
NCR Voyix
Iskustva
IT Help Desk Representative
Pozitivno
Plata leže na vreme, kancelarija je čista i moderna. Ima dosta dobrih i vrednih ljudi, koji su kolegijalni. Hibridni rad od kuće i u kancelariji.
Zamerke
Rad u tri smene, retko povećanje plate, plata slaba u odnosu na konkurenciju, veci obim posla
Tehnologije
QA Specialist
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Kako se nosim sa pritiskom?
- Šta je SDLC?
- Čemu služi Git i GitHub
QA Specialist
Pozitivno
Dobra radna atmosfera,mogucnost napredovanja,zanimljivi projekti
Zamerke
Malo vremena za projekte, menadzment pritisak
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Support
Pozitivno
Radi se hibridno. Plata je redovna. Sa nocnim radom moze da bude i koliko toliko pristojna. Nisam sigurna da li je svima ista.
Zamerke
Mogli bi malo poraditi na timskom duhu, da ljudi budu zadovoljniji. Ima bas losih menadzera.
Customer Support Agent
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Sta je IP adresa
- CMD
- Šta biste radili kad vidite BSOD
Customer Support Agent
Pozitivno
Redovna plata , skoro mesec dana godišnjeg odmora, vecina kolega je super
Zamerke
Rad u tri smene, retko povećanje plate, plata slaba u odnosu na konkurenciju, veci obim posla
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
IT Administrator
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Znanje engleskog
- Radno iskustvo
- Koliko planiram da radim kod njih
IT Administrator
Pozitivno
Atmosfera je dobra, postoji mogućnost napredovanja
Zamerke
Menadžment mnogo vrsi pritisak. Nedovoljno vremena za projekte, plate su slabe