
Orion Telekom d.o.o.
Iskustva
Sistem inženjer
Odbio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Operater tehničke podrške
Pozitivno
Pozitivna radna atmosfera.
Zamerke
Neorganizovan menadžment, loša komunikacija između sektora.
Operater u korisničkom i IT tehničar
Pozitivno
Dobro je jer u korisničkom ne traže ljude sa radnim iskustvom. Zapošljavaju preko omladinske i može tamo dosta da se nauči.U zavisnosti od pozicije radite ili smenski rad od 8-15 i od 15-22h. Ako ste na boljoj poziciji od 9-17h.
Zamerke
Stresan posao, 50% ljudi prijavljeno preko omladinske zadruge, čak iako si diplomirao na nekom fakultetu ne gledaju diplomu ni znanje, ne cene trud i rad. Radiš mnogo za minimalnu platu. Loša komunikacija između sektora, loša organizacija, lokacija kompanije u Zemun polju, prevoz užasan. Nikakvih benificija nema. Ne možeš da napreduješ, iako pređeš na drugo radno mesto ostaje ista plata. Loš odnos prema korisnicima.
Mrežni inženjer
Pozitivno
Upoznavanje sa novim tehnologijama, dosta ima da se nauči. Dosta ozbiljnih ljudi tehničke orijentacije, ali ima i osoba koje ničim ne zavređuju svoje mesto u firmi.
Zamerke
Katastrofalan menadžment, ne preterano stručan, tipične fore sa okolišanjem, izbegavanje direktne odgovornosti. Nemogućnost napredovanja, o ozbiljnijim povišicama nema govora. Dosta stresa na dnevnom nivou, trud koji nije adekvatno nagrađen, deluje da rukovodstvo dosta luta, kao da nema dobru strategiju, od slučaja do slučaja...
Sektor tehničke podrške (Call center)
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Simulacija samog razgovora.
Sektor tehničke podrške
Pozitivno
Puno rada (što je dobro), jako pozitivni i korektni ljudi bar u sektoru monitoringa i tehničke podrške. Odlična prilika za sticanje znanja. Različite tehnologije, puno opreme i aplikacija, mlada kompanija, gde se puno može naučiti.
Zamerke
Ne tako visoke plate u odnosu na konkurenciju. Nedostatak kvalifikovanih ljudi. Malo bolja briga o rezidencijalnim korisnicima.
Monitoring mreže
Pozitivno
Imaju različite vrste usluga, tako da postoji mogućnost da se upozna i da se nauči o različitim vrstama tehnologija u oblasti interneta, televizije , telefonije.
Zamerke
Nemaju dobar odnos prema korisnicima, često nedostaje opreme, korisnici dugo čekaju na opremu, takođe tehničari ne izlaze na teren u zadovoljavajućem roku. Ne trude se preterano da zadrže ljude.
Sysadmin
Pozitivno
Sistem, ima sistem rada koji mi odgovara.
Zamerke
Sistem, ne poštuju ga svi.
Tehnička podrška
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 6 nedelja
Kako je izgledao proces
Tehnička podrška
Pozitivno
Mogućnost rada na savremenim tehnologijama i učenje istih.
Zamerke
Nemogućnost napredovanja.