NCR Voyix
Iskustva
SALES OPS ANALYST
Pozitivno
Prijatni timovi.
Zamerke
Manjak para. Manjak mogucnosti dodatne naknade. Nefleksibilnost nekih timova.
Help Desk Representative
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Help Desk Representative
Pozitivno
Sve zavisi u kom ste timu. Jedan deo timova stagnira i sve vreme se vrte ljudi u krug dok u drugim timovima postoji mogucnost za napredovanjem.
Zamerke
Losa komunikacija
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Plata na vreme, plaćen noćni rad, privatno zdravstveno osiguranje, rad iz kancelarije 3 dana, 2 kod kuće.
Zamerke
Loš menadžment, jako loša kolegijalnost unutar tima, nemogućnost stalnog napredovanja, jako mala plata u odnosu na količinu posla koji se obavlja (ponekad i nešto što nije vaš posao zapravo).
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Pitanja iz opsteg poznavanja racunara.
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Malo ih je zaista. Skupio sam odgovarajuće iskustvo i pružen mi je posao u trenutku kad nisam imao bolje. U redu lokacija, čista zgrada ljudi koji rade na održavanju zaista rade svoj posao. Besplatan pristup linkedin kursevima. Privatno zdravstveno. Redovna plata(to bi trebalo da se podrazumeva a ne da bude pozitivno) Parking koji je skoro potpuno prazan a dodeljen samo članovima menadzmenta.(Dobro samo za menadzment, jer u slučaju da nemate pristup čeka vas plaćanje parkiga 400 dinara svaki dan).
Zamerke
Mnogo ih je. Doduše sve zavisi od tima u koji upadnete. Ja sam imao veliku nesreću da upadnem u Wendy's. Sklonite se od ove kompanije. Plate su daleko ispod proseka,obim posla ogroman, robovlasnicki. Priučeni menadzment je totalno "delusional". Ponašaju se prema ljudima kao prema stoci, ne prihvataju konstruktivnu kritiku, vrlo prost. Očekujte da vas lažu u oči, izbegavaju sastanke koji se obavezni do trenutka do kad ga ne otkažu a to je 5 minuta pred početka sastanka(obavezan je iako niste u smeni). Doduše plaćeni ste satnicu za taj sastanak van radnog vremena 450dinara samo u slučaju da se održi. Jako bedno da ginete negde godinu dana i svaki dan prozivljavate toliko stresa i opterećivanja poslom iz minuta u minut za godišnji merit od 3% na bednu platu. Da ne govorim da se pruža i jednokratni bonus od 10000 ALI BRUTO. Dosta neorganizovano deluje od prvog dana, ne zna se ko sta radi i ne postoje tacne i jasne instrukcije. Mašina koja radi 24/7 i ne namerava da zadrži ljude već samo da ih okreće i zapošljava nove. Ljudi se konstantno smenjuju jer niko ne želi da radi u takvim uslovima. Toliko su daleko otišli da je nekoliko meseci postojalo pravilo da mora da se pita nadređeni za odlazak u toalet(koji odbija od dnevne pauze). Kompanija koja je promovisala hibridni rad do toga da će ponedeljak-petak biti obavezan iz kancelarije.
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Test sa 10 pitanja o najosnovnijim funkcijama racunara
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Dobra komoanija za CV Mogucnost rada od kuce u zavisnosti od tima
Zamerke
Los menadzment na nizim nivoima Los odnos prema zaposlenima Smene 24/7/365
Helo Desk Representative
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Šta je IP adresa?
- Šta bi uradio da ti ne monitor ne prikazuje ništa sem crnog ekrana?