Ostavi recenziju, imaš mogućnost da osvojiš avionsku kartu u vrednosti od 150€. Podeli iskustvo.

O kompaniji
14
Iskustva
20
Plate
Poslovi
NCR Atleos logo

NCR Atleos

3.5 >1000

Iskustva

3.5 70%

Menadžment kompanije

3

Beneficije

2.9

Balans karijera-privatni život

3.9

Timska atmosfera

3.9

Zadovoljstvo projektima

3.3

Mogućnost napredovanja

3
Intervju
08.04.2025

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Online prijava, intervju lak i opusten.

Pitanja sa intervjua

  • Napisati osnovnu skriptu za promenu naziva ako rec ima neparan broj slova
  • Situacija iz posla sa klijentima
Korisno? 0
Iskustvo
08.04.2025
Potvrđen Linkedin identitet
3

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dobar tim i menadzer. Uredna, nova kancelarija i dobri uslovi za rad.

Zamerke

Generalno male plate i što je još veći problem - 0% motivacija za dobre radnike. 1 povećanje plate godišnje (obično 4-5%) i godišnji bonus od oko ~50€

Tehnologije

Azure
Korisno? 0
Iskustvo
05.03.2025
3

Business Analyst

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Radi se 2 dana od kuće, 3 iz kanca. Ali sve zavisi od tima u koji upadneš, kod dobrih menadžera je radno vreme fleksibilno, daju dodatne dane od kuće ili remote, i slično. Oprema je ok. Imamo privatno zdravstveno koje pokriva do 3000eur godišnje uz participaciju 10%, za žene još 1000e za trudnoću i porođaj. Prihvataju bolovanje do 30 dana i od privatnika.

Zamerke

Ne postoji normalan plan za dobijanje povišice, već kad upadneš u tim ispregovaras vecu platu, pa kad prodje koja godina i plata ne bude dovoljna, predjes u drugi tim na bolje plaćenu poziciju. Godišnji bonus je premali. Nema besplatnog parkinga kod zgrade

Tehnologije

Oracle Azure TSQL
Korisno? 2
Iskustvo
16.12.2024
4 Preporučuje

Customer success analyst

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Privatno zdravstveno osiguranje, dobra atmosfera u timu. Generalno zavisi od tima do tima, od menadzera do menadžera. Ja sam imao sreće. Nema mikro menadžmenta, posla ima, ali nije padanje sa nogu. Plata uvek na vreme

Zamerke

Kompanija koja se predstavlja kao da je hibridni model rada najzastupljeniji a zapravo jako forsiraju povratak u kancelariju. Naravno da je parking obezbeđen samo za upper management.

Korisno? 1
Iskustvo
17.11.2024
5 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Odlican tim, hibridni nacin rada

Zamerke

Mala plata

Korisno? 0
Iskustvo
27.10.2024
3 Ne preporučuje

Business Analyst

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Сигуран Посао Редовна плата Добра одскочна даска Добра локација Солидни бенефити

Zamerke

Споро напредовање Тешко да будеш приметан

Korisno? 1
Intervju
23.10.2024
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvi krug je bilo testiranje znanja iz engleskog jezika, prvo usmeno pa pismeno, minimalan nivo znanja koji se ocekuje za prolazak u sledeci krug je B2. Sledeci krug je bio pismeni test iz osnova IT znanja koji je bio poprilicno lak. Treci i poslednji krug je bio uzivo razgovor sa buducim tim liderom i supervizorom i nije bio tezak, opsta pitanja.
Korisno? 1
Iskustvo
23.10.2024
2 Ne preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Redovna isplata, privatno zdravstveno osiguranje, hibridni model rada.

Zamerke

Los menadzent i gotovo nemoguc napredak bez preporuke. Kvalitetan rad i orijentisanost ka detaljima se ne vrednuju. Pravila firma kao i da ne postoje za odredjenje ljude, po pitanju napredovanja i povecanja plate. Nakon vise godina rada povecanja plate su mizerna a bonusi kao da postoje da uvrede intelekt.

Korisno? 4
Intervju
05.09.2024
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces je isao preko Trizme (M plus sada), i bilo je nekoliko razgovora sa njihovim HR-om. Nakon toga je isao video poziv sa profesorom engleskog gde se razgovaralo na engleskom i trazili su da otkucam kratak tekst. Nakon toga su bila dva razgovora sa timom unutar NCR-a gde sam kasnije bio zaposljen. Bio je online tada zbog korone, sada su ti razgovori u kancelariji. Razgovor se uglavnom svodio na moja prethodna iskustva.

Pitanja sa intervjua

  • Pitanja su bila usmerena na to kako bih resio neku konkretnu situaciju, na primer ljutog klijenta.
Korisno? 1
Iskustvo
31.08.2024
3 Ne preporučuje

IT Help Desk / Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Beneficije, odmor, oprema, privatno zdravstveno osiguranje

Zamerke

Los menadzment, lose aplikacije koje se koriste, izrabljivanje ljudi, ogroman obim posla

Korisno? 3