NCR Atleos
Iskustva
Service Desk Manager
Pozitivno
dinamično okruženje sa velikim brojem klijenata i kompleksnim tehničkim zahtevima, što mi je značajno unapredilo sposobnost organizacije tima i rešavanja eskalacija. Kolege su profesionalne i spremne da sarađuju, a sama kompanija nudi stabilnost i jasne procese koji pomažu u svakodnevnom radu.
Zamerke
zbog obima posla i čestih eskalacija dešava se da pritisak bude izuzetno visok, a komunikacija između odeljenja ponekad je sporija nego što bi trebalo, što može usporiti rešavanje kritičnih incidenata.
Tehnologije
RPA SW Engineer
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 9 nedelja
Kako je izgledao proces
IT Support Specialist
Pozitivno
Stabilna firma, dobra organizacija i sigurni uslovi. Tim je raznolik i atmosfera je generalno prijatna.
Zamerke
Smenski rad ume da bude iscrpljujuc, posebno nocne smene.
Technical Support Specialist
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
ATM ? INCIDENT MANAGEMENT AGENT
Pozitivno
Dobar, mlad I pozitivan tim, koji podstice na razmisljanje I borbu da se rese problemi. Plata relativno visoka, sat vremena pause dnevno, ⏸️ hibridni rad, 2 dana kanc 3 od kuce dobijes laptop ? sluske relativno visokog kvaliteta.
Zamerke
A sta znam. Ostao sam godinu dana I nisu mi na kraju produzili ugovor iako sam ocekivao, imao naznake od menadzmenta I radio 101% na poboljsanju performansi. Malo sam se razocarao jer su mi produzili prvi ugovor od 6 meseci I onda mi hladno rekli da ne ispunjavam njihove "kriterijume". Zaista sam se vezao za ljude I posao I nista mi nije bilo tesko. Kompanija ima lepu fasadu ali se iza nje krije toxicnost, pasivna agresija I lazni osmesi. Sada radim posao za oko 100 evra manje platu ali daleko manje stresa. Posao je vrlo zahtevan I ponekad ti se cini da radis 9 sati a ne 7. Nema parking za "prasinare" samo za menadzment. Ja sam
Support L2
Odbio/la ponudu
Online intervju
Kako je izgledao proces
Software Support Engineer II
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Software Support Engineer II
Pozitivno
Obim posla nije veliki i uglavnom je vrlo lagan tempo osim u jednom periodu godine kada ima znatno više posla (pred kraj kalendarske godine), nema mikromenadžmenta (barem u mom timu), generalno dobar odnos plate/uloženog vremena, do skoro je postojala opcija full remote
Zamerke
Nepostojanje dodatnih benefita za zaposlene, relativno mala mogućnost napredovanja, obavezan dolazak u kancelariju 3 puta nedeljno.
Tehnologije
Customer support
Pozitivno
Nema
Zamerke
Jedino sto mogu reci o ovoj kompaniji je da bezite sto dalje, od posla kojeg je preko glave, radite za platu sa kojom u Srbiji ne mozete preziveti, posao koji radite kao posao nije tezak, ali ga toliko ima i klijenti su toliko naporni, tako da moja preporuka ako ste slabi sa zivcima, lako se istresirate, ovaj posao ce vam doneti samo jos gore, ja sam neko ko se ne iznervira tako lako, ali sta mi je ovaj posao doneo i kakav stres svakodnevan to nije niko. Da ne pocinjem od mikro menadzmentu gde se supervizori i sefovi namecu sa nekom pricom koja ne pije vodu za pare koji oni placaju, smatram da supervizor je tu da upotpuni posao promeni da svima bude bolje, a ovde cini mi se da rade da samo vama bude gore, a njima bolje, jure rezultate zbog sebe i svog bonusa, sa rezultatima koje ni sami ne bi mogli da postignu, kao prijatelj vam savetujem da ako vam posao nije hitan i ne morate da radite ovde, nemojte. O napredovanju mozete samo da sanjate
Business Analyst
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje