
Yettel d.o.o. Beograd
Iskustva
Agent kontakt centra
Pozitivno
Ekstra bonusi, rad od kuce
Zamerke
U opisu posla ne pise sta ce sve biti potrebno raditi, mnogobse radi pa fiksna plata bude zaista mala u odnosu na posao koji se radi
(Uroš Ž.)
Customer Support
Pozitivno
Godinu dana sam radio u Yettelu i većina utisaka mi je upravo pozitivna: Kolege su odlicne, radno okruženje je prijatno. Sam menadžment (pod ovim mislim na lidere inbound timova) su korektni i trude se da ti pomognu da napreduješ ili da dostigneš maksimum na svojoj poziciji. Za delove posla koji ti ne idu ti pružaju dodatne obuke (u okviru radnog vremena). Plata je solidna (pogotovo za remote) i bonusi koje dobijate od prodaje umeju da budu u visini same plate.
Zamerke
Jedina zamerka koju imam je forsiranje same prodaje (zbog koje mi sam ugovor nije produžen na neodredjeno, nakon godinu dana). Ukoliko se od početka ne navikneš da na kraju SVAKOG poziva ponudiš prodaju, ne možeš očekivati da će ti se ugovor produžiti.
Tehnologije
IT Administrator
Pozitivno
Prijatna ekipa, svi voljni da pomognu. Dodatni benefiti su jako dobri, ali praktikatni imaju samo neke od njih. Nije preopterecujuce, odlicna prilika za praktikante da nauce nesto uporedo sa studijama.
Zamerke
Malo prostora za napredak u pojedinim sektorima, menadzment u mom sektoru se nije zalagao za moje dalje angazovanje pored velikog broja preporuka i velikih unapredjenja na sisteme. Plata vrlo niska za poziciju koja zahteva studenta sa "IT" fakulteta.
Tehnologije
IT Technician
Pozitivno
Prijatna radna atmosfera. Odlični uslovi za napredovanje zaposlenih.
Zamerke
Rad vikendom
Tehnologije
Agent telefonske prodaje
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Talent acqusition intern
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 7 nedelja
Kako je izgledao proces
Operater u kontakt centru
Pozitivno
Nista pozitivno sem plate i zarade
Zamerke
Mobing, preveliki zahtevi, nemogucnos napredovanja, napredovanje samo preko veze, kada si remote napredovanje je nemoguce.
Agent korisničkog centra
Pozitivno
Stvarno se radi 8 sati, ni minut duze. Regres u julu i decembru, 25 dana godišnjeg, fitpass, privatno zdravstveno osiguranje. Dosta izazovan posao, ali dobra odskočna daska za karijeru, ko prođe kol centar, može da radi hiljadu ostalih stvari, pošto je pakleno na duže staze, iako deluje i zvuči smešno. Rad od kuće, plaćena struja za rad od kuće, solidni bonusi ukoliko ste dobar prodavac, možete izaći 100k+ mesečno. Savet je da se ne ističete u kompaniji ukoliko ne jurite napredak (za koji vam je potrebno minimum godinu dana iskustva na poziciji), u suprotnom će vam dodeliti dodatna zaduženja, kao npr mentorski rad.
Zamerke
Konstantan (ponedeljak-subota) pritisak oko targeta, jedino vam je nedeljom mirna glava jer tad ne rade lideri. Pola lidera su zreli za prijavu mobinga, ponašanje katastrofa, kako im dune vetar. Efektivni rad vam varira u odnosu na datum u mesecu, npr u prvoj polovini meseca vam je pakleno, možete imati oko 6 sati efektivnog rada gde imate konstantan priliv poziva i pritisak da iste obavite u što kraćem roku. Pojedine procedure su izuzetno glupe. Netransparentnost prema radnicima, saznajete nove procedure, informacije u poslednjem trenutku, pa je samim tim okruženje izuzetno dinamično (više nego što bi trebalo da bude), najprostije rečeno zadnja ste rupa na svirali. Menadžment ljigav i licemeran, ne preporučuje se ostati duže od godinu dana na ovoj poziciji da ne biste otišli u aut.
Product Manager
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Gde vidite sebe za pet godina
Product Manager
Pozitivno
Sjajna radna atosfera, svi su jako prijatni, dobar timski rad , isto tako puno prostora za odrzavanje privatnog zivota i lakoca uskladjivanja sa poslom
Zamerke
Nisam previse zadovoljan platom kao i tome sto se sporo napreduje