Ostavi recenziju, imaš mogućnost da osvojiš avionsku kartu u vrednosti od 150€. Podeli iskustvo.

O kompaniji
37
Iskustva
25
Plate
Poslovi
Sitel SBA d.o.o. Beograd logo

Sitel SBA d.o.o. Beograd

2.5

Iskustva

2.5 57%

Menadžment kompanije

2.4

Beneficije

2.4

Balans karijera-privatni život

2.7

Timska atmosfera

3.1

Zadovoljstvo projektima

2.6

Mogućnost napredovanja

2.1
Intervju
22.01.2024

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Intervju je bio ok, online HR intervju i upoznavanje sa pozicijom, tehnicki intervju je imao pitanja sa hipotetickim situacijama da se vide moji odgovori
Korisno? 0
Iskustvo
22.01.2024
Potvrđen Linkedin identitet
3 Ne preporučuje

Customer Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Solidna plata

Zamerke

Mogucnost napredovanja

Korisno? 0
Iskustvo
27.12.2023
2 Preporučuje

Customer support representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Kolege su normalne, i nema telefonskih poziva, samo tiketi/chat.

Zamerke

Premala plata za standard, 2 godine nije bilo povecanja plate. Smenski rad, konstantno dodavanje novih zadataka koji se uopste ne kompenzuju ni na koji nacin.

Korisno? 6
Iskustvo
30.11.2023
1 Ne preporučuje

Korisnicka podrska

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Ne.

Zamerke

Relano radno vreme je 16h dnevno a placa vam se samo 8 prekovremeni je obavezan po ugovoru i ne placa se. Pauze kada vam dozvole,morate da molite za iste. Privatni zivot ne postoji.

Korisno? 5
Iskustvo
19.10.2023
5 Preporučuje

Korisnicka podrska

Trenutno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Skoro sam krenuo da radim i od samog pocetka i tokom svakog koraka napred ljubaznost i profesionalnost kolega je na maximumu.

Zamerke

Nemam zamerki

Tehnologije

Amazon S3
Korisno? 0
Intervju
23.08.2023
Negativno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Teklo je brzo. Screening, intervju - test engleskog, krajnji intervju. Sve se zavrsilo za par dana. Ali regruterka nije bila spremna, niti je citala moj cv, verovatno ga nije ni gledala. Sokirao sam se koliko je glupa pitanja postavljala.

Pitanja sa intervjua

  • Kako se nosis sa stresom?
Korisno? 0
Iskustvo
28.06.2023
3 Preporučuje

Customer Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Dobra ekipa ljudi laka za saradnju. Odlicno mesto za pocetnike koji imaju znanje engleskog a zele da udju u industriju.

Zamerke

Plata su fiksne za sve radnike nebitno od ucinka i svakako nisu na nivou industrije.

Korisno? 2
Arhiva | Iskustvo
19.04.2023
2 Ne preporučuje

Customer Service Representative

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Ok timska atmosfera

Zamerke

Premala plata za obim posla i kvalitet koji se trazi, nepotizam, nemogucnost napredovanja, random slobodni dani, rad u smenama, izuzetno stresan posao sa malim pauzama, meri vam se koliko ste bili u wc-u. Bezite ako imate drugi izbor.

Korisno? 7
Arhiva | Iskustvo
04.04.2023
1 Ne preporučuje

Customer support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Nema ih apsolutno, ako izuzmemo privatno zadravstveno osiguranje. Cak ni to, jer HR ohrabruje da se NE KORISTI AKO BAS NE GORI.

Zamerke

Apsolutno sve. Losa organizacija, izrabljivanje do krajnjih granica, menadzment nesposoban, neobrazovan, bahat. Plata prejadna. Radnici se tretiraju kao robovi I ne postoji ljudskost. Mozete napredovati Samo Ako ste sa nekim iz vrha u srodstvu ili Ako ste beskicmenjak.

Korisno? 9
Arhiva | Iskustvo
26.03.2023
2

Consumer Care and Experience Advisor

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Dinamican i ponekad zanimljiv posao. Dobar tim.

Zamerke

Prilicno stresan posao. Ne postoji mogucnost napredovanja. Nezadovoljavajuca plata. Fiksna plata.

Korisno? 5