
Sitel SBA d.o.o. Beograd
Iskustva
Business Analyst
Pozitivno
Hibridno zaposlenje, jako fleksibilno u skladu sa poslovnim obavezama
Zamerke
Nizak rast plate i mogucnost napredovanja
Customer support representative
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Customer support representative
Pozitivno
Dobre kolege, dobar srednji menadžment, konstantni mitinzi za unapređenje kompanije gde su uključeni i radnici
Zamerke
Prevelika očekivanja od radnika, prestrogi golovi
Customer support representative
Pozitivno
Dobre kolege, dobar srednji menadžment, konstantni mitinzi za unapređenje kompanije gde su uključeni i radnici.
Zamerke
Prevelika očekivanja od radnika, prestrogi golovi i norme.
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Rad od kuce.
Zamerke
CEO ocajan. QS team jos gori. Riba smrdi od glave, ali su njima agenti za sve krivi. Užasno nestrucni i neskolovani ljudi na vodecim mestima, tako je i nastao problem u kompaniji, još dok je bila Sitel, a onda bi da drugi rade probno na boljom plzicijama, pod nazivom back up.
Tehnologije
Customer support
Pozitivno
Ukoliko radite za Fiverr kampanju, uglavnom mogu da kazem da nije tako tesko kao u ostalim kampanjama. Radi se preko chata i tiketi iskljicivo, tako da vam niko ne visi nad glavom ako ste uzeli kracu pauzu da predahnete. Postoje targeti koji se moraju ispuniti, ali ih nije tesko postici i dostupni su sadrzajni dokumenti o polisama na koje se mozete osvrnuti u svakom trenutku i gde se objasnjava kako da resite situaciju.
Zamerke
Plata nije promenjena vec dugi niz godina, te se samim tim ne vrednuju radnici dovoljno, makar bonusi nisu toliko veliki, kao jedna dnevnica su ili manji, ali je dobro sto postoji mogucnost ostvarivanja bonusa.
Customer support
Pozitivno
Ne postoje. Jedino dobro je rad od kuce.
Zamerke
Zakidaju na plati, rasporedi su haoticni, menadzeri drski i ne brinu o svojim agentima. Napredovanje ne postoji i nikad nece da kazu konkretne razloge za to. Nekompetentni ljudi su na visim pozicijama. Ono sto obecaju ne ispune. Prisutan je i nepotizam. 4 godine izgubih ovde.....
Korisnicka podrska
Pozitivno
:( nema
Zamerke
Plata nikada nije bila 64k koliko je dogovoreno. Primao sam sve - 58k, 61, ali nikada 64.000. Nazalost. Pored toga sam se trudio da budem najbolji, radim najvise - oni ne produzavaju ugovore tako da mozete slobodno da ne radite nista. To i plata su dve najvece lazi sa intervjua. Pauza je 29 minuta i 30 sekundi i ne sme da se kasni. Osim toga u ostalih 7h i 32 minuta rada moze da se ode u toalet samo kad se najavi i to 3 puta dnevno do 5 minuta. Ukupno 15. Pored toga ni za zivu glavu ne mozete u wc. Maltretiraju vas korisnici i mobing je i na poslu prisutan od strane menadzera. Napredovanja nema - sve u svemu - radi tu ako ne zelis u zivotu nikada da napredujes ni u cemu.
Helpdesk representative
Pozitivno
Nema pozitivnih utisaka.
Zamerke
Tim u kome sam se našao je najtoksičniji tim ikada. Svako pokusava da te namesti, a menadzeri su najtezi ljudi. Pored konstantnog mobinga, teraju te da prisustvujes sastancima van radnog vremena u trajanju od dva sata koja ti nisu naknadno placena u kome glavni menadzer drzi svoj monolog i pojedinacno govori o svakom clanu tima sta treba a sta ne treba da radi pred svima. Ako vec morate da izaberete ovu kompaniju izaberite sve samo ne ELC tim.
Tehnologije
Agent korisnicke podrske
Pozitivno
Dobra placena obuka, redovna isplata bedne plate
Zamerke
Vrlo los i nestrucan menadzment, u"peak-u" se ostaje po nekoliko sati duze, preveliki obim posla, nerealni zahtevi od strane menadzmenta, vrlo los odnos menadzmenta prema zaposlenima. Nikako ne preporucujem