O kompaniji
292
Iskustva
214
Plate
1
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.9 >1000

Iskustva

2.9 71%

Menadžment kompanije

2.5

Beneficije

2.7

Balans karijera-privatni život

3

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

2.9

Mogućnost napredovanja

2.7
Intervju
20.02.2025
Pozitivno iskustvo

Help Desk

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvi krug je bio sa devojkom iz HRa. Pitanja su bila najklasicnija, genericka pitanja, laka da se spreme - kao npr gde se vidim za 5 godina i kako bih se nosio sa nezgodnim klijentom ili kolegom koji izbegava svoje obaveze. Nikakav psiholoski momenat ne postoji, bukvalno se vidi da su pitanja ista vec godinama i samo se prosledjuju negde dalje. Drugi krug je bio sa menadzmentom iz tima - mahom tehnicki, laka pitanja (npr sta je MAC, a sta IP adresa, pefriferali PCa i jedno logicko pitanje), uz jos situacionih pitanja kao npr sta bismo uradili kad bismo videli da kolega ne postuje pravila tima (da li bismo ga prijavili u sustini) - s tim sto u ovom krugu je bitno kako se odgovara i postoji psiholoski momenat, tj postojao je kad sam ja bio na razgovoru. Logicko pitanje je testiranje kvaliteta cokolade u fabrici cokolade - ima 10 linija proizvodnje i kako bismo ako bez numerisanja uzoraka znali koji je uzorak sa koje linije proizvodnje (odgovor je stavili bismo 10 grama na prvu liniju, 20 na drugu itd).
Korisno? 0
Iskustvo
18.02.2025
2 Ne preporučuje

Help Desk / Level 1 Agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Mogu se upoznati neki dobri i vredni ljudi, ima ih jako malo nazalost.

Zamerke

Mala plata, a previse se posla, informacija i zahteva trpa na L1 agente, svaka pozicija iznad L1 gleda da svali skoro sav moguc posao na njega kako oni ne bi to radili. Koliko informacija i novih stvari te uce je da te glava zaboli, da ne govorim o tome kako nijedna od tih informacija i znanja nije relevantna za dalji razvoj karijere (sem ako naravno ne zelite do penzije da govorite ljudima kako da poprave samousluzne kase i vage za voce i povrce, sto sumnjam da je neciji dream job). Bukvalno samo sto ne uzmu da te uce kako da rastavis i sastavis kasu i znas kako svaki sraf stoji. Uzasna organizacija posla, L1 agenti imaju posla i znanja da pokriju minimum 3 pozicije u firmi obzirom na to koliko im se posla natrpava sa visih pozicija. Klijent se vrednuje 15 puta vise od radnika, radnici su kao potrosna roba. Losa klimatizacija kancelarije, nenormalno je zagusljivo.

Korisno? 0
Iskustvo
13.02.2025
3

Business Analyst

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Lako napredovanje i skupljanje iskustva, ugovor na neodredjeno se brzo dobija.

Zamerke

Male plate u odnosu na ostale kompanije slicnih delatnosti. Nesrazmeran odnos plate i kolicine/tesine posla, pogotovo na pozicijama tehnicke podrske. Nedovoljno godisnjih bonusa. Nekompetentni i previse subjektivni nadredjeni, nedovoljno obuke na pozicijama.

Tehnologije

Oracle CISCO Juniper
Korisno? 2
Iskustvo
11.02.2025
2

IT Help Desk / Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Plata ne kasni, privatno zdravstveno, fleksibilno radno vreme, rad od kuće ali zavisi od tima do tima.

Zamerke

Nepotizam i poltronstvo na svim nivoima, nemogućnost napredovanja ako nemate vezu u menadžmentu, godišnji bonusi smešni, da ne kažem sramotni, povećanje plate nikad a možda ni tad, mikro menadžment ne bave se suštinom posla i kako da se isti unapredi, klijent im je najbitniji, zaposleni su potrošna roba.

Tehnologije

CISCO
Korisno? 1
Iskustvo
09.02.2025
1 Ne preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Losi utisci. Malo ljudi u timu, previse posla. Neorganizovamo. Team lid ne zeli da ima bilo kakav kontakt sa agentima, ili se bar trude da tako izlgeda. Mizerna plata za ova vremena i obim posla.

