
Yettel d.o.o. Beograd
Iskustva
agent kontakt centra
Pozitivno
2x regres
Zamerke
Lose rukovodjenje hipernet sektora, tim lideri koji su bez iskustva i znanja u radu sto svojih zaduzenja sto sektora u kom su tim lideri. Konstatno slihtanje par kolega, i njihovo proguravanje za napredak. Losa obuka, gde ti kao nov u tom svetu jedva stignes da se pohvatas. Kopanija se nije ni potrudila da obezbedi servise za postizanje kpi, a to je normalan rad aplikacije i box uredjaja. Pretnje otkazom, jer tim lider ne ume drukcije da razgovara. Odmor uzimas kad tim lideru i firmi odgovara, feedback i timski sastanci sluze za sprdanje, a ne za konkretne stvari. Mozda je u ostalim sektorima super, ali u televiziji i internetu je rasulo. Spolja gladac iznutra jadac, to je pravi opis.
Customer support representative
Pozitivno
Regres 2 puta godisnje
Zamerke
Svakodnevni pritisci na zaposlene, losa organizacija, sve se radi stihijski, morate da radite za praznike, godisnji odmor ne moze da se koristi kada vi zelite i kada vam treba negi kada lider kaze da moze, pretnje otkazom, svakog dana vam pokazuju da ste potrosna roba i lako zamenjivi, obuka je losa, cesto dolaze novi ljudi jer stariji odlaze zbog stresa, niska plata u odnosu na obim posla.
Software Developer internship
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Kako je izgledao proces
Agent call centra
Pozitivno
Redovna plata, 25 dana odmora, iskusne kolege su spremne da pomognu
Zamerke
Stalno podizanje targeta (koji su nerealno veliki) i obaveza. Pretnje sankcijama i otkazima. Stalno menjaju radnike, mnogo neiskusnih kolega što dovodi do dosta grešaka u radu i nezadovoljstva korisnika. Ugovori su na 3 meseca da bi vas držali u šaci. Povlače loše kompanijske poteze pa radnici koji su u direktnoj komunikaciji sa korisnicima najviše ispaštaju. Loša komunikacija između sektora. Menadzere zanimaju samo rezultati, vi ste nebitni i lako zamenjivi, ne cene iskustvo i rad, ne dobijate feedback, ne slušaju, često nestručni za poziciju koju obavljaju. Micromanaging i mobing, praćenje targeta iz sata u sat i pritisci.
Junior Software developer
Odbio/la ponudu
Kako je izgledao proces
Software Developer
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Software Developer
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Sales app developer
Pozitivno
Yetell kao kompanija pruza dosta raznovrsnih oblasti u okviru telekomunikacija, trenutno moje iskustvo je jako pozitivno puno lepih pozitivnih i korisnih saveta koje svakodnevno dobijam od svog tima, U takvom okruzenju napredak je zagarantovan.
Zamerke
Trenutno nemam negativnih komentara.
Tehnologije
software engineer
Pozitivno
Najpozitivnija stvar u ovoj kompaniji jesu kolege (ne mislim na menadzment) Plata je bar meni bila ok,ne super ali ok Ima jako puno nove tehnoogije sa kojima sam se susreo,pa mislim da jako puno ovde moze da se nauci
Zamerke
Firma konstantno gubi dobre i radne ljude ,jer im je lakse da dovedu nove nego poprave ono zbog cega su ljudi otisli Male plata
Tehnologije
junior FrontEnd Developer
Pozitivno
Posle praxe sam dobio zaposlenje i bio prezadovoljan firmom, beneficijama i kolegijumom. Seniorniji izdvajaju 1/3 radnog vremena na pomaganje juniorima i meni je to mnogo bilo korisno. Stvarno smatram ovo extra firmom za pocetnike jer je bas dobro fokusirana na njih i njihov napredak.
Zamerke
Napustio sam kompaniju kada sam u hodniku cuo jednog team lead-a kako se hvali naprednom tehnologijom koju koriste i prate navike koriscenja mobilnih telefona svih svojih korisnika, kako moze svacij broj da nadje u bazi.