
NCR Voyix
Iskustva
Help dest spec Level 2
Pozitivno
Od prvog dana sam bio zaposlen za stalno. Mogucnost rada od kuce i u kancelariji. Jako dobre kancelarije. Jako prijatno iskustvo u odnosima sa HRom i generalno ljudima koji vode kompaniju. Plata nije bila velika posto sam nemacko engleski agent ali meni je bilo ok. Mora se reci da je sam NCR imao jako ozbiljan odnos te je zaista steta sto se zavrsilo ovako lose. Voleo bih da sam ostao ali se zakomplikivalo nakon istrage i prebacivanja u neki drugi tom, od strane NCRa je bila pokazana izrazita volja da mi se pomogne zbog ozbiljnost slucaja sa namestanjem otkaza i razotkrivenom mrezom mobinga koji je obuhvatao super vizore, tim lidere kao i nekoliko drugih agenata.
Zamerke
Tri godine i tri meseca sa proveo u Starbucks EMEA i jos dva meseva tokom istrage koju je vodio vrh HRa, na kraju istrage slucaj je prosledjen dalje americkom NCRu. Nazalost jako se ruzno zavrsilo, a moglo je potpuno drugacije. Kada sam primljen daradim jedva da sam znao nemacki tako da sam na pozivima dislovno naucio jezik, uskoro krecem na Geteu na kurs za C1. Zaista lepa prica je pretvorena u nocnu moru cim sam se vratio sa operacije, istragom je kasnije utvrdjeno da su dve grupe iz Starbucks krenule da mi namestaju otkaz potpuno nezavisno jedna od druge, sve se zavrsilo u potpunom haosu oko Prvog maja kada je NCR izvukao iz tima i pokrenuo obimnu istragu. Istragom je utvrdjen totalno haos. Inace tokom istrage od samih ljudi iz HRa i NCRa sam saznao da su oni godinama imali probleme sa ljudima koji su vodili ovaj tim. Poseban problem je bilo namestanje otkaza, izrazito los odnos prema agentima, mnogo pokrenutih HR postupaka, veliki broj ljudi zaposlenih preko veze koji su i sami pravili haos i maltretirali druge agente. Poseban problem su bile izgleda pretnje agentima osvetom ukoliko bi agenti zeleli da pokrenu HR postupke. Tokom vodjenja istrage dosta sam saznao o ovim stvarima od samih ljudi iz HR, koliko sam stekao utisak oni doslovno vise nisu znali sta da rade sa ovom grupom ljudi iz Starbucks koje je bukvalno pravila zulum godinama.
Customer Support Agent
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Kako je izgledao proces
Remote Service
Prihvatio/la ponudu
Intervju težak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Sta je DNS?
- Sta je ip?
- Sta je za tebe dobar menadzer?
- Sta je switch?
- Kako radi switch?
Technical support agent
Odbio/la ponudu
Intervju veoma lak
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Mrezna kartica (integrisana u maticnu) Odbijen odgovor kratkim "nije"
Agent tehničke podrške
Pozitivno
Walmart POS team 1. Kancelarija - novo, čisto, moderno. Herman Miller stolice od 2000€, preudobne. Jeftin, ali ne besplatan ručak. 2. Kolege - u glavnom mladi ljudi (19-30), uvek svi spremni da pomognu, generalno uvek dobra ekipa i pozitivna atmosfera 3. Menadžment - Sve pohvale. Ne vise ti iznad glave za sitnice, opuštena varijanta, uvek spremni da izađu u susret i pomognu. Odgovara se više Walmart-u (koji je strog) nego NCR-u, ali team leaderi stoje na strani zaposlenih i savijaju se pravila maksimalno u vašu korist. 4. Sam posao - lak, zanimljiv, svako ko zna Engleski može da ga nauči. Odlično za generalni ulazak u IT i vežbanje Engleskog. B2B je podrška tako se veoma, veoma retko dešava da ljudi na drugom kraju telefona ispoljavaju svoje frustracije na vama kao što bi to bilo u B2C. 5. Hibridno - 2 dana nedeljno rad od kuće, po dogovoru 6. Lokacija - solidna, odmah na silasku sa novog mosta, pored železničke stanice. Vrlo lako može iz Novog Sada da se dolazi i radi. 7. Transparentnost - nema muljanja, favorizovanja, sva interna komunikacija mora da ima napismeno. Generalno jako korektno i dobro organizovano.
Zamerke
1. Radno vreme - smene su 14-22h, 22-06h, 06-14h (jako retko). Super je u početku, ali ume da se smuči rad po podne i noću. 2. Posao - iako je lak i zanimljiv, jako brzo postane repetativan 3. Slobodni dani - "vikend" nije uvek istim danima, menja se raspored svaki mesec. Iako je vikend statistički najčešće slobodan, nije uvek. Dešava se da ne bude po par meseci, ako nemaš sreće. 4. Plata - u 2024. godini je bilo 67k za dnevnu, 89k za noćnu smenu. Jako slabo za tu vrstu posla, pogotovo s' obzirom na veličinu kompanije i klijenata. Na trafici može da se zaradi isto ili više. 5. Striktnost - iako je za to više odgovoran klijent sa kojim se radi a ne NCR, i dalje je poprilično striktno. Kašnjenje se ne toleriše, nema izlazaka ranije, lunch break se najavljuje na početku smene. 6. Beneficije - slabe, ni fit pass. 7. Napredovanje - iako je posao solidna odskočna daska za ulazak u IT, mogućnost napredovanja je ograničen a. Lvl 1 > lvl 2 agent > team lead > supervizor. Dalje teško, osim ako se ne aplicirate interno na druge pozicije. (Što može biti prednost) Timovi su relativno autonomni što se tiče organizacije tako da može poprilično da varira, u zavisnosti u kom završite
Tehnologije
Service Desk Agent
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Kako je izgledao proces
Team Lead
Pozitivno
Odlican za pocetak poslovne karijere, moguce brzo napredovanje. Dobro privatno zdravstveno osiguranje.
Zamerke
Los management, previse posla za losu platu. Nije remote.
Implementation Manager
Pozitivno
Privatno osiguranje, poštovanje zakona, solidan kolektiv (Zavisi i od tima). Mogućnost napredovanja, besplatni treninzi za dosta stvari.
Zamerke
Ne toliko kompetativna plata, forsiranje rada iz kancelarije gde zbog sanacije železničke stanice i gradnje kulez mora skroz okolo da se ide. Tepanje posla van US-a na manje zemlje. Ceste promene procedura, i vrlo lose poslovne odluke u 2023, 2024 i 2025.
Tehnologije
IT Help Desk support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Poznavanje engleskog jezika I neka opsta I tehnicka pitanja
IT Help Desk support
Pozitivno
Plata je OK, placeno odsustvo,timski rad,kancelarije su ciste,
Zamerke
Nema