
Sitel SBA d.o.o. Beograd
Iskustva
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Customer Support
Pozitivno
Solidna plata
Zamerke
Mogucnost napredovanja
Customer support representative
Pozitivno
Kolege su normalne, i nema telefonskih poziva, samo tiketi/chat.
Zamerke
Premala plata za standard, 2 godine nije bilo povecanja plate. Smenski rad, konstantno dodavanje novih zadataka koji se uopste ne kompenzuju ni na koji nacin.
Korisnicka podrska
Pozitivno
Ne.
Zamerke
Relano radno vreme je 16h dnevno a placa vam se samo 8 prekovremeni je obavezan po ugovoru i ne placa se. Pauze kada vam dozvole,morate da molite za iste. Privatni zivot ne postoji.
Korisnicka podrska
Pozitivno
Skoro sam krenuo da radim i od samog pocetka i tokom svakog koraka napred ljubaznost i profesionalnost kolega je na maximumu.
Zamerke
Nemam zamerki
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Kako se nosis sa stresom?
Customer Support
Pozitivno
Dobra ekipa ljudi laka za saradnju. Odlicno mesto za pocetnike koji imaju znanje engleskog a zele da udju u industriju.
Zamerke
Plata su fiksne za sve radnike nebitno od ucinka i svakako nisu na nivou industrije.
Customer Service Representative
Pozitivno
Ok timska atmosfera
Zamerke
Premala plata za obim posla i kvalitet koji se trazi, nepotizam, nemogucnost napredovanja, random slobodni dani, rad u smenama, izuzetno stresan posao sa malim pauzama, meri vam se koliko ste bili u wc-u. Bezite ako imate drugi izbor.
Customer support
Pozitivno
Nema ih apsolutno, ako izuzmemo privatno zadravstveno osiguranje. Cak ni to, jer HR ohrabruje da se NE KORISTI AKO BAS NE GORI.
Zamerke
Apsolutno sve. Losa organizacija, izrabljivanje do krajnjih granica, menadzment nesposoban, neobrazovan, bahat. Plata prejadna. Radnici se tretiraju kao robovi I ne postoji ljudskost. Mozete napredovati Samo Ako ste sa nekim iz vrha u srodstvu ili Ako ste beskicmenjak.
Consumer Care and Experience Advisor
Pozitivno
Dinamican i ponekad zanimljiv posao. Dobar tim.
Zamerke
Prilicno stresan posao. Ne postoji mogucnost napredovanja. Nezadovoljavajuca plata. Fiksna plata.