O kompaniji
287
Iskustva
207
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.9 >1000

Iskustva

2.9 72%

Menadžment kompanije

2.6

Beneficije

2.7

Balans karijera-privatni život

3

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

3

Mogućnost napredovanja

2.7
Iskustvo
04.10.2023
3 Preporučuje

Business Analyst

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Rad od kuce, malo se radi kad uporedimo sa srpskim firmama, nema pritiska, projekti znaju da se oduze i nemaju neku striktnu formu, atmosfera prihatna, nema omalovazavanja i mobinga

Zamerke

Manja plata od IT firmi, nema benefita i kao u svakoj korp samo si broj, projekti nemaju cilj , nekada se osecate kao da sve sto radite je besmisleno. Puno tracarenja i ogovaranja tako da oprez

Korisno? 7
Iskustvo
18.09.2023
2

Serbice Desk Agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Mogućnost napredovanja posle godinu dana i privatno zdravstveno osiguranje.

Zamerke

Smene za ovu poziciju su užasne. Prva smena od 06-14h, druga smena od 14-22h i od 22h-06. Takođe, računajte i na među smene. Među smene se rade od kuće mesec dana. Druga i treća smena se rade iz kancelarije. Ova pozicija je robovlasnička, previse posla. Život se svede na kuća posao, posao kuća sa ovakvim smenama. Tim lideri ne pomažu uopšte kada ima poziva na čekanju, već idu na cigaru, na pauzu na svakih 20-25 minuta. Završe to što imaju u prvih sat vremena, i celu smenu samo bleje. Umesto da nam pomognu, da budemo pravi tim. Oni su vodje jer su Tim Lideri ali ne, baš suportno. Preporučujem ovu firmu samo zbog CV-A!!!!

Korisno? 13
Iskustvo
30.08.2023
1

Technical support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Nema

Zamerke

Jako male plate, nedostatak ljudi, zaposljavanje ne kafalifikovanih ljudi, menadzment kompletno neorganizovan.

Korisno? 6
Intervju
22.08.2023
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Razgovor sa HR-om, potpom razgovor sa supervizorom tima. Proces je tekao relativno brzo, povratne informacije sam dobio u roku od nekih 7 dana od intervjua

Pitanja sa intervjua

  • Opsta pitanja o osnovama racunara. Sta je blue screen of death, npr.
Korisno? 1
Iskustvo
21.08.2023
3 Preporučuje

Customer support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Dobra atmosfera u timu, dobar odnos sa srednjim menadzmentom, bez prevelikog pritiska, relativno dobra sansa za napredak u kompaniji.

Zamerke

Ne trude se dovoljno da zadrze kvalitetne radnike, sto je donekle i razumljivo kad se pogleda broj zaposlenih. Posao postaje monoton posle nekog vremena.

Tehnologije

Azure Active Directory
Korisno? 3
Iskustvo
21.08.2023
3 Ne preporučuje

Technical customer support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

-Dobar posao koji moze da se dobije sa minimalno iskustva -Lokacija kancelarije

Zamerke

-Slaba kompenzacija u vidu povisica(merita) -Male sanse za napredak -Losa organizacija menadzmenta -Los work-life balance

Korisno? 6
Intervju
21.08.2023
Negativno iskustvo

Data Engineer I

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Uživo intervju

Kako je izgledao proces

Sto se tice samog procesa nemam neku zamerku, s obzirom na velicinu kompanije ocekivano je da ce sam proces trajati sporije nego sto bi kandidati voleli. HR i menadzeri su prijatni, bilo je skroz ok atmosfera na oba razgovora. Razumljivo mi je da ne obavestavate kadndiate koje niste pozvali na intervju o ishodu selekcije, ali kandidati koji su dosli do tehnickog intervjua ipak treba obavestiti makar generickim emailom da nisu prosli dalje.
Korisno? 3
Intervju
16.08.2023
Pozitivno iskustvo

IT Specialist

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Uživo intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvi krug - opšti razgovor sa predstavnikom HR-a Drugi krug - Testiranje znanja stranog jezika Treći krug - Tehnički razgovor Kompleksnost i težina tehničkog dela intervjua 2/10

Pitanja sa intervjua

  • Zaista ne mogu da setim. Bilo je to dosta davno
Korisno? 1
Iskustvo
16.08.2023
1 Ne preporučuje

Technical support specialist

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Većina kolega iz tima su bili super

Zamerke

Užasan i nesposoban menadžment. Mogućnost napredovanja postoji ali sa napredovanjem i promenom pozicije dolazi jako malo povećanje plate.

Korisno? 3
Intervju
15.08.2023
Pozitivno iskustvo

Technical support specialist

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Uživo intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Selekcija se vrsi u 3 kruga. Prvi krug je testiranje znanja engleskog jezika. U većini slučajeva ovaj korak obavlja skola stranih jezika "Berlitz" Drugi krug je razgovor sa HR specialist-om Ovaj krug podrazumeva assessment kandidata, ocekivanja vezanih za platu i slicno. Treci krug je razgovor sa Tim Liderom. U ovom krugu se proverava tehnicko znanje, snalažljivost i komunikativnost.

Pitanja sa intervjua

  • Razlika izmedju 64bit i 32bit procesora.
  • Navedi sve Troubleshooting korake koje bi preuzeo/la u slucaju da racunar ne uspeva da prodje boot-up u situacijama kada: Racunar pri ukljucivanju proizvede 2 *beep* zvuka zaredom, 3 kratka *beep* zvuka
Korisno? 1