Ostavi recenziju, imaš mogućnost da osvojiš avionsku kartu u vrednosti od 150€. Podeli iskustvo.

O kompaniji
37
Iskustva
25
Plate
Poslovi
Sitel SBA d.o.o. Beograd logo

Sitel SBA d.o.o. Beograd

2.5

Iskustva

2.5 53%

Menadžment kompanije

2.3

Beneficije

2.3

Balans karijera-privatni život

2.6

Timska atmosfera

3.1

Zadovoljstvo projektima

2.5

Mogućnost napredovanja

2
Iskustvo
17.03.2025
Potvrđen Linkedin identitet
2 Preporučuje

Business Analyst

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Hibridno zaposlenje, jako fleksibilno u skladu sa poslovnim obavezama

Zamerke

Nizak rast plate i mogucnost napredovanja

Korisno? 2
Intervju
14.12.2024
Pozitivno iskustvo

Customer support representative

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Provera znanja engleskog i snalazene u kontaktu sa musterijom
Korisno? 0
Iskustvo
14.12.2024
4 Preporučuje

Customer support representative

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dobre kolege, dobar srednji menadžment, konstantni mitinzi za unapređenje kompanije gde su uključeni i radnici

Zamerke

Prevelika očekivanja od radnika, prestrogi golovi

Korisno? 0
Iskustvo
06.12.2024
4 Preporučuje

Customer support representative

Prethodno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dobre kolege, dobar srednji menadžment, konstantni mitinzi za unapređenje kompanije gde su uključeni i radnici.

Zamerke

Prevelika očekivanja od radnika, prestrogi golovi i norme.

Korisno? 0
Iskustvo
17.11.2024
2 Ne preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 7-10 godina

Pozitivno

Rad od kuce.

Zamerke

CEO ocajan. QS team jos gori. Riba smrdi od glave, ali su njima agenti za sve krivi. Užasno nestrucni i neskolovani ljudi na vodecim mestima, tako je i nastao problem u kompaniji, još dok je bila Sitel, a onda bi da drugi rade probno na boljom plzicijama, pod nazivom back up.

Tehnologije

ISUP
Korisno? 6
Iskustvo
09.09.2024
5 Preporučuje

Customer support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Ukoliko radite za Fiverr kampanju, uglavnom mogu da kazem da nije tako tesko kao u ostalim kampanjama. Radi se preko chata i tiketi iskljicivo, tako da vam niko ne visi nad glavom ako ste uzeli kracu pauzu da predahnete. Postoje targeti koji se moraju ispuniti, ali ih nije tesko postici i dostupni su sadrzajni dokumenti o polisama na koje se mozete osvrnuti u svakom trenutku i gde se objasnjava kako da resite situaciju.

Zamerke

Plata nije promenjena vec dugi niz godina, te se samim tim ne vrednuju radnici dovoljno, makar bonusi nisu toliko veliki, kao jedna dnevnica su ili manji, ali je dobro sto postoji mogucnost ostvarivanja bonusa.

Korisno? 2
Iskustvo
14.08.2024
1 Ne preporučuje

Customer support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Ne postoje. Jedino dobro je rad od kuce.

Zamerke

Zakidaju na plati, rasporedi su haoticni, menadzeri drski i ne brinu o svojim agentima. Napredovanje ne postoji i nikad nece da kazu konkretne razloge za to. Nekompetentni ljudi su na visim pozicijama. Ono sto obecaju ne ispune. Prisutan je i nepotizam. 4 godine izgubih ovde.....

Korisno? 8
Iskustvo
11.05.2024
1 Ne preporučuje

Korisnicka podrska

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

:( nema

Zamerke

Plata nikada nije bila 64k koliko je dogovoreno. Primao sam sve - 58k, 61, ali nikada 64.000. Nazalost. Pored toga sam se trudio da budem najbolji, radim najvise - oni ne produzavaju ugovore tako da mozete slobodno da ne radite nista. To i plata su dve najvece lazi sa intervjua. Pauza je 29 minuta i 30 sekundi i ne sme da se kasni. Osim toga u ostalih 7h i 32 minuta rada moze da se ode u toalet samo kad se najavi i to 3 puta dnevno do 5 minuta. Ukupno 15. Pored toga ni za zivu glavu ne mozete u wc. Maltretiraju vas korisnici i mobing je i na poslu prisutan od strane menadzera. Napredovanja nema - sve u svemu - radi tu ako ne zelis u zivotu nikada da napredujes ni u cemu.

Korisno? 16
Iskustvo
12.03.2024
1 Ne preporučuje

Helpdesk representative

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Nema pozitivnih utisaka.

Zamerke

Tim u kome sam se našao je najtoksičniji tim ikada. Svako pokusava da te namesti, a menadzeri su najtezi ljudi. Pored konstantnog mobinga, teraju te da prisustvujes sastancima van radnog vremena u trajanju od dva sata koja ti nisu naknadno placena u kome glavni menadzer drzi svoj monolog i pojedinacno govori o svakom clanu tima sta treba a sta ne treba da radi pred svima. Ako vec morate da izaberete ovu kompaniju izaberite sve samo ne ELC tim.

Tehnologije

AWS SAP
Korisno? 9
Iskustvo
25.01.2024
1

Agent korisnicke podrske

Prethodno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dobra placena obuka, redovna isplata bedne plate

Zamerke

Vrlo los i nestrucan menadzment, u"peak-u" se ostaje po nekoliko sati duze, preveliki obim posla, nerealni zahtevi od strane menadzmenta, vrlo los odnos menadzmenta prema zaposlenima. Nikako ne preporucujem

Korisno? 5