O kompaniji
259
Iskustva
184
Plate
1
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

3 >1000

Iskustva

3 71%

Menadžment kompanije

2.6

Beneficije

2.8

Balans karijera-privatni život

3

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

3.1

Mogućnost napredovanja

2.7
Iskustvo
06.11.2024
2

SALES OPS ANALYST

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Prijatni timovi.

Zamerke

Manjak para. Manjak mogucnosti dodatne naknade. Nefleksibilnost nekih timova.

Korisno? 0
Intervju
28.10.2024
Pozitivno iskustvo

Help Desk Representative

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Razgovor na engleskom sa menadzerom, trajao je sat vremena. Testiranje. Prosli kroz moja prethodna iskustva, dobre i lose situacije i kako sam nalazio resenja za ista.
Korisno? 1
Iskustvo
25.10.2024
2 Ne preporučuje

Help Desk Representative

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Sve zavisi u kom ste timu. Jedan deo timova stagnira i sve vreme se vrte ljudi u krug dok u drugim timovima postoji mogucnost za napredovanjem.

Zamerke

Losa komunikacija

Korisno? 1
Intervju
22.10.2024

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije traje skoro mesec dana zbog mnogo čekanja, najviše background provere (moja je trajala 10 dana). Inače razgovor za posao prvo preko eksterne kompanije MPlus (nekadašnja Trizma), traje jako kratko, par osnovnih pitanja i informacije o kompaniji i poziciji. Nakon MPlus razgovora, razgovor za supervizorom tima za koji ste aplicirali, kratka pitanja, prvi deo je tehnički u smislu računarske opreme, delova računara, osnovih stvari vezano za mreże i sl. nakon čega idu situaciona pitanja, odnosno provera razmišljanja i ideja kako bi se problem rešio. Kako sam se zaposlio pre skoro 3 godine, postojao je još jedan deo gde se radio jako lak test iz engleskog jezika, ali ne mogu da se setim da li je to bilo pre razgovora sa MPlus(Trizma) kompanijom ili nakon toga.
Korisno? 0
Iskustvo
22.10.2024
4 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Plata na vreme, plaćen noćni rad, privatno zdravstveno osiguranje, rad iz kancelarije 3 dana, 2 kod kuće.

Zamerke

Loš menadžment, jako loša kolegijalnost unutar tima, nemogućnost stalnog napredovanja, jako mala plata u odnosu na količinu posla koji se obavlja (ponekad i nešto što nije vaš posao zapravo).

Tehnologije

CISCO Citrix Juniper
Korisno? 2
Intervju
19.10.2024
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Lagan i brz proces selekcije, zadovoljavajuc

Pitanja sa intervjua

  • Pitanja iz opsteg poznavanja racunara.
Korisno? 0
Iskustvo
18.10.2024
1 Ne preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Malo ih je zaista. Skupio sam odgovarajuće iskustvo i pružen mi je posao u trenutku kad nisam imao bolje. U redu lokacija, čista zgrada ljudi koji rade na održavanju zaista rade svoj posao. Besplatan pristup linkedin kursevima. Privatno zdravstveno. Redovna plata(to bi trebalo da se podrazumeva a ne da bude pozitivno) Parking koji je skoro potpuno prazan a dodeljen samo članovima menadzmenta.(Dobro samo za menadzment, jer u slučaju da nemate pristup čeka vas plaćanje parkiga 400 dinara svaki dan).

Zamerke

Mnogo ih je. Doduše sve zavisi od tima u koji upadnete. Ja sam imao veliku nesreću da upadnem u Wendy's. Sklonite se od ove kompanije. Plate su daleko ispod proseka,obim posla ogroman, robovlasnicki. Priučeni menadzment je totalno "delusional". Ponašaju se prema ljudima kao prema stoci, ne prihvataju konstruktivnu kritiku, vrlo prost. Očekujte da vas lažu u oči, izbegavaju sastanke koji se obavezni do trenutka do kad ga ne otkažu a to je 5 minuta pred početka sastanka(obavezan je iako niste u smeni). Doduše plaćeni ste satnicu za taj sastanak van radnog vremena 450dinara samo u slučaju da se održi. Jako bedno da ginete negde godinu dana i svaki dan prozivljavate toliko stresa i opterećivanja poslom iz minuta u minut za godišnji merit od 3% na bednu platu. Da ne govorim da se pruža i jednokratni bonus od 10000 ALI BRUTO. Dosta neorganizovano deluje od prvog dana, ne zna se ko sta radi i ne postoje tacne i jasne instrukcije. Mašina koja radi 24/7 i ne namerava da zadrži ljude već samo da ih okreće i zapošljava nove. Ljudi se konstantno smenjuju jer niko ne želi da radi u takvim uslovima. Toliko su daleko otišli da je nekoliko meseci postojalo pravilo da mora da se pita nadređeni za odlazak u toalet(koji odbija od dnevne pauze). Kompanija koja je promovisala hibridni rad do toga da će ponedeljak-petak biti obavezan iz kancelarije.

Tehnologije

Confluence TCP/IP Administracija mreže
Korisno? 9
Intervju
18.10.2024

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Jedan interviju u trajanju od 20 minuta

Pitanja sa intervjua

  • Test sa 10 pitanja o najosnovnijim funkcijama racunara
Korisno? 0
Iskustvo
18.10.2024
2

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dobra komoanija za CV Mogucnost rada od kuce u zavisnosti od tima

Zamerke

Los menadzment na nizim nivoima Los odnos prema zaposlenima Smene 24/7/365

Korisno? 1
Intervju
17.09.2024
Pozitivno iskustvo

Helo Desk Representative

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Intervju se sastojao iz 3 dela. Prvi je bio test engleskog - Usmeni, pisani i gramatički. Nakon toga, išao sam na intervju sa još 5-6 kandidata i HR-om gde su nas pitali neka osnovna pitanja o prethodnom iskustvu, da opišemo sebe i slično. Treći intervju bio je sa supervizorom tima koji je takodje pitao da kažem nešto o sebi(intervju je bio 1 na 1) i svojim interesovanjima. On je takodje pitao par tehničkih pitanja kao što su: Šta je IP adresa, šta bih radio da monitor ne pokazuje sliku(objasniti troubleshooting korake i šta bismo probali). Izmedju svih ovih koraka, vest o narednom krugu sam dobijao brzo i to u roku od par dana.

Pitanja sa intervjua

  • Šta je IP adresa?
  • Šta bi uradio da ti ne monitor ne prikazuje ništa sem crnog ekrana?
Korisno? 4