
Yettel d.o.o. Beograd
Iskustva
IT Administrator
Pozitivno
Prijatna ekipa, svi voljni da pomognu. Dodatni benefiti su jako dobri, ali praktikatni imaju samo neke od njih. Nije preopterecujuce, odlicna prilika za praktikante da nauce nesto uporedo sa studijama.
Zamerke
Malo prostora za napredak u pojedinim sektorima, menadzment u mom sektoru se nije zalagao za moje dalje angazovanje pored velikog broja preporuka i velikih unapredjenja na sisteme. Plata vrlo niska za poziciju koja zahteva studenta sa "IT" fakulteta.
Tehnologije
IT Technician
Pozitivno
Prijatna radna atmosfera. Odlični uslovi za napredovanje zaposlenih.
Zamerke
Rad vikendom
Tehnologije
Agent telefonske prodaje
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Talent acqusition intern
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 7 nedelja
Kako je izgledao proces
Operater u kontakt centru
Pozitivno
Nista pozitivno sem plate i zarade
Zamerke
Mobing, preveliki zahtevi, nemogucnos napredovanja, napredovanje samo preko veze, kada si remote napredovanje je nemoguce.
Agent korisničkog centra
Pozitivno
Stvarno se radi 8 sati, ni minut duze. Regres u julu i decembru, 25 dana godišnjeg, fitpass, privatno zdravstveno osiguranje. Dosta izazovan posao, ali dobra odskočna daska za karijeru, ko prođe kol centar, može da radi hiljadu ostalih stvari, pošto je pakleno na duže staze, iako deluje i zvuči smešno. Rad od kuće, plaćena struja za rad od kuće, solidni bonusi ukoliko ste dobar prodavac, možete izaći 100k+ mesečno. Savet je da se ne ističete u kompaniji ukoliko ne jurite napredak (za koji vam je potrebno minimum godinu dana iskustva na poziciji), u suprotnom će vam dodeliti dodatna zaduženja, kao npr mentorski rad.
Zamerke
Konstantan (ponedeljak-subota) pritisak oko targeta, jedino vam je nedeljom mirna glava jer tad ne rade lideri. Pola lidera su zreli za prijavu mobinga, ponašanje katastrofa, kako im dune vetar. Efektivni rad vam varira u odnosu na datum u mesecu, npr u prvoj polovini meseca vam je pakleno, možete imati oko 6 sati efektivnog rada gde imate konstantan priliv poziva i pritisak da iste obavite u što kraćem roku. Pojedine procedure su izuzetno glupe. Netransparentnost prema radnicima, saznajete nove procedure, informacije u poslednjem trenutku, pa je samim tim okruženje izuzetno dinamično (više nego što bi trebalo da bude), najprostije rečeno zadnja ste rupa na svirali. Menadžment ljigav i licemeran, ne preporučuje se ostati duže od godinu dana na ovoj poziciji da ne biste otišli u aut.
Product Manager
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Gde vidite sebe za pet godina
Product Manager
Pozitivno
Sjajna radna atosfera, svi su jako prijatni, dobar timski rad , isto tako puno prostora za odrzavanje privatnog zivota i lakoca uskladjivanja sa poslom
Zamerke
Nisam previse zadovoljan platom kao i tome sto se sporo napreduje
Agent kontakt centra
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Agent kontakt centra
Pozitivno
Odličan kolektiv i menadžeri. Uvek su tu da pruže savet i smernice za napredovanje, kao i da pohvale ostvareni uspeh. Pre svega, ozbiljna firma koja brine kako o svojim korisnicima, tako i o zaposlenima.
Zamerke
Nemam nikakvih zamerki. Svi aspekti rada su na visokom nivou, kako u pogledu profesionalnosti, tako i u međuljudskim odnosima. Atmosfera je prijatna, a podrška od strane menadžmenta je konstantna i konstruktivna. Svi se trude da stvore pozitivno radno okruženje, što omogućava lični i profesionalni razvoj. Zadovoljan sam kako sam tretiran i smatram da firma ulaže u svoje zaposlene na pravi način.