Zamerke

Sve, od cele zgrade, od skupoce u zgradi, kao sto je kantina i masine za sokove. Bucno i lose izolovano

Korisno? 1
Intervju
02.02.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 6 nedelja

Kako je izgledao proces

Prvo se obavlja online HR intervju, a zatim sledi razgovor u kompaniji sa tim liderima i menadžerima. Postavljaju se standardna pitanja o prethodnom radnom iskustvu i profesionalnim veštinama, uključujući provere znanja engleskog jezika i osnovnih tehničkih kompetencija. Fokus je i na situacionim pitanjima vezanim za podršku, poput toga kako bismo postupili u određenim scenarijima.
Korisno? 0
Iskustvo
02.02.2025
Potvrđen Linkedin identitet
3 Preporučuje

Help Desk Representative

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Intervju je protekao prilično opušteno, uz pitanja o tome kako bih reagovao u određenim situacijama, kao i nekoliko tehničkih pitanja. Tim je uvek bio spreman da pomogne, bez situacija gde bi neko odbio pružiti podršku. Tim lideri su uvek bili na strani zaposlenih, dok nemam mnogo uvida u rad menadžera. Posao se brzo savlada kroz praksu, iako se procedure često menjaju, pa niko nije u potpunosti u toku sa svim detaljima. Tokom peaka sezone, od novembra do januara, paradoksalno, posla ima najmanje.

Zamerke

Mala plata

Korisno? 0
Intervju
30.01.2025
Negativno iskustvo

Team Leader

Bez ponude za posao

Intervju veoma lak

Trajalo je 13 nedelja

Kako je izgledao proces

Jako neprijatna i neprofesionalna kompanija. Posle nekoliko prijava nisu se javljali, a tek kada sam stavio druga kao referencu, pozvali su me na intervju. Dočekalo me je njih petoro, četiri muškarca koji izgledaju kao da rade u nekom magacinu, obučeni u trenerke i dukserice, nategnuti, valjda glume neko huliganstvo, i jedna devojka koja je delovala koliko-toliko pristojno. Intervju je započet vrlo neprofesionalno. Jedan od njih, verovatno glavni, rekao je kako mu se spava i da ćemo brzo završiti intervju jer ima još kandidata. Niti su me testirali ni za jezik, ni za tehnički deo znanja. Čisto su me odbili jer im se može, iako sam imao prethodno team leadersko iskustvo u dve kompanije.
Korisno? 5
Iskustvo
27.01.2025
3

IT Technician

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Ima prostora za napredovanje.

Zamerke

Nemogucnost rada od kuce u nekim sektorima.

Tehnologije

Linux JavaScript Glassfish SharePoint Windows Server
Korisno? 0
Iskustvo
20.01.2025
1 Ne preporučuje

Service Planner

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Jedna jedina pozitivna stvar je da to malo sto zaradite, leze na vreme i kisela voda u kuhinji iz cesme for free.

Zamerke

Ne znam odakle da pocnem. Ali ajde prvo od menadzmenta koji je katastrofalan, pogotovo u FSC-u. Napretka nema, osim ako ne odete iz kompanije, ne konkurisete za neku drugu poziciju ili ako vam noge ne vire iz ... menadzera. Isti taj menadzment moze da ode i dodje kad hoce, i da sam sebi odredjuje rad od kuce i kancelarije, dok su zaposleni maltretirani na sve moguce nacine da dolaze u istu. Plata blago receno mizerna, zabranjeno je da se o njoj prica kako u kancelariji, tako i na sastanku, prete vam sankcionisanjem. Za parking mesto mozete da se pomolite Bogu, unutrasnji parking zgrade je rezervisan za upper management, dok mi, kmetovi moramo da se parkiramo po okolnim ulicama jer je za cca 5000 radnika predvidjen parking od citavih 10 slobodnih mesta. Konstantno menjanje procedura i zaduzenja gde apsolutno vise niko ne zna sta i kako radi, do najgore vrste mikromenadzmenta koji se svodi na to da se odredjuje ko gde sedi, dok se krupnije stvari koje zaista prave problem ne mogu resiti niti je to uopste u planu. Sve u svemu, moj savet svakome ko zeli da se zaposli ovde, SAMO NEMOJ.

Korisno? 6