
NCR Atleos
Iskustva
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Napisati osnovnu skriptu za promenu naziva ako rec ima neparan broj slova
- Situacija iz posla sa klijentima
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Dobar tim i menadzer. Uredna, nova kancelarija i dobri uslovi za rad.
Zamerke
Generalno male plate i što je još veći problem - 0% motivacija za dobre radnike. 1 povećanje plate godišnje (obično 4-5%) i godišnji bonus od oko ~50€
Tehnologije
Business Analyst
Pozitivno
Radi se 2 dana od kuće, 3 iz kanca. Ali sve zavisi od tima u koji upadneš, kod dobrih menadžera je radno vreme fleksibilno, daju dodatne dane od kuće ili remote, i slično. Oprema je ok. Imamo privatno zdravstveno koje pokriva do 3000eur godišnje uz participaciju 10%, za žene još 1000e za trudnoću i porođaj. Prihvataju bolovanje do 30 dana i od privatnika.
Zamerke
Ne postoji normalan plan za dobijanje povišice, već kad upadneš u tim ispregovaras vecu platu, pa kad prodje koja godina i plata ne bude dovoljna, predjes u drugi tim na bolje plaćenu poziciju. Godišnji bonus je premali. Nema besplatnog parkinga kod zgrade
Tehnologije
Customer success analyst
Pozitivno
Privatno zdravstveno osiguranje, dobra atmosfera u timu. Generalno zavisi od tima do tima, od menadzera do menadžera. Ja sam imao sreće. Nema mikro menadžmenta, posla ima, ali nije padanje sa nogu. Plata uvek na vreme
Zamerke
Kompanija koja se predstavlja kao da je hibridni model rada najzastupljeniji a zapravo jako forsiraju povratak u kancelariju. Naravno da je parking obezbeđen samo za upper management.
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Odlican tim, hibridni nacin rada
Zamerke
Mala plata
Business Analyst
Pozitivno
Сигуран Посао Редовна плата Добра одскочна даска Добра локација Солидни бенефити
Zamerke
Споро напредовање Тешко да будеш приметан
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Redovna isplata, privatno zdravstveno osiguranje, hibridni model rada.
Zamerke
Los menadzent i gotovo nemoguc napredak bez preporuke. Kvalitetan rad i orijentisanost ka detaljima se ne vrednuju. Pravila firma kao i da ne postoje za odredjenje ljude, po pitanju napredovanja i povecanja plate. Nakon vise godina rada povecanja plate su mizerna a bonusi kao da postoje da uvrede intelekt.
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Pitanja su bila usmerena na to kako bih resio neku konkretnu situaciju, na primer ljutog klijenta.
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Beneficije, odmor, oprema, privatno zdravstveno osiguranje
Zamerke
Los menadzment, lose aplikacije koje se koriste, izrabljivanje ljudi, ogroman obim posla