O kompaniji
298
Iskustva
218
Plate
1
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.9 >1000

Iskustva

2.9 69%

Menadžment kompanije

2.6

Beneficije

2.7

Balans karijera-privatni život

3

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

2.9

Mogućnost napredovanja

2.7
Iskustvo
30.03.2025
5 Preporučuje

Help Desk

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Svi su jako ljubazni i krajnje prijatni. Uvek će izaći u susret svakome. Takodje jako pozitivna stvar jer omogućen hibridni rad 3/2

Zamerke

Korisno? 0
Intervju
18.03.2025
Pozitivno iskustvo

Program Manager

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

1. Kontakt regrutera 2. Razgovor sa direktno nadređenima i timskim seniorima 3. Ponuda

Pitanja sa intervjua

  • Pitanja su bila bihevioralistička, jer pozicija obuhvata više rad sa timovima
  • Kako bi pristupio rešavanju problema da ti član tima delegira posao koji nije u opisu tvog radnog mesta?
  • Kako bi rešio problem miskomunikacije u silosnom okruženju poslovanja?
  • Kako pristupaš eskalacijama?
  • Koji je tvoj stav o prekovremenom radnom vremenu ukoliko to projekat/klijent zahteva?
Korisno? 0
Intervju
06.03.2025
Pozitivno iskustvo

Help Desk Representative

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo se prolazi intervju sa nekadašnjom Trizmom tj MPlus-em, na kom je bilo još dvoje kandidata i bilo je krajnje haotično jer su svi bili zbunjeni i naizmenjčno odgovarali na pitanja. Nakon toga sledi poziv sa agentom iz MPlus-a i kasnije uživo intervju s menadžmentom tima. Sam intervju sa tim liderom i supervizorom nije predugo trajao i bila je opuštena ali malo neprofesionalna atmosfera. Nisam stekla neki utisak ozbiljnosti. Prva polovina je bila na engleskom a druga na srpskom. Klasična HR pitanja (reci mi nešto o sebi, zašto misliš da treba sa te zaposlimo) i nešto malo tehničkih (razlika izmedju hardware-a i software-a, razlika izmedju MAC i IP adrese itd). Relativno brz odgovor i ponuda za posao, nakon 1-2 nedelje.

Pitanja sa intervjua

  • Šta je hardware a šta software?
  • Šta je MAC,- šta IP adresa?
  • Da u radnji ne rade telefon, štampač i internet, šta je prioritet popraviti (poredjati po redosledu)?
  • Reci nešto više o sebi (radno iskustvo)
Korisno? 0
Intervju
05.03.2025
Pozitivno iskustvo

Service desk (call center)

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Jedan intervju sa dva tim lidera. Veoma opušten, prijateljski i komforan. Ponuda nakon nekoliko dana.
Korisno? 0
Iskustvo
24.02.2025
3 Ne preporučuje

Team lead

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Kolektiv koji je sjajan, dosta dobrih ljudi zaista.

Zamerke

Kompanija se kreće u nekom mutnom smeru. Nakon Prodaje Digital Bankinga, kompanija je odlucila da ukine Cheers poene kao i da godisnje merite daje neko drugi zaposlenima a ne njihov nadređeni. Tako da ce svi dobiti flat rate povećanje. Bivsi CEO je dovukao NCRV na rub propasti, a ljudi unutar NCRV polako gube moral da rade. Posao se samo dodaje a plate su iste, bukvalno prodavac u Skroz Dobroj pekari ima vise nego Project Menadzer u NCRV-u. Firma je bez perspektive i ide trzistem kao slepi covek udarajuci stapom pa "sta nabode" uz put. Tako su naboli i DMB projekat koji je saranio 10+ timova i finansije, jer niko ne zna ko je potpisao tako los ugovor s njima. Kompanija je toliko u problemu da odredjene timove iz Srbije prebacuju na Filipine, Indiju isto, jer su jeftina radna snaga. A timove iz Amerike prebacuju u Srbiju. Sales tim iz amerike uvek sebe nagradi lepo, tako da svi imaju lepe titule i grejdove, a to sto pola stvari pogresno naruce to nije bitno. Pa tim skuplja opremu po šljivicima i livadama po mesec dana da je vrati. Kompanija je u deluziji i nema pojma sta radi, samo nesto menjaju i to na gore. Tako da bi preporucio ko god da ima ideje, samo prestane da ih daje jer ovi biraju samo najgluplje ideje.

