
NCR Voyix
Iskustva
Help Desk
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Help Desk / Level 1 Agent
Pozitivno
Mogu se upoznati neki dobri i vredni ljudi, ima ih jako malo nazalost.
Zamerke
Mala plata, a previse se posla, informacija i zahteva trpa na L1 agente, svaka pozicija iznad L1 gleda da svali skoro sav moguc posao na njega kako oni ne bi to radili. Koliko informacija i novih stvari te uce je da te glava zaboli, da ne govorim o tome kako nijedna od tih informacija i znanja nije relevantna za dalji razvoj karijere (sem ako naravno ne zelite do penzije da govorite ljudima kako da poprave samousluzne kase i vage za voce i povrce, sto sumnjam da je neciji dream job). Bukvalno samo sto ne uzmu da te uce kako da rastavis i sastavis kasu i znas kako svaki sraf stoji. Uzasna organizacija posla, L1 agenti imaju posla i znanja da pokriju minimum 3 pozicije u firmi obzirom na to koliko im se posla natrpava sa visih pozicija. Klijent se vrednuje 15 puta vise od radnika, radnici su kao potrosna roba. Losa klimatizacija kancelarije, nenormalno je zagusljivo.
Business Analyst
Pozitivno
Lako napredovanje i skupljanje iskustva, ugovor na neodredjeno se brzo dobija.
Zamerke
Male plate u odnosu na ostale kompanije slicnih delatnosti. Nesrazmeran odnos plate i kolicine/tesine posla, pogotovo na pozicijama tehnicke podrske. Nedovoljno godisnjih bonusa. Nekompetentni i previse subjektivni nadredjeni, nedovoljno obuke na pozicijama.
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Plata ne kasni, privatno zdravstveno, fleksibilno radno vreme, rad od kuće ali zavisi od tima do tima.
Zamerke
Nepotizam i poltronstvo na svim nivoima, nemogućnost napredovanja ako nemate vezu u menadžmentu, godišnji bonusi smešni, da ne kažem sramotni, povećanje plate nikad a možda ni tad, mikro menadžment ne bave se suštinom posla i kako da se isti unapredi, klijent im je najbitniji, zaposleni su potrošna roba.
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Losi utisci. Malo ljudi u timu, previse posla. Neorganizovamo. Team lid ne zeli da ima bilo kakav kontakt sa agentima, ili se bar trude da tako izlgeda. Mizerna plata za ova vremena i obim posla.
Zamerke
Sve, od cele zgrade, od skupoce u zgradi, kao sto je kantina i masine za sokove. Bucno i lose izolovano
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 6 nedelja
Kako je izgledao proces
Help Desk Representative
Pozitivno
Intervju je protekao prilično opušteno, uz pitanja o tome kako bih reagovao u određenim situacijama, kao i nekoliko tehničkih pitanja. Tim je uvek bio spreman da pomogne, bez situacija gde bi neko odbio pružiti podršku. Tim lideri su uvek bili na strani zaposlenih, dok nemam mnogo uvida u rad menadžera. Posao se brzo savlada kroz praksu, iako se procedure često menjaju, pa niko nije u potpunosti u toku sa svim detaljima. Tokom peaka sezone, od novembra do januara, paradoksalno, posla ima najmanje.
Zamerke
Mala plata
Team Leader
Bez ponude za posao
Intervju veoma lak
Trajalo je 13 nedelja
Kako je izgledao proces
IT Technician
Pozitivno
Ima prostora za napredovanje.
Zamerke
Nemogucnost rada od kuce u nekim sektorima.
Tehnologije
Service Planner
Pozitivno
Jedna jedina pozitivna stvar je da to malo sto zaradite, leze na vreme i kisela voda u kuhinji iz cesme for free.
Zamerke
Ne znam odakle da pocnem. Ali ajde prvo od menadzmenta koji je katastrofalan, pogotovo u FSC-u. Napretka nema, osim ako ne odete iz kompanije, ne konkurisete za neku drugu poziciju ili ako vam noge ne vire iz ... menadzera. Isti taj menadzment moze da ode i dodje kad hoce, i da sam sebi odredjuje rad od kuce i kancelarije, dok su zaposleni maltretirani na sve moguce nacine da dolaze u istu. Plata blago receno mizerna, zabranjeno je da se o njoj prica kako u kancelariji, tako i na sastanku, prete vam sankcionisanjem. Za parking mesto mozete da se pomolite Bogu, unutrasnji parking zgrade je rezervisan za upper management, dok mi, kmetovi moramo da se parkiramo po okolnim ulicama jer je za cca 5000 radnika predvidjen parking od citavih 10 slobodnih mesta. Konstantno menjanje procedura i zaduzenja gde apsolutno vise niko ne zna sta i kako radi, do najgore vrste mikromenadzmenta koji se svodi na to da se odredjuje ko gde sedi, dok se krupnije stvari koje zaista prave problem ne mogu resiti niti je to uopste u planu. Sve u svemu, moj savet svakome ko zeli da se zaposli ovde, SAMO NEMOJ.