao
Intervju veoma lak
Trajalo je 5 nedelja
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Kako se vrsi procena uspesnosti neke aktivnosti?
Level Designer
Prihvatio/la ponudu
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Zbog cega sam odlucila da se bavim Level Dizajnom?
Project manager
Bez ponude za posao
Trajalo je 6 nedelja
Kako je izgledao proces
2D Artist
Pozitivno
Sjajna ekipa u studiju od prvog dana, kompanija nastavlja da radi na dobrobiti zaposlenih i očuvanju pozitivne i prijateljske energije. Osim toga, puno poželjnih promena je uvedeno poput fleksibilnog radnog vremena i plaćenog prekovremenog rada. Kompanija i dalje raste, ali ne gubi na kvalitetu rada.
Zamerke
Nemam nekih zamerki! Radim dugo u ovoj kompaniji.
Gameplay Programmer
Pozitivno
Ekipa je super, atmosfera prijateljska i opuštena. Naravno uz to svi shvataju svoj posao ozbiljno i rešavaju ga na vreme.
Zamerke
Trenutno nemam zamerke.
Gameplay programer
Pozitivno
- Zanimljivi projekti - Pozitivna radna atmosfera
Zamerke
- Napredovanje je sporo i dugo se čeka za povišicu - Prekovremeno se ne plaća - Male plate
(Vladimir P.)
2D artist
Pozitivno
Od ovog tipa kompanija koje prave HO igre kao osnovu svog poslovanja, MHG je najbolja. Odlična ekipa, iskusna, ljudi sa vizijom i planom za razvoj srpske gaming scene. Tamo sam stekao jako puno iskustva i kontakta.
Zamerke
Pristup običnom čoveku je da je zamenljiv, u industriji koja na mesec dana menja pravila. Radno vreme se ne završava nakon 8 sati i vikendi su u opticaju. Stres je veliki kada se približe rokovi.
2D Artist
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Trajalo je 2 nedelje