Tehnologije

Microservices
Korisno? 16
Intervju
23.02.2025
Pozitivno iskustvo

Technical Support Specialist

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo imate test engleskog jezika, zatim imate intervju sa HR-om i ako to prođete imate završni razgovor sa menadžmentom tima uglavnom 1 TL i 1 Supervizor gde vam postavljaju tehnička pitanja a i neka situaciona pitanja (kako bi reagovali u nekim specifičnim situacijama)
Korisno? 1
Iskustvo
23.02.2025
2 Preporučuje

Technical Support Specialist

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Dobar kolektiv, kolege uvek tu da pomognu

Zamerke

Radno vreme je uglavnom popodne zbog američke vremenske zone

Korisno? 0
Intervju
20.02.2025
Pozitivno iskustvo

Help Desk

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvi krug je bio sa devojkom iz HRa. Pitanja su bila najklasicnija, genericka pitanja, laka da se spreme - kao npr gde se vidim za 5 godina i kako bih se nosio sa nezgodnim klijentom ili kolegom koji izbegava svoje obaveze. Nikakav psiholoski momenat ne postoji, bukvalno se vidi da su pitanja ista vec godinama i samo se prosledjuju negde dalje. Drugi krug je bio sa menadzmentom iz tima - mahom tehnicki, laka pitanja (npr sta je MAC, a sta IP adresa, pefriferali PCa i jedno logicko pitanje), uz jos situacionih pitanja kao npr sta bismo uradili kad bismo videli da kolega ne postuje pravila tima (da li bismo ga prijavili u sustini) - s tim sto u ovom krugu je bitno kako se odgovara i postoji psiholoski momenat, tj postojao je kad sam ja bio na razgovoru. Logicko pitanje je testiranje kvaliteta cokolade u fabrici cokolade - ima 10 linija proizvodnje i kako bismo ako bez numerisanja uzoraka znali koji je uzorak sa koje linije proizvodnje (odgovor je stavili bismo 10 grama na prvu liniju, 20 na drugu itd).
Korisno? 0
Iskustvo
18.02.2025
2 Ne preporučuje

Help Desk / Level 1 Agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Mogu se upoznati neki dobri i vredni ljudi, ima ih jako malo nazalost.

Zamerke

Mala plata, a previse se posla, informacija i zahteva trpa na L1 agente, svaka pozicija iznad L1 gleda da svali skoro sav moguc posao na njega kako oni ne bi to radili. Koliko informacija i novih stvari te uce je da te glava zaboli, da ne govorim o tome kako nijedna od tih informacija i znanja nije relevantna za dalji razvoj karijere (sem ako naravno ne zelite do penzije da govorite ljudima kako da poprave samousluzne kase i vage za voce i povrce, sto sumnjam da je neciji dream job). Bukvalno samo sto ne uzmu da te uce kako da rastavis i sastavis kasu i znas kako svaki sraf stoji. Uzasna organizacija posla, L1 agenti imaju posla i znanja da pokriju minimum 3 pozicije u firmi obzirom na to koliko im se posla natrpava sa visih pozicija. Klijent se vrednuje 15 puta vise od radnika, radnici su kao potrosna roba. Losa klimatizacija kancelarije, nenormalno je zagusljivo.

Korisno? 2
Iskustvo
13.02.2025
3

Business Analyst

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Lako napredovanje i skupljanje iskustva, ugovor na neodredjeno se brzo dobija.

Zamerke

Male plate u odnosu na ostale kompanije slicnih delatnosti. Nesrazmeran odnos plate i kolicine/tesine posla, pogotovo na pozicijama tehnicke podrske. Nedovoljno godisnjih bonusa. Nekompetentni i previse subjektivni nadredjeni, nedovoljno obuke na pozicijama.

Tehnologije

Oracle CISCO Juniper
Korisno? 5