Orion Telekom d.o.o.
Iskustva
Sektor tehničke podrške (Call center)
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Simulacija samog razgovora.
Sektor tehničke podrške
Pozitivno
Puno rada (što je dobro), jako pozitivni i korektni ljudi bar u sektoru monitoringa i tehničke podrške. Odlična prilika za sticanje znanja. Različite tehnologije, puno opreme i aplikacija, mlada kompanija, gde se puno može naučiti.
Zamerke
Ne tako visoke plate u odnosu na konkurenciju. Nedostatak kvalifikovanih ljudi. Malo bolja briga o rezidencijalnim korisnicima.
Monitoring mreže
Pozitivno
Imaju različite vrste usluga, tako da postoji mogućnost da se upozna i da se nauči o različitim vrstama tehnologija u oblasti interneta, televizije , telefonije.
Zamerke
Nemaju dobar odnos prema korisnicima, često nedostaje opreme, korisnici dugo čekaju na opremu, takođe tehničari ne izlaze na teren u zadovoljavajućem roku. Ne trude se preterano da zadrže ljude.
Sysadmin
Pozitivno
Sistem, ima sistem rada koji mi odgovara.
Zamerke
Sistem, ne poštuju ga svi.
Tehnička podrška
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 6 nedelja
Kako je izgledao proces
Tehnička podrška
Pozitivno
Mogućnost rada na savremenim tehnologijama i učenje istih.
Zamerke
Nemogućnost napredovanja.
(Dragomir R.)
Team leader sistem sektora
Pozitivno
Ekipa je zaista sjajna, mada to baš i nije o kompaniji :) Dobro mesto da se stekne radno iskustvo i da se nauči dosta od kolega.
Zamerke
Konstantan rad pod pritiskom uz malu novčanu nadoknadu.
(Aleksandar T.)
Operater u korisničkom servisu
Pozitivno
Mogućnost napredovanja, pozitivna atmosfera u kolektivu.
Zamerke
Stresan posao.