NCR Voyix
Iskustva
(Srdjan P.)
Help Desk L1
Pozitivno
Zagarantovana isplata, prijavljeni na ceo iznos.
Zamerke
Svrha kompanije je da isisava novac iz budžeta države, koristeći kao polugu zakon o stranim investicijama. Po svakom radnom mestu NCR preko firme Trizma d.o.o dobija 5000-7000 evra subvencije po jednom zaposlenom... neretko ljudi ostanu samo jednu godinu (dok država plaća njihov rad). Mogućnost napredovanja ne postoji ili je jako mala...npr Wallmart sektor su u vreme mog rada vodili lingvista i košarkaš... Ceo život se bavim IT sektorom i produkcijom, OVO SVE MOŽE RADITI SOFTWARE, A NE LJUDI!!!
Network Support Specialist, lvl 2
Pozitivno
Redovna plata, prijavljen na pun iznos, pravilno uračunati dodaci za noćni i eventualni prekovremeni rad.
Zamerke
Ne postoje mogućnosti napredovanja, sistem bonusa je ukinut, trud i rad se ne vrednuje. Velika fluktuacija ljudi u timovima koja onemogućava održavanje kvaliteta usluge. Jeziv nepotizam, nepostojanje menadžmenta, cela operativa je u rukama supervizora i team leadera, menadžera nisam video ni jednom za godinu dana. Supervizor u mom timu se bavio ogovaranjem i spletkarenjem i aktivno radio na trovanju međuljudskih odnosa u timu, favorizovao ljude koji su sa njim učestvovali u spletkama.
Customer Support Specialist
Pozitivno
Ako vam treba posao treniranog majmuna sa znanjem engleskog jezika i platom od 60000, ovo je posao za vas. Preporučljivo za mlade ljude koji još studiraju i slično.
Zamerke
Kronizam (zapošljavanje po sistemu to jarane, de si zemo i slično), slabe šanse za napredovanje, konstantan pritisak menadžmenta iako nema razloga za isti, za njih si broj na papiru. užasne smene, program koji bira kad radiš i kad su ti slobodni dani...
Help Desk Level 2
Pozitivno
Dobra lokacija, solidan poslovni prostor, plata koja je na vreme i strogo je po zakonu obračunata. Inače, sama regrutacija je prošla brzo, ali nikakve prilike za pregovore o plati i početku radnog odnosa nema, to je što je, oni postavljaju uslove.
Zamerke
Tu ste samo broj, nikakva napredovanja bez nekog ulagivanja postojećim menadžerima. Bili smo regrutovani za tim za specijalizovanu tehničku podršku u IT odeljenju, a onda usled nekih internih prebacivanja, prebačeni smo na L1 support. Najgore radno mesto na kojem sam bio, a verujte bio sam na lošijim radnim mestima (lošije firme, lošiji prostor, lošija plata). Džaba solidna plata, kad nema prilike da se makneš od brojke u sistemu.
Helpdesk Support L2
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Helpdesk Support
Pozitivno
Redovna plata, fiksno radno vreme, prijavljen redovno, pošteno se plaća noćni rad i rad za praznike. Isplata dana od godišnjeg odmora ukoliko ga niste iskoristili.
Zamerke
Nemogućnost učenja i usavršavanja u struci (govorim o IT struci), nemogućnost napredovanja (sem ukoliko ti neki nadređeni nije bliži rod ili neki prijatelj), primetan nepotizam, nekolegijalnost od strane tim lidera i supervizora. Stresno i bučno okruženje (100+ ljudi radi u istoj prostoriji). Povišice ne postoje, niti nagrade za inovaciju i trud.
1st level Service Desk Support
Pozitivno
Ništa pozitivno.
Zamerke
Loša organizacija. Loš menadžement. Loši međuljudski odnosi u firmi. Kolege smeštaju jedni drugima iza leđa. Večita konkurencija među kolegama.
Podrška klijentima
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Podrška klijentima
Pozitivno
Redovna plata, mogućnost rada od kuće.
Zamerke
Loše radno vreme, slaba mogućnost napredovanja, loša organizacija, nema timskog duha, loša motivacija zaposlenih